• oke, misschien komt dit heel aanstellerig over enzo, maar het meeste wat ik wil op dit moment in m'n leven is een relatie, een leuke relatie met een lieve jongen. ookal is het zo'n relatie dat we samen elke avond op de bank tv liggen te kijken, ik wil gewoon een lieve jongen.

    eerst keek ik eerlijk gezegd altijd naar de leuke jongens, maar daar ben ik sinds een paar weken mee gestopt, ik zie nu in dat een normale lieve jongen goed genoeg is, en dat ik daar nog het liefst mijn leven mee wil delen.

    ik ben al 2 jaar verliefd op mijn crush, maar ik ben zo bang (ik ga hem morgen vertellen wat ik voor hem voel), dat hij mij niet leuk vind, of alleen als vrienden.

    hoe doen jullie dat, een jongen ontmoeten en er een relatie mee beginnen, - ik ben echt door mannen opgevoed, dus ik heb geen verstnd van liefdeszaken enzo ;p-


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Ik werd eigenlijk altijd gevraagd...
    Ik weet ook niet hoe het werkt.
    Mijn huidige vriend was namelijk al verliefd op me toen ik een poging tot flirten deed waarin ik hard faalde.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    Ik werd eigenlijk altijd gevraagd...
    Ik weet ook niet hoe het werkt.
    Mijn huidige vriend was namelijk al verliefd op me toen ik een poging tot flirten deed waarin ik hard faalde.

    Het is nu eenmaal zo, als je mooier bent is het makkelijker..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    (...)
    Het is nu eenmaal zo, als je mooier bent is het makkelijker..


    Maar ik ben helemaal niet zo mooi. Gewoon normaal, I guess.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Serophina schreef:
    (...)
    Het is nu eenmaal zo, als je mooier bent is het makkelijker..

    en dan heb ik dus het probleem dat ik totaal niet aan het mooi-plaatje voldoe, ja, het enige waar jongens bij naar me kijken zijn .. eh ja.. de vrouwlijke vormen. meer niet..


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Serophina schreef:
    (...)
    Het is nu eenmaal zo, als je mooier bent is het makkelijker..
    Iedereen is mooi en dat klopt niet.
    En zelfvertrouwen is hetgene waar jongens op vallen. Niet zoiets als uiterlijk


    Today will be Girl's Day party with you~

    ehm... nou, meestal komen ze naar mij toe, hoewel dat ook niet vaak gebeurd

    Ik ben al bijna 2 jaar op mijn crush. Maar ik kan het dus echt niet zeggen, omdat ik weet dat hij mij niet leuk vindt. :( En ik begin nu steeds afstandelijker te worden. -Ik kan wel janken-(huil)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 23:25 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Yoseob schreef:
    (...)Iedereen is mooi en dat klopt niet.
    En zelfvertrouwen is hetgene waar jongens op vallen. Niet zoiets als uiterlijk

    Oke maar jongens zien toch altijd eerst naar het uiterlijk dat doen wij toch ook :S


    Stop wishing, Start doing..

    oe daar kan ik je niet mee helpen. helaas.
    wand de 3 jongens die ik ooit heb gehad kwamen op mij af en 1 daar van wou niet eens wat ik wou zeg maar. maar ik durfde nooit zo iets tegen mij crush te vertellen.

    maar ik zou niet te over erg reageeren als ik jou was. bedoel daar mee als hij zecht dat hij je wel aardig vind niet gelijk gaan denken van owww dit word echt wat. wand dat kan alleen tegen vallen dan.


    we all deserve to die

    Bij mij en mn ex ging het eigenlijk allemaal vanzelf. We hadden aan elkaar toegegeven dat we elkaar leuk vonden, toen een tijdje alles een beetje opgebouwd en toen zijn we anderhalf jaar samen geweest.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bij mij kwamen de jongens altijd op mij af..
    Ik kan niet helpen D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    En dan kom ik er weer aan als jongen. Ten eerste zou ik het idd vertellen aan je crush, hoe erg en hoe moeilijk dat ook gaat worden. Je weet nooit wat hij zal antwoorden en misschien antwoord precies dat wat jij niet zou hebben verwacht.

    En ik weet best hoe jij je voelt, ik heb dat ook zo vaak. Dat ik gewoon iemand zou hebben waarbij ik gewoon goed kan uithuilen en gewoon alles kan vertellen. Ja, zelfs jongens hebben dat. Tenminste ik dan.

    Ik zou gewoon zeggen, ga naar de disco zijn vaak genoeg leuke jongens. En dan gewoon op ze afstappen. Dat werkt altijd ;)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 9:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm, mijn huidige vriend/ verloofde heb ik leren kennen via internet... :$


    Bad decisions make good stories.

    I do not know. Ik val op meisjes. En de twee waarmee ik samen ben geweest... Het leek vanzelf te gaan. De één was een goede vriendin en voor ik het wist zoenden we en zei ze dat ze me leuk vond. En de ander heb ik in de bus ontmoet, omdat ze dacht dat ik iemand was die ze kende.
    Ik heb er nooit echt bij stilgestaan hoe het is gekomen. Ik was gewoon happy dat het zo was. (:


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Dat heb ik ook heel lang gehad, dat ik gewoon een relatie wilde met een lieve jongen, maar ze kwamen maar niet. Maar uiteindelijk, na heel lang te hebben gezocht, kwam ik de beste vriend van een goede vriendin van mij tegen en het was meteen raak, we voelden het gewoon allebei en zelfs die vriendin kon het merken, haha. En toen heb ik me over mijn twijfels en onzekerheden heen gezet en hem gewoon verteld dat ik hem leuk vond, en toen vertelde hij dat hij mij ook leuk vond. (:
    Één tip: ga nooit, maar dan ook echt nooit, een relatie aan met iemand op wie je niet verliefd bent terwijl je eigenlijk al verliefd bent op een ander. Daar doe je jezelf en anderen alleen maar enorm verdriet mee...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.