• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Buttzville schreef:
    (...)

    [Heldin. Ik slaap overdag (cat)]


    [Ik slaap meestal ook overdag, tenzij ik school heb.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Elan Smith
    'Ik heet Elan,' zeg ik tegen Marten.

    Suggestions schreef:
    (...)

    [Ik slaap meestal ook overdag, tenzij ik school heb.]


    [Ik slaap op school (cat)]

    Alison Love
    Hij valt niet op meisjes. 'Ach, als je toch niet op meisjes valt,' zeg ik dan. En ik breng mijn hoofd dichter bij dat van hem. 'Mensen, krijg geen verkeerde indruk van me,' zeg ik dan. 'Ik ga een uitdaging gewoon niet uit de weg.' en dan ga ik met mijn tong langs zijn gezicht. Ik moet lachen. 'Hmmm... Heerlijk die stroop.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi "Katherine" Grenhold.

    Ik zucht en kijk rond. En loop dan ook naar de koelkast en pak dan maar een appel en ga zitten en kijk rond of ik met iemand kan meepraten.

    [Kan Naomi met iemand praten?]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Buttzville schreef:
    (...)

    [Ik slaap op school (cat)]


    [Haha.
    Ik heb maar 2x op school geslapen, leraren zien me als een doelwit voor hun vragen.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Elan Smith
    Ik wist niet dat ze dit serieus ging doen. 'Gatver, je tong is warm!' Snel trek ik mijn hoofd weer naar achteren en pak een servet uit de servethouder en veeg mijn gezicht af.

    [LOLOL mijn moeder wilde lezen wat ik aan het typen was. Snel weggeklikt. Volgens mij vind ze het een beetje raar.. lijkt me]

    Marten Yusthin Kloster

    Elan heette hij dus. 'Weetje, nu ik hier ben hoef ik thuis tenminste niet de afwas te doen.' ik glimLach weer even


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    'Sorry,' zeg ik lachend. 'Ik zei dat ik het zou doen, dus ik krabbel niet ineens terug.' en dan loop ik terug naar Dave. 'De pannenkoek is lekker,' zeg ik dan glimlachend. En ik ga op het aanrecht zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elan Smith
    'Oh ja?' zei ik tegen Marten, 'Iemand moet toch de afwas doen?' ik geef hem een plagende blik. 'Ik ga het in ieder geval niet doen, dat is de taak voor de jongste.'

    Dave Jackson

    Ik ging op tafel staan. "Mensen, ik wil wat belangrijks zeggen." Ik was even stil. "Er liggen pannenkoeken op een schaal, in de keuken. Wie wilt, mag pakken. Dankje." Ik grijnsde en sprong van de tafel af. Alison was de stroop van Elan aan het af likken. Ik grinnikte.


    If we burn, you burn with us. <3

    ( ik kom zo terug)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik open een van de kastjes. 'Dave, je weet dat er hier magnetronpannenkoeken liggen?' zeg ik tegen hem en ik hou de pannenkoeken omhoog. Ook haal ik er hamburgers uit en ik zie dat er een hele hoop junkfood in ligt. 'Guys, ik weet niet hoe lang we hier moeten zitten maar ik weet wel dat we allemaal zullen aankomen.'

    LoveLanguage schreef:
    Dave Jackson

    Ik ging op tafel staan. "Mensen, ik wil wat belangrijks zeggen." Ik was even stil. "Er liggen pannenkoeken op een schaal, in de keuken. Wie wilt, mag pakken. Dankje." Ik grijnsde en sprong van de tafel af. Alison was de stroop van Elan aan het af likken. Ik grinnikte.


    [Alison is weer naar je toegegaan ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.