• ik ben wel eens bijna aan gereden door een auto, in de sloot gevallen met mijn fiets, en mijn zwembroekje door de brandnetels gegleden en er is bijna een basket op mij gevallen?
    maar wanneer was jij bijna dood?
    (p.s. op mijn ongelukken mag je reageren)

    Ik ben een x aangereden door een vrachtwagen. Niet dat ik ernstig gewond was of zo, alleen van mn fiets gevallen. Maar het was wel eng. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bijna elke dag haha.
    1x voor een auto gegooit door m'n vriendin....
    Die die auto zelf ook niet zag :X

    uh
    ik was bijna door een bus aangereden. Maar mij boeien zulke momenten niet, ik ben niet zo emotioneel met zulke dingen :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Mn broer heeft een tv op zijn hoofd gekregen op school


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    OKe. Toen ik klein was ging ik ooit eens me mijn vader zwemmen in de haven. Mijn vader moest nog bij mijn zwembandjes nog aan maar ik sprong gewoon in het water. Gelukkig kon mijn vader me op tijd uit het water trekken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ging bijna dood bij mijn geboorte, Zelfde voor mijn moeder en een aantal keer door mezelf bijna.. ]:


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Mwaha. Kom ik: Al minstens twee keer van de trap gevallen xD
    En door de reactie boven me: Bij mijn geboorte had ik de navelstreng twee keer om mijn nek gewikkeld, dus dat scheelde niet veel of ik was al gestikt bij mijn geboorte :X

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 20:37 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    3x door mijn asma (waarvan ik me er maar 2 herinner) 1x door een motorongeluk, 1 keer door van een muur te vallen en naja de rest van de tijd dat ik in het ziekenhuis lag teld niet want dat zou ik allemaal wel overleven.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Toen ik van mijn paard afgevallen ben -Nee, dat is niet overdreven- en toen ik aangereden ben door een bus :')


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    VIPpas schreef:
    OKe. Toen ik klein was ging ik ooit eens me mijn vader zwemmen in de haven. Mijn vader moest nog bij mijn zwembandjes nog aan maar ik sprong gewoon in het water. Gelukkig kon mijn vader me op tijd uit het water trekken.

    Vergeet onze 2 bijna ongelukken niet met die kutbussen x'd
    In Breda:
    We steken zo over, jij zo kei hard gillen, ik kijk zo, even door laten dringen begin ik ook zo te gillen en wij snel weg rennen x'd
    In Tilburg: Zien we weer een bus en zonder iets te zeggen snel weer rennen x'd

    Nog nooit!


    You're all I need

    Hier is al een topic over.


    Olive

    klik


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bijna van in een afgrond gerend.
    Ik was geluk gestruikelt anders was ik nu dood.


    <3

    Geen idee ..


    Hope goes lost but never dies.