• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.

regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.

Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

- Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi

Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO

Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

- Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe

Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

[ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Aowynn Rune Savan

‘Een bruin paard is net zo mooi,’ reageer ik. ‘Ik zou wel een keer mee willen rijden,’ voeg ik er met een glimlach aan toe. Bij het einde van het steegje zet hij me neer waarop ik hem bedank. ‘Een hele fijne reis heb ik gehad,’ lach ik zacht en begin samen met hem te lopen. ‘Deze kant op, de bar is hier om de hoek,’ antwoord ik en wijs in de richting waar we heen moeten terwijl we weer op de straat lopen.

Bo Cruz
    Dankzij de mensen die me de weg hebben gewezen kom ik heel snel bij het barretje en gelukkig zie ik daar inderdaad Aowynn en William lopen. 'Hoi' zei ik glimlachend toen ik op ze af liep, wetend dat William me zo bijna niet zou herkennen. 'Aowynn, zie ik er goed genoeg uit om mee naar je feest te gaan vanavond?'

Keep your head up, keep your heart strong

William Riley Smith

'Hoi Bo,' glimlach ik en kijk hem even glimlachend aan. 'Zijn we bijna bij het barretje Aowynn?' Ik kijk haar vragend en met Een glimlach aan. Dan kijk ik naar Bo. 'Was het nog leuk?' hoe gaat het met je zusje?' Ik kijk hem vragend aan en kijk om me heen. Het was gezellig geweest met Aowynn en stiekem baalde ik dat Bo er weer was, maar ergens was dat ook wel weer gezellig. Ik begroet een paar dorpelingen. Ik voelde me nu echt geen ridder meer. Ik voelde me nu echt William.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Aowynn Rune Savan

‘Hey,’ begroet ik Bo en glimlach vriendelijk. ‘Dat ziet er inderdaad goed genoeg uit,’ antwoord ik en laat mijn blik een keer over hem heen glijden terwijl William hem ook begroet en vraagt naar zijn zusje. ‘De bar is hier,’ reageer ik op William en gebaar beide heren me te verder te volgen. Het was niet druk in de bar, veel dorpelingen waren al richting het grote kampvuur gegaan. Hoewel die nog niet brandde waren er wel al aardig wat dorpelingen naar toe gegaan. Voordat ik de bar in loop haal ik de slappe knot uit mijn haren, die op zijn plek werd gehouden door een paar haarpinnen. Werktijd zat erop en, gezien het eruit zag dat we ook niet meer gingen poetsen, dan droeg ik mijn haren het liefst los.

Bo Cruz
    'Het gaat al redelijk goed met Mia' vertelde ik William 'Ze is naar buiten gegaan, maar naar heel veel inspanning ging het niet meer goed. Dus ik denk dat ze nog niet helemaal beter is' Toen we vervolgens de bar in gingen keek ik even verbaasd om me heen. Ik had verwacht dat het hier helemaal vol zou zitten, iets wat niet het geval was. 'Staat het kampvuur al aan?' vroeg ik Aowynn daarom, zoekend naar een reden waarom het hier zo rustig was.

Mijn schrijfwedstrijd opdracht is aaaaaaaaaf! *maakt vreemd dansje*

help

Aowynn Rune Savan

Ik luister met een half oor naar wat Bo tegen William zegt. Hoewel ik het opvang ben ik het net zo snel weer kwijt. Dat waren mijn zaken niet. Licht schud ik met mijn hoofd als Bo me vraagt of het kampvuur al aanstaat. ‘Nee, over een klein uur steken ze hem pas aan. Veel mensen zijn er al naar toe gegaan om eten en dranken neer te zetten,’ antwoord ik en gebaar ondertussen naar de barman om wat te drinken te bestellen.

William Riley Smith

Ik kijk Bo aan en knik. 'Je bent ook niet in een keer beter. Daar moet je geduld voor hebben,' zucht ik en glimlach even. Ik stap het barretje ook binnen en merk dat het best rustig is vergeleken op straat. 'Valt mee de drukte hier,' glimlach ik. 'Wat willen jullie drinken?' Ik kijk ze vragend aan en glimlach even, terwijl ik naar het barretje ga om iets te bestellen. Ik wacht geduldig op antwoord van Aowynn en Bo.

Bo Cruz
    'Oké' antwoordde ik glimlachend toen Aowynn uitlegde waarom het hier zo rustig was, waarna William vroeg wat we wouden drinken en ik mijn schouders op haalde. 'Doe maar gewoon wat lekkers' zei ik. Ik wist namelijk niet wat ze hier verkochten en tevens had ik nooit de moeite genomen om de namen van dranken te leren. Zoiets hoefde ik namelijk niet te doen, ik kreeg op het kasteel toch altijd wel wat ik wou.

Aowynn Rune Savan

‘Valt inderdaad mee met de drukte, maar dat is alleen vandaag,’ glimlach ik en kijk even naar Bo als William vraagt of we iets willen drinken. ‘Voor mij een rode wijn,’ antwoord ik dan en kijk even naar de barman voor ik weer even naar beide heren kijk. Ik dronk hier op vrijdagavond altijd een rode wijn voor ik terug naar huis ging. Een glas in de week en het was een wekelijkse gewoonte geworden.

[Ik ga off, ben er morgen in de middag weer!]

William Riley Smith

Ik lach en loop naar de bar. Ik bestel twee rode wijn en het drankje dat Bo altijd heeft. Ik loop terug en geef het ze. Ik kijk even om me heen en glimlach. 'Wij kunnen zo beter ook Naar dat dorpsfeest gaan, denk ik,' stel ik glimlachend voor. Ik kijk ze beidde afwachtende aan en neem een slokje van de wijn. Dat dronk ik alleen bij eten, maar ik vond dat het nu wel kon. Prima gelegenheid.

[Woep! 'Alleu.]

help

[Wil iemand Lauren haar laatste post quoten? Kan hem niet vinden]

~

Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

Ik kijk hem aan. 'Mooi. Fruitsalade à la Julia en Lauren,' grinnik ik en kijk even naar Julia die in eigen gedachte lijkt. Dan eet ik de laatste hap van mijn eten. Ik zet mijn bord weer weg en kijk weer even om me heen. Ik pak nog een overgebleven stukje appel en loop stilletjes naar een konijntje. Ik leg het appeltje een meter voor me neer. Met een glimlach zie ik het konijntje dichterbij komen. Het konijntje eet vlug het appeltje op en verdwijnt dan tussen de struiken. Ik sta op en loop terug naar de andere.

help