• Jazeker, ik had liever Salander gewild [van Lisbeth Salander, hoofdpersonage naast Mikeal Blomkvist in de Millenium trilogy], maar aangezien die naam bezet was, Stockholm en Millenium ook, koos ik voor dit.

    Ik keek Mannen die vrouwen haten [deel 1 in de verfilming van de trilogy, Zweedse verfilming] toen ik halverwege 14 was afgelopen jaar, samen met mijn moeder. Pas deze vakantie kwam het eraan toe om de andere delen te bekijken [de Zweedse], wat ik ook heb gedaan plus de Amerikaanse verfiling van Mannen die vrouwen haten.
    Ik lees nu ook de boeken, en ben nu bezig in De vrouw die met vuur speelde [deel 2 in de trilogy], en waarschijnlijk morgen of overmorgen in Gerechtigheid [3e en slotdeel in de trilogy]. Ik hou van [Zweedse] thrillers en detectives, en God, wat een geweldig gave boeken. Ik wou mijn naam dus in mijn favoriete personage veranderen, wat niet kon. Ik heb Plague nog overwogen, maar goed. Wat vinden jullie van mijn nieuwe username? En wie kent de trilogy? en wie kijkt en/of leest ze? [:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Rechazame schreef:
    nooit van gehoort


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    Ik heb het eerste boek gelezen en dat is een echt goed boek!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sting schreef:
    Ik heb Salander geclaimt muwahahaha.


    Ja,ik had het al gezien, lucky bastard! ;'D Haha, maar Blomkvist is ook prima [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife