• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || 24121993
    ~ Harry Edward Styles || Sempra
    ~ Liam James Payne || Loubearx
    ~ Niall James Horan || Gereserveerd door Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || Gereserveerd door MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || Hour
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || iPayphone
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Lake
    ~ Ariana Angel Kivesh || DamnBieber

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC tussen haakjes
    - Maximaal 2 rollen, maximaal 1 meisje
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    - Ik zet je personage er pas bij als hij/zij volledig ingevuld is
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping. Hier mogen ze zelden vanaf.
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (met foto):
    Voorkeur:
    Extra:











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Ariana & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 19:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Mia Olympe Blossom
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Mia is iemand die heeft geleerd om mensen om haar vingers te winden en te verleiden. Ze kan best wel gemeen zijn, en ziet graag anderen onderuitgaan voor haar eigen vermaak. Ze zal er dan ook alles aan doen om -wie van de jongens ze ook krijgt- aan te sporen om iets bij haar te proberen. Ze heeft oog voor detail, en ziet dan ook niet snel iets over het hoofd. Ook is ze vrij behendig, waardoor ze makkelijk ontwijkt. Helaas is ze iets minder slim, en denkt dus niet altijd na over wat ze doet.
    Uiterlijk:


    Ze heeft een egale, zongebruinde huid. Mia haar haren vallen tot ongeveer onder haar schouderbladen, en er zit een lichte slag in. Deze omlijsten haar poppengezichtje, met mooie blauwe ogen en lange, volle wimpers. Haar lengte is 1,71m. Omdat ze vond dat ze veel te kleine borsten had, heeft ze deze op zestienjarige leeftijd illegaal laten vergroten naar cup D. Hiervan is bijna niks meer te zien.
    Voorkeur: Harry Styles
    Extra: Ze heeft een infinity tattoo op haar pols met "Time" er in. Er is geen sport die ze niet leuk vindt, speelt ze elektrisch en acoustisch gitaar en zing ook aardig.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 16:48 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een meisje reserveren?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Je staat er bij (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik een meisje? :']


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een meisje?

    Allemaal bijgewerkt.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 15:46 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mag ik Louis?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sempra schreef:
    Mag ik een meisje?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik Liam?


    Reality's overrated.

    Hour schreef:
    Allemaal bijgewerkt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Abigail *Abby* Fiona Morgan
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Abby is vrij eigenwijs, ze doet wat ze zelf wilt en niemand houdt haar tegen. Ze is ook best een flirt. Ze zal proberen de jongen met wie ze op de verdieping zit te veroveren, ze ziet het als een soort uitdaging. Maar als ze echt een serieuze relatie krijgt, zal ze erg trouw en loyaal. Abby heeft altijd een lach op haar gezicht, of ze nu blij is of verdrietig, ze lacht. Want ze wilt niet dat anderen zich met haar problemen bemoeien. Ze is een klein beetje een modepopje, maar niet erg ijdel. Wel een beetje. Ze is ook verschrikkelijk ongeduldig. Als iets tegenzit, wordt ze een beetje chagrijnig. Dan doet ze dingen voor ze nadenkt en kan ze gemene opmerkingen maken. Maar als je haar echt kent, is ze echt een schat
    Uiterlijk (met foto):


    Abby heeft middenblond haar dat tot onder haar schouderblad komt met een pony. Ze heeft groene ogen met lang, donkere wimpers. Ze heeft een lichte huid met een paar sproeten op haar neus. Ze is 1.65 meter lang, niet erg groot dus. Om groter te lijken draagt ze vaak hoge hakken en kan er aardig goed op lopen. Haar kledingstijl is vooral [url=
    http://www.jonginalmere.nl/showarticle.asp?xtitle=Lichaam%2FMode+en+trends%2FDiverse+kledingstijlen&web_id=110&art_id=926]trendy[/url], maar dan met een eigen draai eraan.
    Voorkeur: Heeft ze niet
    Extra: Ze heeft een tattoo, ze speelt piano en haar moeder is Frans maar die heeft ze nooit gekend

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 18:59 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Wacht, laat mijn meisje maar vervallen, ik heb liever Harry.

    Oh, als Sempra geen meisje wilt. Mag ik dan een meisje?


    Reality's overrated.

    Ik pas alles even aan, whoopwhoop.
    @Lake, laat je dan Liam vallen of wil je een meisje en liam?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    Ik pas alles even aan, whoopwhoop.
    @Lake, laat je dan Liam vallen of wil je een meisje en liam?


    Ik laat Liam dan vallen.


    Reality's overrated.