• LOCKED UP ABROAD

    Jones Prison. De strengst bewaakte en enige gemengde gevangenis van Amerika. In een gevangenis als deze, met miljoenen regels, is het alsnog moeilijk om te leven. Gangs maken de hele gevangenis onveilig voor mensen die er alleen voor staan, en nieuwelingen blijven komen en gaan. Sommigen zitten hier voor een simpele reeks overtredingen, sommigen zitten hier voor de gruwelijkste moorden en zedendelicten. In je eentje ontsnappen mogelijk? Nooit, maar er blijven pogingen aanhouden die misschien ooit tot een gat in de beveiliging zullen leiden.


    Rollen:

    Gevangene: Alison Lockwood - Aragog
    Gevangene: Annebella DeNaloc - Courteous
    Gevangene: Shannea Harris - Salim
    Gevangene: Chayenne Roselia Romano - Wonderwatch

    Gevangene: Jason Jonathan McCorn'e - Courteous
    Gevangene: Ivan Kay - soldiery
    Gevangene: Ryan Rodriquez - Captivity
    Gevangene: Dylan Rhomos - Captivity

    Gangs ontstaan gedurende de RPG, er zijn niet gangs die al bestaan.

    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen ik open nieuwe topics
    - Niet andere personages besturen, wel mensen die niet zijn ingevuld
    - 16+ is toegestaan
    - Ik bepaal wanneer mensen buiten hun cel mogen, maar de tijd is flexibel.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Niet meer dan 2 personages pp.

    EDIT:
    1. Waar de personages zitten is een gesloten ruimte met cellen, ze kunnen dus altijd uit hun cel, maar niet uit die ruimte.
    2. Ze mogen eigen kleding en make-up dragen enz. enkel omdat de bewaking afstand tussen de gangs willen veroorzaken.
    3. Ze hebben allemaal een nummer in hun arm getatoeëerd om te laten zien dat ze wel uit de gevangenis komen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:30 ]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    [Begin? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shannea Harris

    Ik had me net aangekleed in een frisse outfit na mijn douche en zat in het midden van de ronde toren waar het celblok plaats vond met mijn voeten op een tafel met mijn pet een beetje over mijn ogen. Al twee keer had ik nieuwe mensen zien komen en gaan en nu ook, een bewaakster. 'Hé!' riep ik naar haar en ze draaide zich om. 'Doris, ik zit hier nu al twee weken zonder panty's, ik heb nieuwe nodig.' zei ik terwijl ik naar mijn gladgeschoren bruine benen wees. 'Je hebt nog panty's.' zei ze en ze wou zich weer omdraaien maar ik stond op. 'Die zitten vol met gaten en ladders, denk je soms dat ik een slet ben ofzo?' zei ik kwaad. 'Rustig aan of ik haal de SRT jongens.' zei ze en ze liep weg. 'Kutwijf.' mompelde ik en ik ging weer zitten.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Aragog schreef:
    [Begin? :3]


    [Begin van de dag c:]


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    Annebella DeNaloc

    Ik hoorde een meisje schreeuwen op de gang. Ik had nog geen zin om ernaar toe te gaan, ik had gister net een nieuwe piercing geprikt, een lip piercing, met een warme naald, ik had gister een vuuraansteker van 1 van de bewakers weten stelen. Ik stond na een tijdje toch maar op en zocht een setje kleding.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Jason Jonathan McCorn'e

    Langzaam opende ik m'n ogen. Alweer een dag achter gesloten deuren. Ik haatte de gangs hier, het kon me ook niet zoveel schelen omdat ik ook 1 van de ouderen was. Ik stond op en trok een trainings broek aan met een grijs tanktop. Het enige wat ik eigenlijk aan had. Ik deed de deur open en zag dat er al iemand zat. Ze schreeuwde iets tegen een bewaakster. Ik negeerde het en liep naar het ontbijt.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Shannea Harris

    Jason die voorbij kwam lopen deed me eraan herinneren dat het tijd was voor ontbijt. Ik stond op en liep achter hem aan. Nadat ik mijn eten had gehaald, wat bestond uit zure melk, droog brood en een velletje rosbief ging ik naast hem zitten. 'Whats up bro?' mompelde ik terwijl ik me tussen bank en tafel wurmde en mijn vlecht over mijn andere schouder zwaaide.


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    [Ze zitten allemaal in dezelfde ruimte, toch?]
    Ivan Kay
    In totaal besteed ik ongeveer vijf minuten aan mijn uiterlijk per dag. En daarmee bedoel ik ook mijn kleding uitzoeken en aantrekken. Bijna niets dus. Als ik mijn muts op mijn hoofd hebt gezet, ben ik klaar. Nog één keer lik ik langs mijn niet meer zo witte tanden, en dan bekijk ik mezelf nog even van top tot teen. Klaar.
    Langzaam slof ik naar de grote ruimte. Honger knaagt aan mijn maag. Gister mocht ik niet naar het avondeten omdat ik een bewaker uit had gescholden. De hufters.
    Met een emotieloos gezicht loop ik richting het ontbijt. In de drie jaar dat ik hier heb gezeten heb ik geleerd dat je nergens interesse voor moet tonen, want alles word je hier afgepakt.

    Chayenne

    Ik doe nog snel mijn haar na mijn douche, en kleed me dan aan. De sterretjes op mijn onderrug, en mijn navelpiercing zijn goed te zien door het topje. Zuchtend loop ik naar het ontbijt, en kijk emotieloos voor me uit..


    El Diablo.

    Ryan Rodriquez

    Langzaam open mijn ogen als ik een bewaker hoor roepen. "stelletje flikkers" mompel ik in mezelf en wrijf door mijn ogen. ik gooi de dekens van me af en ga rechtop zitten. "weer een afschuwelijke dag, in een afschuwelijke ruimte, in een afschuwelijk land" mopper ik tegen mezelf en rek mezelf uit. Ik sta op en loop naar de spiegel en wastafeltje waar ik water over mijn handen laat lopen het even later in mijn gezicht gooi. "goedemorgen Ryan" zucht ik tegen mezelf en rol met mijn ogen.

    Dylan Rhomos

    "Goodmorning swwagaaa" zeg ik met een piep stemmetje terwijl ik uit bed spring. Ik loop rechtreeks naar de muur waar ik een baksteen uit haal, waarachter ik mijn sigaretten had verstopt. "D-Smoke is niet te stoppen" grinnik ik tegen mezelf en maak een huppeltje waarna ik mijn sigaret aansteek.

    | Can Dylan/D-smoke be friends with Ivan ? (': |
    Ivan Kay
    Alsof er bijna geen leven meer in me zit pak ik wat eten uit een schap vol voedsel, en ga aan een tafel zitten. Ik zit nu nog alleen, maar over een paar uur - als iedereen wakker is - zullen alle stoelen en tafels bezet zijn. Gelukkig komen er soms nog wel wat maten aan dezelfde tafel zitten, maar meestal eet ik alleen.
    Ik kijk op mijn horloge, en zie tot mijn opluchting dat ik nog redelijk heb uitgeslapen, voor zover het kan. Ze gunnen je hier echt geen rust.

    [natuurlijk =)]

    Dylan Rhomos

    Ik loop door mijn celblok heen zoekend naar mijn pet 'hier ben je schatje' grijns ik terwijl ik de sigaretten rook uitblaas. Ik zet mijn pet op en loop richting het gezamelijk verblijf om te gaan eten. Mijn sigaret gooi ik in een cel van een medegevangenen 'je mag niet roken, bitches!' lach ik en loop met grote passen door. Bij het eetverblijf aangekomen zie ik dat er nog niemand is, op een persoon na. Ik haal mijn schouders op loop naar de kantine, pak wat te eten en kijk opnieuw rond. Nog steeds niemand. ik zucht, en haal opnieuw mijn schouders op. Ik loop op mijn gangster manier(dat er trouwens heel raar uit ziet) richting de medegevangen die er al zit te eten, en ga er tegenover aan tafel zitten.

    Ivan Kay
    Ik verberg mijn grijns als ik een jongen, van ongeveer dezelfde leeftijd als mij, richting de tafel waar ik aan zit zie lopen. Hij loopt erbij als een malloot, maar ik mag hem wel. 'Moi,' Zeg ik terwijl ik een slok neem van de zure melk die op mijn dienblad staat. De melk is hier echt verschrikkelijk, maar als je het niet drinkt krijg je te weinig drinken binnen. Het is alsof ze ons dood willen hebben voordat we de gevangenis uit komen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 11:35 ]

    Dylan Rhomos

    Ik kijk de jongen die tegenovr mij zit doordringend aan en antwoord uiteindelijk: 'hey'. zonder nog verder iets te zeggen begin ik aan mijn 'eten' het lijkt niet eens op eten, maar op uitgekotst eten. Met lange tanden eet ik verder en hou de jongen die tegenover me zit strak in de gaten. Je weet maar nooit in zo'n gevangenis..

    Ivan Kay
    'Hey.' Antwoord de jongen tegenover me. Maar omdat ik me redelijk eenzaam voel in deze gevangenis wil ik de jongen leren kennen. 'Ivan Kay.' Stel ik me uiteindelijk voor. 'Noem me Kayvan. Zo noemden ze me op straat.' Een ongemakkelijk gevoel bekruipt me. Wat ben ik dom geweest! We zitten in de gevangenis, niet in een speed dating restaurant. Ik kijk naar mijn eten, maar ik heb geen trek meer. Langzaam schuif ik het opzij, zodat ik het niet meer voor me heb liggen. Ik adem diep in en knik. 'Het geeft niet als je niet wil vertellen hoe je heet hoor,' Ik ga iets naar voren met mijn hoofd en kijk even van links naar rechts om te zien of er bewaking in de buurt is. Als ik zie dat dat niet het geval is ga ik verder. 'deze gevangenis neemt alles van je af. De hufters.' Ik ga weer naar achteren zitten en kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. Misschien is dit een betere manier om iemand te leren kennen - kijken hoe ze reageren.

    |I'm the best name-combiner in tha world. Lol. |

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:35 ]