• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Demi1309 schreef:
    (...)

    [Jaaa, haha, wat is daar raar aan? Waar ben je nu met kijken? Hahaha, word nog leuker... ]


    [Aflevering 13 ofzo. xd]


    help

    [Oké haaha:) Seizoen 1? x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee, 16 xd En yep, seizoen 1. xd Ik ben eergisteren begonnen met kijken. ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 20:21 ]


    help

    [Haha, ik zit bij 10 seizoen 2:) Hahaha, is heel verslavend:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mia Cruz
    Zonder iets te antwoorden op mijn verhaal, loopt Bradley een zijpad in. 'Weet je zeker dat dit de goede weg is? Ik heb juist het idee dat we dieper het bos in gaan, in plaats van terug naar het kasteel,' zeg ik bedenkelijk. Zelf houd ik niet zo van zijpaden, ik blijf liever op de grote wegen.


    everything, in time

    Bradley Jason Averes.
    ik zag haar twijfelen. "vertrouw me." ik glimlachte haar bemoedigend toe. ik was vaak in het bos sinds ik hier was en ik kende het goed genoeg. dit paadje zou regelrecht bij het kasteel uit komen. "maar als u het liever niet wilt lopen we over het hoofdpad."


    someone out there feels better because you exist

    Mia Cruz
    'Ik wil liever helemaal niet lopen,' mompel ik zachtjes en vervolgens zeg ik iets harder: 'nee, ik vertrouw je en ik vertrouw erop dat dit de kortste weg is, wanneer jij dat zegt.' Pfoh, hij zou mijn bevelen moeten opvolgen, in plaats daarvan ben ik degene die zijn bevelen opvolgt. Althans, hij probeert me alleen maar naar huis te brengen, dus misschien zou ik niet zoveel moeten zeuren.


    everything, in time

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    Amelie glimlacht nog even naar Ashley en rijdt dan samen met Cris naar het paleis. Ze rijden door de poort, naar de stallen. Amelie bedankt hem even en begint dan weer rond te dwalen op het domein.


    help

    Bradley Jason Averes.
    "ik verzeker u, dit is de kortste weg." melde ik terwijl ik voor haar over het smalle weggetje de weg leiden. hier en daar hield ik wat takken opzij zodat zij zonder schrammen kon passeren. "pas op voor de boomwortel." wees ik haar op sommige plekken. ja het bos was practisch een tweede thuis geworden. Na een klein kwartiertje gelopen te hebben stonden we voor de kasteelmuren.


    someone out there feels better because you exist

    Dictionary schreef:
    Nathan Jack Dalfson

    Ik glimlach naar haar. 'Je moet ook niet spelen met scherpe takjes he.' Ik sta op en trek haar overreind. 'Ik zal even mijn zwembroek aantrekken.' Ik loop snel de grot in en kleed me op. 'Ik ben zwemmen met Lauren' roep ik naar mijn zusje en loop dan weer terug naar Lauren. 'Ready to go milady.'

    [Bedankt & hebben ze daar zwemkleding?]


    [Ze kunnen best zwemkleding hebben ja. Als je ergens ontsnapt neem je -meestal- een koffer vol spullen mee toch? Zo komen ze dus aan hun zwemkleding en bijvoorbeeld messen, zwaren en speren]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Kan Lauren Julia ontmoeten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Uhm, ja hoor. Komt ze dan naar Julia toe?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ja is goed. Waar is Julia?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Uhm, die komt net de plek waar ze wonen in lopen en is onderweg naar de plek waar ze slapen denk ik om even alleen te zijn. Doe maar gewoon dat ze dan op de slaapplaats is en Lau haar komt storen ofzo, haha]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [even eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne