• LOCKED UP ABROAD

    Jones Prison. De strengst bewaakte en enige gemengde gevangenis van Amerika. In een gevangenis als deze, met miljoenen regels, is het alsnog moeilijk om te leven. Gangs maken de hele gevangenis onveilig voor mensen die er alleen voor staan, en nieuwelingen blijven komen en gaan. Sommigen zitten hier voor een simpele reeks overtredingen, sommigen zitten hier voor de gruwelijkste moorden en zedendelicten. In je eentje ontsnappen mogelijk? Nooit, maar er blijven pogingen aanhouden die misschien ooit tot een gat in de beveiliging zullen leiden.


    Rollen:

    Gevangene: Alison Lockwood - Aragog
    Gevangene: Annebella DeNaloc - Courteous
    Gevangene: Shannea Harris - Salim
    Gevangene: Chayenne Roselia Romano - Wonderwatch

    Gevangene: Jason Jonathan McCorn'e - Courteous
    Gevangene: Ivan Kay - soldiery
    Gevangene: Ryan Rodriquez - Captivity
    Gevangene: Dylan Rhomos - Captivity

    Gangs ontstaan gedurende de RPG, er zijn niet gangs die al bestaan.

    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen ik open nieuwe topics
    - Niet andere personages besturen, wel mensen die niet zijn ingevuld
    - 16+ is toegestaan
    - Ik bepaal wanneer mensen buiten hun cel mogen, maar de tijd is flexibel.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Niet meer dan 2 personages pp.

    EDIT:
    1. Waar de personages zitten is een gesloten ruimte met cellen, ze kunnen dus altijd uit hun cel, maar niet uit die ruimte.
    2. Ze mogen eigen kleding en make-up dragen enz. enkel omdat de bewaking afstand tussen de gangs willen veroorzaken.
    3. Ze hebben allemaal een nummer in hun arm getatoeëerd om te laten zien dat ze wel uit de gevangenis komen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:30 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Ivan Kay
    Ik onderdruk een lach uitbarsting als ik Dylan de kakkerlak tevoorschijn zie halen. 'Hoe kom je dáár aan?' Ik grinnik en knik, 'Let's do this.' Ik sta al op en kijk of hij hetzelfde van plan is.

    Dylan Rhomos

    Ik sta op en stop de kakkerlak terug in mijn broekzak. "oké dit is het plan, jij verleid haar, en ik stop de kakkerlak bij het brood" "of heb jij misschien een beter plan?" vraag ik lachend en kijk opnieuw grijnzend naar de vrouw.

    Ivan Kay
    Ik trek een zuur gezicht als hij het heeft over het verleiden van de vrouw. 'Of heb jij misschien een beter plan?' Meteen wil ik erop ingaan, maar ik adem eerst even in. 'Wacht. Ik heb een beter plan. Jíj verleidt haar, en ik stop de kakkerlak bij het brood. Deal?' Het lijkt me niet echt een pretje om die dikke vrouw te verleiden. Alleen bij het idee al moet ik kokhalzen.

    | Ik ga zo naar de winkel met mijn broer, en daarna kom ik waarschijnlijk niet meer, dus we moeten die grap even snel uithalen, lol. Ik ga nu naar de winkel, dus die grap word morgen, ok? |

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 20:47 ]

    Dylan Rhomos

    "is goed man" grijns ik en ik geef hem een boks én daarna de kakkerlak. Met grote passen loop ik naar haar toe terwijl ik mijn pet een beetje schuin zet en mijn kleren recht trek. "come on baby" grijns ik en ik ga over het keukenblad heen hangen.

    Shannea Harris

    Hij mompelt iets, ik kan niet verstaan wat. 'Huh?' vroeg ik met een vragende blik. Nee, ik ging niet opeens zo beleefd doen door opeens tegen iemand, 'Sorry, wat zeg je?' te zeggen, dat zat gewoon niet in mij. Ik keek even de zaal rond en zag twee mensen iets doen met een een of ander dood beestje. Ik grijnsde even maar richtte me toen weer op die gast van net. 'Wat mompel je?'


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Ryan Rodriquez

    "wat mompel je?" vraagt het meisje. Zuchtend sta ik op en ga voor haar neus staan. "Niets wat jou aan gaat" zeg ik op een nuchtere toon. En loop haar voorbij. Ik moet even alleen zijn, even een tijd voor mezelf, Om even tot rust te komen.

    Shannea Harris

    'Niets wat jou aangaat.' zegt hij en hij loopt me voorbij. 'Niet dat ik erom geef!' riep ik hem nog na. Ik liep weer terug naar de toren en ging weer in dezelfde stoel zitten. 'Mama told me not to waste my life, she said spread your wings my little butterfly,' mompelde ik zachtjes, gewoon uit verveling. 'Don't let what they say, keep you up at night,' Ik voelde hoe mijn stem zelfs zo zachtjes oversloeg en probeerde mijn tranen te bedwingen. Ik stopte gelijk met zingen en ging in een andere positie zitten wanneer er een paar tranen ontsnapten. 'Sorry. Sorry. Sorry.' bleef ik de heletijd mompelen. 'Sorry mam.'


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    [Wie wilt er praten met Alison?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Wie wilt er praten met Alison?]


    | Me, (: Shannea zit in het midden van de ruimte waar alle cellen zijn. |


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Alison
    Met een verveelde uitdrukking liep ik mijn cel uit, en zag een meisje huilen. Ik trok een wenkbrauw op, en grinnikte.
    huilen? Seriously?
    Ik liep naar haar toe, en plofte naast haar neer. ''Lieverd, we zitten hier niet op de kleuterschool. Huilen lijkt me niet zo'n sterk plan in een omgeving als deze,'' zei ik op een kille toon. Ik deed het niet expres, zo sprak ik altijd. Automatisch.
    En wat ik zei was tenslotte de waarheid: Je reputatie gaat sterk omlaag als je in het openbaar húilt. In een gevangenis. En dat wil je niet.
    Ik kan het weten, ik zit hier al zo'n vijf jaar. En ik heb er nog een bóel te gaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shannea Harris

    'Lieverd, we zitten hier niet op de kleuterschool. Huilen lijkt me niet zo'n sterk plan in een omgeving als deze,' Ik haalde mijn neus op en veegde mijn tranen weg. Gelukkig werden mijn ogen nooit rood als ik huilde, dus het leek ook nooit alsof ik gehuild had. In één ruk stond in op en draaide me om, in mijn draai gaf ik haar een klap in haar gezicht met de buitenkant van mijn hand. Mijn stoel viel achterover en kletterde op de grond. 'Houd je bek, ik was niet aan het huilen!' Ik moest me inhouden om haar niet omver te trappen en liep gespannen terug naar mijn cel.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    [Hahaha oké, dat vond ik even droog.]
    Alison
    Ik trok een wenkbrauw op, en legde geschrokken een hand op mijn wang.
    En dan wou je hélpen.
    Woest stond ik op, en voordat ze nog in haar cel arriveerde duwde ik haar hardhandig op de grond. Ik ging op haar zitten zodat ze niet weg kon, en gaf haar een paar harde stompen in haar gezicht.
    Het was inmiddels al wel bekend dat ik niet vies was om te vechten, maar bij enkelen was het nog niet helemaal duidelijk, geloof ik.
    ''blijf met je poten van me af,'' siste ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    | Idd droog :P |
    Shannea Harris

    'Blijf met je poten van me af,' siste ze. Ik grinnikte. 'Luister, ik weet dat ik niet tegen je opkan bodybuilder, maar beter ga je niet meer zomaar tegen me praten. Now excuse me.' Ik klapte een keer mijn tanden op elkaar alsof ik haar ging eten en duwde haar toen van me af. Ik stond op en haalde met mijn handen mijn haar uit mijn gezicht.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Alison
    ''Hoé tegen je praten? Ik was nog vriendelijk tegen je, in het geval dat je dat niet doorhad,'' zei ik.
    ''en er is geen bodybuilder nodig om jóu..'' ik bekeek haar even minachtend. ''Te vernederen, ten onder te brengen, te breken of weet ik veel wat.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ryan rodriquez

    Ik liep naar mijn celblok en sloeg hard tegen de muur. Mijn knokkels van mijn handen begonnen vrijwel meteen te bloedden. "verdomme!" Riep ik en haalde mijn handen door mijn haar. Ik liet mezelf op bed vallen en de tranen begonnen vrijwel meteen over mijn wangen te stromen. ze zullen wel denken mietje. Het interesseert me niets ik hem een fout gemaakt, een grote fout. Een fout dit me mijn hele leven zal achtervolgen.