• Ontvoerd in Luxe

Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/

Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]

If we burn, you burn with us. <3

Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Ja," zeg ik.
    Ik loop richting de keyboard en denk terug aan de keren dat Noel en ik weleens een liedje speelde, ik speelde keyboard en hij gitaar. Ik schud mijn hoofd hopelijk onopvallend om de herinnering weg te krijgen.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Naomi "Katherine" Grenhold

Ik loop naar de akoestische gitaar en stem hem goed. 'Welk liedje wil je spelen? En zingen we beide?' vraag ik en kijk haar aan.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[dit verhaal lijkt op Verwelken, over Rhine enso <3 (ikweetnietofjehetkent:$)]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[Ik heb het eerste deel gelezen :3

Alleen vind ik van niet eigenlijk ^^ Rhine wordt gedwongen voor een huwelijk en seks en kinderen. Dat wordt hier (nog) niet gedaan :3]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

"Ehm..ken je Video Games van Lana Del Rey? En ja, denk van wel. Als jij het goed vind," zeg ik.
    Er kwam sneller geen liedje in mijn hoofd, aangezien de kwart van mijn playlist uit Lana Del Rey bestaat.

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 16:59 ]

'Ja, tuurlijk een van mijn favourite artiesten en liedjes.' zeg ik dan grijnzend en begin met de begintonen en zing dan ook meteen en wacht tot Marilyn bijvalt. Ik kon best goed zingen, vond ik zelf en mijn stem had een beetje wat weg van die van Lana, niet veel maar wel iets.

Ik begin de juiste toetsen van de keyboard aan te raken, ik heb de melodie en begin te zingen.
    Mijn stem past zichzelf automatisch aan aan het liedje, ik wisselde zo vaak af van genres dat mijn stem zich eraan aanpaste.

[Ik weet niks meer te schrijven...]

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 17:41 ]

[Oké, was me trouwens nog niet opgevallen.]

Als we klaar zijn kijk ik Marilyn aan. 'Je bent goed, erg goed.' zeg ik dan. 'Kom we gaan terug naar de woonkamer.' En ik loop naar de woonkamer toe en plof daar op een bank neer.

Ik loop ook naar de woonkamer en ga op de grond voor de bank zitten.
    "Iedereen hier lijkt hun huis niet te missen," merk ik op.
    Er zou toch iets moeten zijn dat iedereen hier mist?

Hope Rhiannon Devlin
    Ik blijf nog een tijdje aan het zwembad zitten, maar krijg het dan toch wel koud. Ik pak de handdoek en trek mijn slippers aan. Snel ren ik weer naar binnen, de trap op en naar mijn kamer. Daar neem ik een snelle douche en dan loop ik de kast in. Met alles wat ze hier hebben zou er toch ook wel een dansruimte zijn? of in elk geval een grote lege ruimte, waar ik een spiegel naartoe kan slepen. Ik kleed me om en loop dan weer de kamer uit. Ik zal niet stoppen totdat ik een ruimte heb gevonden waar ik kan dansen.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Elan Smith
    'Ik heb geen thuis. Hier, of in het weeshuis, dat maakt toch geen ene flikker uit. Ik verwacht nu toch niet dat ik nog geadopteerd word, niemand wil mij.' antwoordde ik tegen Marilyn. Het was zo..

[waar kan ik heen met Alison? ^^]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Naomi "Katherne" Grenhold

Ik zucht. 'Wat moet je missen, dit huis is geweldig!' zeg ik en kijk de kamer nog eens rond. Het is hier gewoon geweldig, ondanks we ontvoerd zijn.

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 0:23 ]