• Rollentopic



    De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Groep jongeren
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.
    en belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en ze ruiken je. zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze ook harder lopen als je denkt en prakties zelf rennen -als ze al hun benen nog hebben dan.



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 regels.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    Begin
    De jongeren worden langzaam wakker in het ziekenhuis, of worden wakker gemaakt door de andere. Ze zijn een half jaar in coma geweest en weten dus niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Het ziekenhuis is verder verlaten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lisa Thomas.
    Voorzichtig steek ik mijn hoofd om het hoekje als ik stemmen hoor. Het is niet mijn broer. Maar een meisje wat er niet erg vriendelijk uitziet en een jongen. Ik ga weer tegen het rek aan zitten en begin een beetje te snikken. Ik wist niet wat walker waren, maar het klonk heel eng. "Ik wil hier weg." zei ik zo zacht mogelijk. Ik probeerde niet te huilen, wat nog redelijk goed ging. Straks kwam mijn broer nooit terug. Ik stond op en liep voorzichtig het hoekje om. "Hallo." Zei ik voorzichtig

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 16:09 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kate Lizzy Skye Woods
    'Het is mischien een rare vraag. Maar weet jij of het ziekenhuis nog bedolven is onder de Walkers?' Vroeg hij aan mij. Ik keek op. Ik keek heel vaak naar het zielenmis en er waren er zo veel. Aiden zat er ook. 'Ja. Het is er nog steeds bedolven onder de zombies. Ik heb gister nog gekeken. Aiden mijn broer zit ook in het ziekenhuis, maar ik zou pas proberen hem te redden als hij wakker zou worden.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Ik kijk hoe hij de blikken snel in zijn tas stopt. Zeker omdathet kostbaar voor hem is. 'Moet je misschien meer voedsel? Ik heb wat thuis liggen.' Vraag ik hem behulpzaam.
    [Anders kan Lisa erbij komen. Omdat die stemmen hoord?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jayy Brandon von Monroe
    Het meisje verteld over haar broer die in het ziekenhuis licht en dat deze inderdaad nogsteeds bedolven is onder de walkers ik zucht en kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik had Anthony mee naar huis moeten nemen zodra ik daar de kans voor had, maar ik had hem laten lichen. een stop ziekenhuis bed voor zijn deur geplaats in de hoop dat walkers niet naar binnenkonden. 'Ik weet zekker dat ze nog leven.' Zeg ik dan vastbesloten. 'Ik bedoel, mijn broer licht er ook.' Vulde ik het aan, omdat ze vast geen flauw idee had met wie ik ze bedoelde.
    'En ik heb hier een tas vol voedsel. Maar mischien is het wel handig als we bij elkaar blijven.' Wees ik haar erop dat je met zijn tweeen altijd sterker was dan in je eentje. 'Hallo.' het was duidelijk een kleine meisjes stem en ik keek om me heen. Ik wist al dat het geen walker was, want die konden niet praten dus druk amake ik me daar niet op. Achter wa schappen kwam een klein meisje vandaan.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 16:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Waar kan ik inspringen?]


    26 - 02 - '16

    [Gewoon bij het begin. je moet nog wakker worden en er lopen nu allemaal walkers door het ziekenhuis.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alison Love
    Ik kijk naar het meisje, Saphire. Het klinkt alsof ze het wil halen. 'Ehmm.. Saphire, ligt het aan mij of klinkt het alsof je het wilt gaan halen?' en ik kijk haar vragend aan. Dat zou toch van de zotte zijn? Maar ik zou wel helpen. Met twee mensen heb je meer kansen om te overleven. 'Als je het echt wilt halen, help ik je.' zeg ik vastbesloten. Ik weet niet waar me familie is, niets. En met die zombie's... Een moment schiet het door mijn hoofd dat heel mijn familie dood kan zijn. Daar wil ik niet aan denken. 'Ik zal je helpen.' zeg ik nog een keer. En dan kijk ik naar de anderen. 'Als jullie nou hier blijven, gaan wij het halen. En dan komen we hier weer terug. En dan kunnen jullie ondertussen een plan bedenken om hier weg te komen. En wat er in hemelsnaam gebeurd is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anthony Kilian von Monroe
    Spottend kijk ik naar Alison die opeens besluit dat ze iets gaan halen wat Saphire heeft laten liggen in een andere kamer. 'Je weet dat dus nu waachijnlijk met zijn 50 voor de deur staan he. Als je die nu opentrekt zijn we allemaal dood.' Wijs ik haar op de rammelende deur die het al bijna begeeft door het gewicht wat er nu tegenaanhangt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga even boodschapen doen, want anders heb ik geen avondeten straks. en dat he ik best hard nodig, dus ben over een kwartiertje ertug ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kate Lizzy Skye Woods
    Ik kijk verbaasd als hij ze zegt, maar dan maakt hij duidelijk dat zijn broer er ook ligt. Ik wil net wat zeggen als ik een snik en daarna een meisjes stem 'Hallo' Ik draai me om en glimlach vriendelijk. 'Hallo.' Zeg ik vriendelijk. Het leek alsof ze elk moment in janken uit kon barsten. 'Gaat het wel?' Vraag ik het meisje voorzichtig. Ik kijk naar de jongen. 'Aangezien je met een mes niet ver komt in het ziekenhuis zal ik je bij mij thuis wel een echt wapen geven.' Zeg ik iets vriendelijker. Ik wend me weer tot het meisje. 'Wil je soms wat eten? Ik heb genoeg.' Zeg ik vriendelijk. Ik was misschien pas 12, maar ik had afgelopen maanden mezelf aangeleerd me als een volwassene te gedragen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lisa Thomas
    ik kijk het meisje even wantrouwend aan. "Ik heb geen honger." Zeg ik zacht en kijk even om me heen. "Waar zijn we? ik bedoel het lijkt op de supermarkt om de hoek, maar daar is het altijd een stuk drukker." Zeg ik nadenkend en begin met mijn vingers te spelen. Ik mocht eigenlijk niet met vreemde praten, maar dit was anders toch? Ik kijk even naar de jongen en dan weer terug naar het meisje. "Ik ben Lisa."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jayy Brandon von Monroe
    ik kijk verdedert naar het meisje wat met haar vinger speelt. 'Waar zijn je ouders?' Het leek me niet verstandig om tegen het meisje over de walkers te beginnen, want ze leek niet echt door te hebben wat er aan de hand was. Ik deed een stap naar voren en stak mijn hand uit. 'Ik ben Jayy.' Zei ik vriendelijk en wenkte haar. ik probeerde zo rustig mogelijk te doen, want achter haar zag ik een walker binnenkomen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lisa Thomas
    "Jayy." Herhaalde ik vrolijk. Ik zette voorzichtig wat stapjes dichterbij. Maar bleef wel op een afstandje, ik had het namelijk niet zo op vreemde. "Mijn ouders, de laatste keer dat ik ze zag was alweer een tijdje geleden. Toen ik naar ze toe wou zei mijn broer dat het niet mocht en dat ik me hier moest verstoppen." Zeg ik. Dat was ook het laatste wat ik me herinnerde. Langzaam deed ik nog een stapje dichterbij en akte zijn hand aan. "Mijn broer zei ook dat hij misschien niet terug kwam en dat ik dan naar mijn buurmeisje moest gaan." Merkte ik op. Ik was nu al minder bang.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik moet dus in het ziekenhuis beginnen?]


    26 - 02 - '16

    [Savster, heb je gezien dat Alison op je gereageerd heeft? En daarna Anthony op Alison..? :'D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Johan Sinclair
    Ik opende mijn ogen. 'Waar. De fuck. Ben ik?' vroeg ik me hardop af. Ik keek wat om me heen en zag dat het overal wit was. 'Fijn. Van alle plekken op de wereld waar ik maar wakker kan worden, word ik wakker ik een ziekenhuis' mopperde ik. Ik zag een knuppel liggen naast mijn bed. Er zat een beetje bloed aan, maar ik vond hem cool dus besloot hem mee te nemen. Ik liep de kamer uit en hoorde geluiden die mij niet echt aanstonden.


    26 - 02 - '16