• Ontvoerd in Luxe

Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/

Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]

If we burn, you burn with us. <3

Naomi "Katherine" Grenhold

Ik lach, 'Ik wil er wel 1.' zeg ik dan. 'En ik ben Naomi!' zeg ik dan en zie dan een klein jongetje. 'Jij bent schattig.' zeg ik dan lachend.

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:50 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Alison Love
    Ik glimlach naar hem. 'Ja, graag en zoals die jongen zei met spek.' en ik kijk naar Dave. 'Aangenaam, ik ben Alison.' en ik steek mijn hand uit naar hem. Er komt een jongen binnen. 'Hoi,' en daarna ook nog een meisje. Ze stelt zichzelf voor als Naomi. 'Hoi, ik ben Alison.'

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:51 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Moonly schreef:
    Marten Yusthin Kloster

Ik had honger en liep dus naar de keuken. 'Hallo!' riep ik vrolijk tegen de mensen die ik daar trof. Ik bekeek hun en merkte dat ik als enigste 13 was. De rest was veel ouder. Lekker dan...

[JE NEGEERT ME GEWOON, WAT HEB JE TEGEN MIJ????????]

Dave Jackson

Ik schudde de hand van Alison. Ze was echt mooi.
    Iemand antwoordde instemmend, en ik begon met pannenkoeken bakken. In de koelkast en in de kastjes vond ik alles wat ik nodig had om toe te voegen.

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:50 ]

Buttzville schreef:
    (...)

[JE NEGEERT ME GEWOON, WAT HEB JE TEGEN MIJ????????]

Ow, niet gezien sorry:')

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Elan Smith
    'Nou, omdat niemand zo sociaal is om mijn naam te vragen, ik ben Elan', zei ik en ik zwaaide. 'Mag ik nu mijn pannekoek, alsjeblieft?' Ik keek met puppyeyes Dave aan.

Brady Seth Williams
    De vage, en ergens creepy stem liet me meteen mijn kamer uit lopen. Ik zag dat ik mijn kleren van de vorige dag nog steeds aanhad. Ach, zometeen zou ik toch naar huis gaan om andere kleren aan te doen. Mijn handen liet ik in mijn zakken glijden, terwijl ik een aantal mensen voorbij zie lopen. Die mensen had ik nog nooit eerder in mijn leven gezien, en dat kon ik op alles zweren.
    Eenmaal aangekomen in de "huiskamer" keek ik kort rond. "Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?!" klonk er wat ongeduldig uit zijn stem. Nu ik zag dat de andere er net zo verward over waren, schudde ik kort mijn hoofd. "Van wie is dit landhuis? Hebben we een feestje gehad? Of zijn we ontvoerd?" grapte ik, niet wetend dat dat de realiteit was.

Love is louder then the pressure to be perfect. <3

Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Ben ik hier de enigste met blauw haar?" vraag ik.
    Ik kijk naar mijn blauwgeverfde lokken en dan weer naar iedereens haar.
    Woohoo, ik ben een buitenstaander.
    Misschien zijn ze beter dan de mensen in mijn omgeving.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

(Marten is weer in de wonkamer:'))

Marten Yusthin Kloster

'Hallo!' zeg ik vrolijk als er een jongen naast me komt zitten. 'Ik ben Marten.' ik kijk hem even aan. Hij leek een jaar of 16. 'Mag ik er een?' vraag ik en ik wijs naar de cakejes

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Elan Smith
    'Heeee, jij bent die Dude in mijn kamer!' Ik loop meteen op hem af. 'Ik ben Elan. En je zit met mij opgescheept, sexy'

Alison Love
    Ik moet lachen om de jongen, hij heet Elan. 'Hoi, Elan,' en ik leg de nadruk op zijn naam. 'Ik ben lekker eerst!
    Toch dave?' en ik lach even.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Dave Jackson

Ik gooide een pannenkoek naar het hoofd van Elan. "Alsjeblieft. Nog wat stroop erbij?" Ik knipoogde naar hem. Toen draaide ik me om naar iemand met blauw haar.
    "Ja, je bent de enige, schat."

Moonly schreef:
    (Marten is weer in de wonkamer:'))

Marten Yusthin Kloster

'Hallo!' zeg ik vrolijk als er een jongen naast me komt zitten. 'Ik ben Marten.' ik kijk hem even aan. Hij leek een jaar of 16. 'Mag ik er een?' vraag ik en ik wijs naar de cakejes

Elan Smith
    'Kindjes die vragen worden overgeslagen. Ze zijn van mij! Er ligt genoeg in de koelkast', zeg ik tegen hem. Hij is eigenlijk best schattig.

Elan Smith
    Ik schraap de pannenkoek van mijn gezicht en prop hem recht in mijn mond. 'Iemand die zich aanbied om het er vanaf te likken? Het plakt een beetje..'

Naomi "Katherine" Grenhold.

'Ik vind je haar wel super cool.' zeg ik dan tegen haar. 'Mijn haar is gewoon zwart/bruin.' zeg ik dan lachen. 'Ik heb er geWoon het lef niet voor om ze zo te verven.' zeg ik nog steeds lachend. En kijk dan naar de jongen. 'Oplikken, serieus?'

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:58 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp