• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Demi1309 schreef:
    Lauren Bella Smith

    Ik glimlach even en knik nadenkend. 'Tja dan verschilde ons leven toch aardig,' grinnik ik en kijk haar aan. 'Maar goed het eten is klaar en wat ben je nu van plan?' Ik ga recht op staan en glimlach. 'Is het voor jouw dan wel uit te houden hier? Ik bedoel de grond, geen lekker bed, geen bediendes, geen grote kamers, geen ontbijt zoals je gewend was.' Ik glimlach even en kijk haar aan. Dan kijk ik om me heen en zie het licht van buiten. Buiten was het mooi, rustgevend en stil. In het dorp was het mooi, deuk en rumoerig, maar ik hield van beidde. Hoe het op het kasteel was wist ik eigenlijk niet.


    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'In het begin was het wel een beetje moeilijk' antwoordde ik eerlijk 'Maar Lance heeft me leren vechten, geleerd wat voor planten ik kon eten en wat niet en me geholpen deze plek op te bouwen. Door hem heb ik van deze plek leren houden' Hoe langer ik hier was, hoe leuker het werd. Waarschijnlijk zou ik heel erg moeten wennen als ik weer terug zou keren in mijn oude leven en waarschijnlijk zou ik als een heel ander persoon terug keren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    Ik lach en knik begrijpelijk. 'Logisch. Voor mij is die stap denk ik wat minder groot,' lach ik. 'Ik zorgde al twee jaar voor mezelf.' ik glimlach even en kijk haar aan. 'Mazzel dat Lance dan mee was.' Ik lach even en kijk haar aan. 'Moeten we de andere halen?' ik kijk haar vragend aan en kijk om me heen. Ik pak het eten en kijk dan naar Julia. 'Waar gaan we eten? Op de rots?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Dat lijkt me een hele goede plek om te gaan eten' antwoordde ik glimlachend. 'Ik ga Lance even zoeken, ik moet hem namelijk nog iets vragen' zeg ik vervolgens 'Wil jij de anderen dan vertellen dat we gaan eten?' Tegen de tijd dat zij klaar was met iedereen zoeken had ik Lance wel overtuigd dat ik het nu graag aan de groep wou vertellen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    Ik knik en glimlach. Met het eten in mijn hand loop ik naar het water en zie Nathan daar nog steeds in het water. Ik lach even. 'Het eten is klaar,' roep ik naar hem en houd het eten even omhoog. Dan ga ik door naar andere plekken en roep ze bij elkaar om te zeggen dat we op de rots gaan eten. Ik glimlach en loop naar de rots toe. Ik zet het eten neer en ga zitten. De rots voelt warm aan doordat hij de hele dag in de zon heeft gelegen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik schrik op uit mijn gedachten als Lauren roept dat het eten klaar. 'Ik kom al' roep ik en zie mijn zusje er al heen lopen. Ik loop er ook heen en neem plaats naast Lauren. 'Wat staat er vandaag op het menu?' vraag ik en kijk haar glimlachend aan.


    ~

    Aowyn Rune Savan

    ‘Dank je, je hebt inderdaad een hele mooie jurk uitgekozen,’ glimlach ik met een licht blos en neem mijn rok vast voor een lichte zwaai. ‘Ja, we gaan,’ reageer ik vervolgens en volg hem het trappetje af. Het was druk op straat, maar voor mij niet hinderlijk. Even wierp ik een brede glimlach naar William terwijl we naar de bar liepen. Ik was echt enorm blij mij de jurk, vooral toen ik een aantal complimentjes onderweg kreeg. ‘Zeker een goede keuze geweest,’ grinnikte ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lauren Bella Smith

    'Fruitsalade,' glimlach ik en wijs naar de kom vol met fruit. 'Lekker gezond.' Ik grinnik en kijk rustig om me heen wachtend tot de andere erbij komen. Ik Rek me even uit en ga dan lekker zitten. Ik staar even voor me uit. Het gesprek met Julia voelde goed maar heeft ook veel vragen opgeroepen. En gedachtes aan mijn familie, ondanks dat ik ze verafschuwde om hun keuze mistte ik ze ergens wel. Als zij hierheen zouden komen zou ik ze het vergeven, maar eerder... Nee. Al ging ik daarheen, wat ik betwijfelde, dan nog zou ik ze negeren. Ik zou zo ie zo geen stap in het kasteel zetten, tenzij er een verdomd goede reden was. Ik schud de gedachtes van me af en kijk Nathan aan. 'Nog lekker gezwommen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Riley Smith

    'Wauw het winkelmeisje bloost,' zeg ik lachend. Ik grinnik om haar opmerking en kijk naar haar als ze het zoveelste complimentje krijgt. 'Het winkelmeisje heeft aanbidders,' grinnik ik en loop met een grijns door. Ik kijk haar vanuit mijn ooghoek weer even aan en kijk dan voor me uit. Opeens zie ik een bekend gezicht. Een van de dienaren die mij wel is dient. Als hij me ziet stuurt hij me gelijk terug.... Ik pak Aowynn's pols en trek Haar een steegje in. 'Kan je er zo ook komen?' Ik kijk haar vragend aan en kijk dan over mijn schouder naar de straat. Dan richt ik me weer tot haar en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    TheseWords schreef:
    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Dat lijkt me een hele goede plek om te gaan eten' antwoordde ik glimlachend. 'Ik ga Lance even zoeken, ik moet hem namelijk nog iets vragen' zeg ik vervolgens 'Wil jij de anderen dan vertellen dat we gaan eten?' Tegen de tijd dat zij klaar was met iedereen zoeken had ik Lance wel overtuigd dat ik het nu graag aan de groep wou vertellen.


    [Lance zit tegen een boom aan de rand van de grot. xd]


    help

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    Als Lauren weg is gelopen besluit ik maar op zoek naar Lance te gaan, die ik tegen een boom aan zie zitten aan de rand van de grot. 'Hoi' zeg ik glimlachend. 'Het eten is klaar. Maar voor we daar heen gaan wil ik je iets vragen... zou je je toespraak tijdens het eten willen houden? Dan kan ik daarna vertellen wie ik ben. Lauren begint namelijk iets door te krijgen en ik wil niet dat iedereen het straks weet zonder dat ik de kans heb gehad om het ze eerlijk te vertellen' Het zou moeilijk worden en waarschijnlijk zou ik gelijk heel anders behandeld woden. Maar het was dat allemaal waard, dat wist ik zeker. Eerlijkheid was namelijk het belangrijkste in een groep als deze.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aowynn Rune Savan

    Ik lach zachtjes op zijn opmerking en geef hem een klein duwtje. ‘Niet grappig hoor,’ reageer ik met een grote glimlach. Tijdens het lopen werp ik af en toe een zijdelingse blik om me heen en schrik dan even als hij me plots een steegje intrekt. ‘Heh?’ bracht ik uit en keek hem even niet begrijpend aan. ‘Oh, ehm, ja we kunnen via deze weg ook gaan, maar mag ik vragen wat dat ineens was?’ reageer ik dan en kijk hem vragend aan. Het ging me natuurlijk niks aan, maar als hij het niet wilde delen zou hij er ook vast geen antwoord op geven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Landon Arthur van Gwendor
    "Hoi." Lance schrikt op van Julia's stem en kijkt op naar haar. "Het eten is klaar. Maar voor we daar heen gaan wil ik je iets vragen... Zou je je toestpraak tijdens het eten willen houden? Dan kan ik daarna vertellen wie ik ben. Lauren begint namelijk iets door te krijgen en ik wil niet dat iedereen het straks weet zonder dat ik de kans heb gehad om het ze eerlijk te vertellen", zegt ze nogal snel.
    "Is goed", zegt Lance, fronsend. "Ga je ze het daarna vertellen?"


    help

    William Riley Smith

    Ik kijk haar geruststellend aan. 'Een dienaar die mij redelijk goed kent. Ik heb geen zin om terug gestuurd te worden of dat ik betrapt wordt,' leg ik uit en kijk haar even met een glimlach aan. 'Is dat erg? Wil je liever op de grote straat?' Ik kijk haar vragend aan en kijk dan weer over mijn schouder. Ik glimlach even naar haar. 'Ik liet je toch niet schrikken?' Ik kijk haar even zwijgend aan. 'Dat is niet mijn bedoeling.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Ziet er heerlijk uit en het is gezond ja' zeg ik glimlachend. Ik had best wel zin in eten nu. Mijn zusje praat met een ander meisje en ik glimlach even. 'Nee want jij was weg' zeg ik als antwoord op haar vraag en kijk zielig.


    ~

    Clarisse Amelie Arthilde || 19
    "Ik weet het... De tuinen zijn prachtig", mijmert Amelie wanneer Alison zegt dat ze de tuinier eens moet complimenteren. "Wilt u het hebben over vanmiddag? Het klonk niet zo goed... Maar alle respect natuurlijk als u dat niet wilt", zegt Alison. Amelie glimlacht even omdat Alison haar nog steeds met 'u' aanspreekt.
    "Ik zou het je best wel willen vertellen, maar ik denk dat het best is als ik het nog wat voor mezelf houd."


    help