• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan Jack Dalfson

    'Hmmm ook nog wat goede ideen voor morgen?' vraag ik grijnzend en bekijk haar. Ze trekt haar knieen op. 'Ik heb geen idee waar ze zijn' zeg ik, niet wetend dat ze het meer tegen haar zelf had dan tegen mij. Ik aai even over haar hoofd en glimlach. 'Ze komen vast zo wel.'


    ~

    [Wanneer moet hij dan die toespraak houden? Sorry dat ik zo vaag aanwezig ben, maar ik ben bezig met een schrijfopdracht...]


    help

    William Riley Smith

    'Ik kan een meisje toch niet vies laten worden,' grinnik ik. 'En bevalt het je? Gedragen worden door een ridder?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach even. 'De prinses met de ridder op het witte paard,' grinnik ik. 'Of was het prins op het witte paard?' Ik lach even en denk erover na. 'het was prins, toch?' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Hopelijk heb je genoeg aan een ridder,' grijns ik. Ik glimlach en kijk haar aan. Ik volg ondertussen haar aanwijzingen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Stornoway schreef:
    [Wanneer moet hij dan die toespraak houden? Sorry dat ik zo vaag aanwezig ben, maar ik ben bezig met een schrijfopdracht...]


    [Tijdens of na het eten, kies maar]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    Ik glimlach en knik. Op dat moment hoor ik een hoi. Ik kijk lachend op naar Julia. 'Hooi,' begroet ik haar lachend terug. Ik pak een bordje aan en begin langzaam te eten. Het fruit smaakt heerlijk. Ik kijk Nathan even aan en glimlach. Dan richt ik me weer op het eten En kijk de groep rond. Ik glimlach even naar Julia en zucht even. Ik kauw op een aardbei en pak een stukje ananas.
    Genietend van het fruit eet ik door. Luisterend naar de gesprekken en vrolijke geluiden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Tijdens of na het eten, kies maar]


    [Na het eten. EN. IK. BEN. IN. PANIEK.]


    help

    Aowynn Rune Savan

    Ik knik instemmend en met een grijns als hij zegt een meisje niet vies te kunnen laten worden. ‘Het bevalt me prima,’ grinnik ik en kijk hem dan even bedenkelijk aan. ‘Het was prins op het witte paard,’ reageer ik. ‘Maar ik heb genoeg aan een ridder hoor,’ voeg ik er met een lach aan toe. ‘Met een wit paard onder je kont val je helemaal op over de straten,’ zeg ik dan en grinnik even. Ik gaf hem vervolgens nog een laatste paar aanwijzingen, hierna zouden we het steegje weer uit moeten zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Na het eten. EN. IK. BEN. IN. PANIEK.]


    [Hoezo? What happened?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nathan Jack Dalfson

    Ik schep ook wat fruit op en kijk naar Lauren die naar me glimlacht. Het was een mooi meisje. Ik eet een paar stukjes appel. 'Heerlijk' zeg ik met een glimlach en kijk Lauren even aan.


    ~

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    Ook ik begin wat te eten, wetend dat straks het moeilijkste moment zou gaan komen sinds ik hier was. Zelfs de eerste twee maanden vielen een beetje in het niets bij de woorden die Lance en ik straks uit zouden moeten spreken. Maar het zou het allemaal waar zijn, dat wist ik zeker.


    [Waar zijn Aowynn en William? Dan stuur ik Bo weer terug]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik lach. 'Mooi dat je genoegen met een ridder hebt,' grijns ik. 'Helaas heb ik een bruin paard' grinnik ik. 'Anders rijd je een keer mee,' lach ik. 'Ga je achterop,' grinnik ik. Ik volg haar aanwijzingen en zie dat we het steegje uitlopen. Ik zet haar neer en glimlach. 'Fijne reis gehad mevrouw?' Ik lach en loop de steeg uit. Ik kijk haar afwachtend aan. 'En nu?' Ik grijns en trek haar mee de straat op. Mensen lopen langs ons heen. Ik kijk haar vragend aan en glimlach even. Vlug laat ik haar pols weer los.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Mooi. Fruitsalade à la Julia en Lauren,' grinnik ik en kijk even naar Julia die in eigen gedachte lijkt. Dan eet ik de laatste hap van mijn eten. Ik zet mijn bord weer weg en kijk weer even om me heen. Ik pak nog een overgebleven stukje appel en loop stilletjes naar een konijntje. Ik leg het appeltje een meter voor me neer. Met een glimlach zie ik het konijntje dichterbij komen. Het konijntje eet vlug het appeltje op en verdwijnt dan tussen de struiken. Ik sta op en loop terug naar de andere.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ze zijn opweg naar een of ander barretje]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bo Cruz
    Nadat ik andere kleding aan had getrokken waarin niemand me zou herkennen en om er zeker van te zijn dat ik écht niet herkend zou worden ook nog een pot gel in mijn haar gedaan te hebben, liep ik naar het dorp toe om op zoek te gaan naar William en Aowynn. 'Zou ik wat moeten vragen?' vroeg ik aan een groep mensen 'hebben jullie Aowynn misschien ergens gezien?' Gelukkig konden deze mensen mij vertellen dat ze samen met "een jongen" onderweg was naar een barretje en ook nog eens waar het barretje was. Dáár ging ik dus naartoe.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Bo zou Amelie moeten bedreigen. *wbw* Ik post zo trouwens met Lancie, ik ben nu nog even bezig met schrijven.]


    help