• Hay iedereen,

    Ik zoek dus een mail vriend...

    Een korte uitleg over mij:

    Ik ben Jamie, en ik ben 14 jaartjes jong. Ik hou van schrijven, lezen, tekenen, met dieren spelen, foto's maken en bewerken, quzletten en nog veel meer. Ik ben grappig, maar kan ook serieus zijn. Ik wil graag een mailmaatje, dus mocht je intresse hebben, laat dan een korte uitleg achter:)

    lolz nachtkat


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Halloow :)
    Ik ben Isabella, Ook 14 & Houd ook van lezen en ik ben gek
    Zit op 2 havo/vwo, volleybal, ben verslaafd aan muziek (Vooral Alex G, Tyler Ward en Alex Goot) Haat haken! (Je weet wel met zo'n haakding) Kan niet koken, haat het vak Frans (Hoe kunnen ze het bedenken dat ik zoiets moet kunnen) Hou van mensen met een brits accent, en dat is wel alles wat je moet weten denk ik...
    En ik ben klein :(
    Maargoed; ik wil wel met je mailen! :)


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Hello,
    Ik ben Danique, ik ben 15 jaar en ik word 31 mei alweer 16. Ik heb blond haar, blauwe ogen en ik woon in Amsterdam. Doordeweeks ga ik gewoon naar school (3HAVO, ben blijven zitten in de 2de), maar in het weekend ben ik vaak bij vriendinnen te vinden. Ik ben verslaafd aan quizlet, muziek en ik heb een obsessie voor nagellak, ik heb een stuk of 50 potjes denk ik wel haha.
    Maar oke, ik wil wel mailen. Stuur maar een pb als je geïnteresseerd bent haha.


    Never wait for perfection, just make it.

    Heeeej

    Ik ben Demi,
    14 jaar oud, brn namelijk geboren op 9 augustus (: Verder woon ik op een geweldige plek op aarde in Noord- Holland vlakbij Amsterdam. Als ik mijn Havo eb gehaald, zou ik graag naar Engeland willen om daar te studeren. Misschien dat ik eerst ng VWO ga doen. Ik zit nu in de derde.
    Ik houd van Engeland en Amerika. Verder hod ik van Acteren, schrijven, muziek, tekenen en koken vind ik ook leuk (: ook dansen doe ik graag.
    Verder spreek ik graag met vriendinnen af en ben verslaafd aan Q.
    Tja wat wil je nog meer weten? Je kan het gewoon vragen.

    Kuzz


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne