• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.



    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:

    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi



    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO



    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:

    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe



    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:50 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lauren Bella Smith

    Ik voel het zonnetje op mijn gezicht en merk dat ik al bijna droog ben. Ik sta op en doe mijn kleren weer aan. 'Nathan ik ben even naar Julia.' Ik glimlach even naar hem en loop richting Ons kamp. Ik leg mijn pijl en boog neer. Mijn messen houd ik bij me. 'Julia ben je hier?' Ik loop de slaapzaal in en kijk om het hoekje. 'He Juul,' glimlach ik. Ik loop naar binnen en ga naast haar zitten. 'Kan ik nog iets doen?'

    [hoe kan Lauren Julia's vertrouwen winnen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Uhm, I don't know, verzin iets]

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    Als ik iemand mijn naam hoor zeggen kijk ik even verschrikt op, maar zodra ik zie dat het Lauren is zorg ik ervoor dat er een glimlach op mijn gezicht tevoorschijn komt. 'Kan ik nog iets doen?' hoor ik haar zeggen en even wil ik nee zeggen, maar dan bedenk ik me. 'Als je me zou willen helpen met het eten voor vanavond maken zou ik je heel dankbaar zijn' antwoord ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 10:59 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Natuurlijk wil ik helpen.' Ik kijk haar aan en glimlach even. 'Waarom zit je hier alleen?' Ik kijk haar even zwijgen aan. 'En wat wordt het eten?' Ik glimlach kleintjes en laat me naast haar op de grond vallen. Ik kijk even om me heen en zucht. Het is hier best donker en koel. Ik kijk Julia even aan. Wachtend op antwoorden. Ik trek mijn kleren een beetje recht en kijk weer voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Ik had wat tijd nodig om na te denken' antwoordde ik eerlijk, hopend dat ze me nu niet zou vragen wáár ik over aan het denken was, want dat kon ik haar helaas nog niet vertellen. Dat zou moeten wachten tot ná Landon's toespraak. Toen ze vroeg wat we zouden eten dacht ik even na. 'Eigenlijk wou ik taco's gaan maken' zei ik lachend 'Maar aangezien dat niet gaat... wat denk je van een salade?' Daarvoor zouden we alle ingrediënten van de bomen en planten kunnen halen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    Ik knik en kijk haar even onderzoekend aan. 'Als je het wilt vertellen kan je altijd bij me terecht,' glimlach ik vriendelijk en een beetje troostend. 'Ik begrijp het wel, soms heb je gewoon wat ruimte nodig. Maar salade klinkt goed.' Ik glimlach even. 'Gaan we dat dan nu doen? Alle ingrediënten zoeken bedoel ik, of ga je niet mee?' Ik kijk haar vragend aan en sta alvast op. 'Ik denk dat jij daar iets beter in bent dan mij,' voeg ik toe. En grinnik even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Natuurlijk ga ik mee' antwoord ik glimlachend 'Ik moet natuurlijk wel weten dat het eten dat we klaar gaan maken lekkere ingrediënten bevat hea?' vervolg ik, maar als ze zegt dat ik hier waarschijnlijk beter in ben dan haar schud ik mijn hoofd. 'Dat zal wel mee vallen' antwoordde ik. Voordat ik hier was gekomen had ik namelijk nog nooit ingrediënten gezien en nog nooit voor mezelf gekookt. Dat was iets wat ik allemaal hier had moeten leren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    Ik glimlach en sta op. 'Koken is nooit mijn sterktste punt geweest.' Ik lach even en denk even aan vroeger. Ik had een tijdje alleen in mijn oude huis gewoond en toen moest ik voor mezelf koken en alles. Dus ik kon het wel aardig, maar mijn kookkunsten waren niet geweldig. Vooral het uitzoeken van planten die hier waren, was niet mijn sterkste punt. Eten kopen in het dorp en dan zelf maken ging nog wel, maar meer... Nee, ik kende een paar plantjes, maar de correcte ingrediënten voor een lekkere salade? Ik zou het zo snel niet weten. 'Zullen we dan gaan?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faye (Julia Bellamy) Dubois
    'Ja' antwoordde ik glimlachend toen ze vroeg we gingen. Samen met haar liep ik onze schuilplaats uit, om vervolgens een stuk door het bos te lopen naar een plek vol voedsel. 'Lauren, wil iets van... tien appels gaan plukken, dan ga ik even rond kijken wat we nog meer kunnen gebruiken' zei ik, daar aangekomen. Koken voor zo'n groep was een stuk moeilijker dan gewoon voor twee of drie mensen koken, waardoor dit elke keer weer een uitdaging voor mij was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Campbell

    Ik knik en glimlach. 'Tuurlijk.' Ik begin te lopen, opzoek naar Appels. Ik zie op de grond een paar appels liggen en kijk dan omhoog. Aan de boom hangen er ook nog een paar. ik klim de boom in en kijk goed welke goed is en welke niet. Terwijl ik me met een hand goed vasthoud, pluk ik met de ander de appels. Als ik er 11 heb geplukd, een extra, klim ik weer naar beneden. Met de appels loop ik terug naar Julia. 'Heb ze,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nathan was toch nog met Lauren bezig of had je niet gezien dat hij weer tegen haar praatte:$]


    ~

    [Jawel, heb ook al gereageerd hahaha, zij zegt hem ook gedag dat ze even naar Julia is hahaha... Een paar reacties terug...]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:23 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Lauren Bella Smith

    Ik lach en kijk naar Nathan die naar me toe komt zwemmen, dan kijk ik serieus. 'Voorlopig nog niet,' zeg ik zacht en kijk hem aan. 'Maar zolang we met elkaar zijn redden we het wel,' voeg ik eraan toe. Dan hoor ik iemand achter me vragen hoe het water is. Ik draai me met een glimlach op. 'Heerlijk! Kom ook!' Ik lach en kijk hem aan.



    Demi1309 schreef:
    Lauren Bella Smith

    Ik voel het zonnetje op mijn gezicht en merk dat ik al bijna droog ben. Ik sta op en doe mijn kleren weer aan. 'Nathan ik ben even naar Julia.' Ik glimlach even naar hem en loop richting Ons kamp. Ik leg mijn pijl en boog neer. Mijn messen houd ik bij me. 'Julia ben je hier?' Ik loop de slaapzaal in en kijk om het hoekje. 'He Juul,' glimlach ik. Ik loop naar binnen en ga naast haar zitten. 'Kan ik nog iets doen?'

    [hoe kan Lauren Julia's vertrouwen winnen?]


    [Zeg maar twee reacties gedaan... Als het nog te volgen is..]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    [Zeg maar twee reacties gedaan... Als het nog te volgen is..]


    [oohh op die manierxD Ik dacht al huh:$]


    ~

    Julia Dubois
    Als ik net klaar ben met het plukken van rode druiven komt Lauren weer op me af lopen met de appels. 'Mooi zo' zeg ik glimlachend als ze zegt dat ze de appels heeft. 'Wil jij die annanas uit de boom halen en vervolgens op zoek gaan naar een mango en een citroen? Dan ga ik op zoek naar wat aardbeien, wat fambozen en pluk ik wat muntblaadjes'

    [We doen maar dat ze in een warm gebied wonen, daar zijn ook meestal van die watervallen. En anders weet ik niet echt iets voor in de salade, haha]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dictionary schreef:
    (...)

    [oohh op die manierxD Ik dacht al huh:$]


    [Ja sorry... Hahah x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne