• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik word wakker van een onbekende stem die iets zegt over butlers en water in een zwembad. Verward veeg ik het slaap uit mijn ogen, en rek me uit. Als mijn armen hoog in de lucht zijn, realiseer ik me pas dat ik niet in mijn eigen kleine kamer ben. Ik kijk om me heen en zie 3 deuren, een ander bed met een meisje erin, en nog een paar spullen, maar ik herken helemaal niks. What the hell? Ik loop naar één van de deuren en zie dat het een badkamer is, heel lue natuurlijk. De andere deur is een enorme inloopkast. Ik loop naar binnen, kies een simpel setje uit, en probeer de derde deur. Hopelijk kan ik iemand vinden die me meer uitleg kan geven.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Ik ga wat rondhangen," zeg ik.
    Ik open de deur en loop naar de keuken.
    Wanhopig en hongerig zoek ik naar een zak Dorito's en een blikje Dr. Pepper.
    Als ik die heb gevonden, ga ik zitten op het keukenaanrecht en maak mijn haar los.
    Ik neem een slok en eet een handvol Dorito's.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:36 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naomi "Katherine" Grenhold.

    Ik word wakker en mijn hoofd bonkt, ik lig in een bed en ga rechtop zitten en kijk de kamer rond. Wow, wat een luxe. Ik zie een bed naast me maar er ligt nog niemand in. (HurtedHeart heeft nog geen personage..) Ik sta op en loop naar een van de deuren, badkamer. Ik lach en loop naar de andere deur. Inloopkast, great! Ik loop naar binnen en pak een leuk jurkje en een paar leuke hakken en loop dan naar de badkamer om me te douche. Al snel ben ik klaar en doe mijn haren en loop naar de deur en doe hem open.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dave Jackson

    Ik ging James achterna en liep hem voorbij. Ik had honger. Ik liep de trap af naar beneden en stond in een prachtige woonkamer. What the fuck was dit voor plek? Ontvoerd of niet, ik vond het geweldig. Ik liep naar de keuken en keek in de kastjes. Pannenkoekenmix. Geweldig.


    If we burn, you burn with us. <3

    Alison love
    Ik loop ook weg naar de keuken. Ik zie daar een jongen, heeft hij daar nou pannenkoekenmix?
    'Pannelkoeken!' zeg ik vrolijk. 'Ga jij ze bakken?' vraag ik san met een glimlach


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elan Smith
    Ik hoorde de stem en stormde direct de deur uit, wat weer voor een korte duizeligheid zorgde. Eenmaal uit de deur realiseerde ik me dat ik niets meer dan mijn onderbroek aan had, en rende ik dus al snel terug naar onze kamer. De andere jongen lag nog steeds levenloos op het bed. Snel trok ik een skinny jeans aan die in de kast lag, en een simpel shirt van Converse. Op mijn blote voeten liep ik direct de keuken in, zoals ik elke ochtend deed. Ik had nog steeds geen idee wat ik hier deed, was dit een grap ofso? Eerlijk gezegd maakte het me ook niet veel uit waar ik was, hier of in dat klote weeshuis.

    Marten Yustin Kloster

    Ik liep de kamer uit en liet die andere jongen maar levenloos liggen. Misschien waren er ook wel andere mensen. Ik liep meteen naar de woonkamer en keek met open mond toe. Waar was ik? Ik ga op een bank zitten en kijk om me heen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik hoor stemmen en volg het geluid. Ik kom uit in de keuken. Ik zie er een paar mensen staan, en een jongen staat met pannekoekenmix in zijn hand. 'Pardon,' zeg ik zacht. Ik verhef mijn stem een klein beetje en vervolg 'weet één van jullie misschien waarvoor wij hier zijn. Ik werd wakker en hoorde iets over butlers en zwembaden, maar ik snap het niet helemaal?' Hopelijk weet iemand hier het antwoord, want ik hou er niet van om in de war te zijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dave Jackson

    "Ja. Ik ga ze bakken. Wil jij ook?" Ik glimlachte naar haar. "Ik ben Dave. Jij?"


    If we burn, you burn with us. <3

    Elan Smith

    Met een bord vol lekkernijen liep ik naar de woonkamer en plofte neer op de bank naast een andere jongen. 'Hi, ik ben Elan' zei ik tegen hem en ik propte een cakeje in mijn mond.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik hoor geluid en loop er naartoe, keuken, ik ga aan een stoel zitten en kijk rond. 'Hoi.' zeg ik dan tegen ze allemaal.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Alison en wat dudes waren ook in de keuken. Ik ruim de Dorito's op en gooi het blikje Dr. Pepper weg.
    "Dus..," mompel ik.
    Ik moet ze ooit eens leren kennen, want we zijn allemaal ontvoerd.
    Best raar.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dave Jackson

    "Hi Guys. Ik ben Dave. Willen jullie pannenkoeken?" Ik grijnsde naar iedereen die de kamer was binnengelopen.


    If we burn, you burn with us. <3

    Elan Smith
    Ik draaide me half om naar de keuken en riep:'Ik wil pannenkoeken! Wel dikke! Met stroop! En spek! En.. Marshmellows?! Hebben we marshmellows? Ik heb wel zin in een kampvuur!'

    Marten Yusthin Kloster

    Ik had honger en liep dus naar de keuken. 'Hallo!' riep ik vrolijk tegen de mensen die ik daar trof. Ik bekeek hun en merkte dat ik als enigste 13 was. De rest was veel ouder. Lekker dan...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!