• Rollentopic



    De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Groep jongeren
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.
    en belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en ze ruiken je. zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze ook harder lopen als je denkt en prakties zelf rennen -als ze al hun benen nog hebben dan.



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 regels.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    Begin
    De jongeren worden langzaam wakker in het ziekenhuis, of worden wakker gemaakt door de andere. Ze zijn een half jaar in coma geweest en weten dus niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Het ziekenhuis is verder verlaten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Kan Kate iemand tegenkomen ofzo afgezien can Walker? :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony Kilian von Monroe
    De tegels kraakte onder mijn gewicht terwijl ik zachtjes vooruit bewoog. Mijn instinct zij meteen dat er iets niet klopte en de grote deur waar ik nu voor stond bevestigde dat. ''Don't Open, Dead Inside stond er met grote letters opgekalk. om de klinken was een slot gehangen maar toch was er een gluif. Ik schuivelde wat dichterbij, en op dat moment kwam er zwaar gegrom achter de deur vandaan en tientallen vingers kwamen door de gluif. voor een paar seconde stopte mijn ademhaling en zonder na te denken draaide ik me om om als een gek weg te rennen.
    Ik had better moeten kijken waar ik liep, want zodra ik de hoek om snelde buikte ik tegen iemand op en kwam ik met een klap op de grond terecht.

    [Hij botst tegen Aiden op]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    HurtedHeart schreef:
    [Kan Kate iemand tegenkomen ofzo afgezien can Walker? :P]

    nouja, Jayy gaat nu naar een suppermarkt als je Kate daar ook naartoe laat gaan kunnen ze elkaar daar wel ontmoeten.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden Samuel Woods
    Ik schuifel wat heen en weer en wil de hoek om lopen als ik voetstappen hoor. Ze zijn snel. Plots knalt er iemand tegen me op waardoor we allebei lanceerd worden door hem. Ik knal tegen de deur van net op en hap naar adem. 'Godver-' Begin ik, maar ik sta al op en loop naar de jongen van net. 'Gaat het?' Vraag ik dan nog steeds een beetje nors. Ik bied hem mijn hand aan als ik vage wezens op ons af zie lopen. Nu wist ik waarom hapij rende. 'Gast sta op. Rennen!' Roep ik naar hem terwijl ik hem overeind trek. Wat the fuck waren dat?!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kate Lizzy Skye Woods
    Oke niet een super idee, maar ik hadgeen plee papier meer en dat was er nog aan de supermarkt. De rest was er haast njet meer, maar er was altijd wat wat andere mensen niet meer wouden. Ik ren door de straten heen en spring door het gebarsten raam. Ik trek mijn mes en pistool. Altijd eerst het mes, want door schoten worden de anderen aangetrokken. Ik schuifel door de schappen en kom al aan bij de plee papier. Ik pak een paar rollen en ik zie nog een aantal blikken met voedsel. Ik schuivel er geruisloos heen tot ik epiemand anders hoor binnenkomen of dichetrbij komen.
    [Dat geluid dat ze hoord is Jayy :)]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 15:24 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zijn jullie in het ziekenhuis? Dan komt Alison joinen als jullie willen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Is goed hoor.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Als ik Saphire in een hele gevaarlijke situatie polaats komt dan iemand haar helpen? En kan ik Lisa ook gewoon in die winkel plaatsen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Delisha Eleora Daxton

    Ik kreun en open langzaam mijn ogen. Mijn hoofd deed zeer en mijn lichaam voelde stijf van het liggen. Het duurt even voor mijn zicht weer scherp is. Ik lig in een wit bed in een nog wittere kamer. Het is stil. Er zijn geen mensen die praten of deuren die open en dicht gaan, zelf geen machine. 'Vreemd' mompel ik. Mijn stem klinkt schor. Ik schuif de dekens van me af en laat me op mijn voeten zakken. Ik schuifel rustig naar de deur en merk dan pas mijn alweer witte ziekenhuis jurk op. Geweldig denk ik en open de deur naar de gang waar het uitgestorven is.


    ~

    Anthony Kilian von Monroe
    De jongen klinkt boos maar bied uiteindelijk toch zijn hand aan om me overiend te trekken. 'Gast sta op. Rennen!' Roept hij opeens terwijl hij me in een beweging overiend trekt. Verbaast kijk ik achterom en meteen weet ik dat hetgene wat ik zie ook achter de deur moet hebben gezeten. En ik had genoeg zombie films en spellen gezien om te weten wat het waren. Even dacht ik dat het de medicijnen waren die me moesten laten halusioneren maar zodra het ding te dichtbij kwam zetten in het uit reflex toch echt op een rennen zo achter de andere jongen aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden komt haar wel helpen. Hij is zo een persoon van. Nobody can be left behind. En tuurlijk kan lisa ook in die supermarkt zijn :).]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alison Love
    Ik voel me best alleen en verward, is dit een grap ofzo? Het laatste wat ik weet is dat we in de bus zaten. Waar waren de anderen? Dan hoor ik voetstappen en stemmen. Om de hoek. Ik kijk en zie twee jongens die op elkaar geknald zijn. De een helpt de ander overeind en dan zie ik wezens achter hen. 'W-wat zijn dat?' zeg ik. En ik kijk verschrikt. Dan gaan de jongens rennen, en ik ren gewoon met ze mee. 'Waar komen jullie vandaan?' vraag ik onder het rennen. En ik kijk een beetje achterom en zie de wezens achter ons aankomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, Alison is aan het meerennen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aiden Samuel Woods
    De jongen rent achter me aan en ik kijk soms achterom om te kijken of ze kunnen rennen. Gelukkig kunnen ze dat niet. Ik open een random deur en pak dingen van de planken. Hrde dingen en scherpe dingen. 'Hiermee kunnen we ons niet helemaal machteloos laten voelen.' Zeg ik tegen de jongen en het meisje dat er zo plots bij is gekomen als ik een dienblad ding aan hun geef en een schaar. Ik had ongeveer hetzelfde. Tja beter iets als niets. Dan zie ik nog eenmeisje uit een deur komen vze was geen zombie. (Delisha) Ik loop naar haar toe. 'Kom als je wilt blijven leven.' Zeg ik serieus tegen haar als ik naar achter naar de zombies wijs.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 15:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jayy Brandon von Monroe
    De weg naar de suppermarkt had ik overleefd en nu de supermarkt zelf nog. Het vlijmschepe mes hield ik zo stevig was, dat ik mijn hand voelde kloppen om het moment dat de schuifduren van de winkel openging. Ik was hier vaak genoeg geweest om te weten dat ik de vleesafdeling moest vermijden dus ik begon aan de andere kant. alle etensblikken die ik maar kon vinden verdwenen in mijn te grote rugzak en langzaam schuifelde ik langs alle schappen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''