• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Begin:
    Het is dertig minuten voor vertek. De haven is overbevolkt, en de derdeklassers worden gecontroleerd op luizen- en vlooien. De eersteklassers hebben een gigantische suite, de tweedeklassers wat kleiner.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Le me is back. Is er wat tegen Amelia of Lucas gezegd geweest?]


    help

    Poeh schreef:
    | Deze RPG speelt zich toch af in 1912. Toch? Anders is dat echt een grote fail van mij. :/ |
    Alfeo De Rossi || 18
    Samen met Jack, June en Fabrizio rende Alfeo over de kade. Een enkele rugzak ging over Alfeo's schouder en in zijn hand hield hij zijn bruine jasje. Ze liepen door de grote hoeveelheid volk naar de loopplank om op het schip te komen. Na een test op luizen en vlooien rennen Alfeo, Jack, June en Fabrizio door het schip naar hun kajuit. June stelde zichzelf en Jack meteen voor aan het meisje in de kajuit. Alfeo niet. Hij zette zijn zakken op een stapelbed, bovenaan. Omdat Fabrizio altijd beneden slaapt. Alfeo ging op de houten stoel zitten naast zijn bed en stak een sigaret op. Hun andere kamergenoot viel hem een paar minuten later op. Een jongen. Alfeo stak zijn hand uit,"Alfeo De Rossi." zei hij met een glimlach.


    Michael Damian Grey

    Ik kijk naar de mensen die de kamer binnen komen en zie ook dat de jongen die zojuist een sigaret opgestoken heeft mij ook opmerkt 'Alfeo De Rossi' Steld hij zich voor terwijl hij zijn hand uitsteekt. 'Micheal Damian Grey' Stelde ik mezelf voor terwijl ik zijn hand schudde, hij leek me aardig.


    Don't be like the rest of them, darling

    [*Heeft stiekem medelijden*]
    Elisàbeth
    ''William, dit zijn Amelia, Damian, Rue, Cora en Mary,'' zei ik, en keek de mensen even aan.
    ''Dit is William, mijn verloofde,'' zei ik met een glimlach. Dat laatste zei ik tussen neus en lippen door, en dronk toen mijn glas wijn leeg om vervolgens de zaal rond te kijken. Oké, het ergste is achter de rug. Toch?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 17:11 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'William, dit zijn Amelia, Damian, rue, Cora en Mary,' Stelde ze de mensen voor, en de gezichten die aan de tafel zaten hadden nu plots een naam.. Al kon ik hun niet verzekeren dat ik die onthield. 'Dit is William, mijn verloofde,' Zei ze met een glimlach, zelf had ik eerder gedacht dat ze dat niet eens uit kon brengen. Zelf nam ik een slok van mijn wijn terwijl ik nog een keer de tafel rondkeek.

    {Sorry.. Beetje inspiratie loos}


    Don't be like the rest of them, darling

    | Gotta go. Bye-a. Ben er vanavond weer. (doeg) |


    kindness is never a burden.

    || @Aragog, mag een van de keukenhulpjes heet water over een van de serveersters gooien zodat Tillie mopperend moet invallen? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Haha, jahoor. Ga je gang x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aztec schreef:
    || @Aragog, mag een van de keukenhulpjes heet water over een van de serveersters gooien zodat Tillie mopperend moet invallen? ||


    TILLIEEEEEEEEEEEEE! Is ze in deze RPG eigenlijk ook seksverslaafd? :8


    help

    Aragog schreef:
    [Haha, jahoor. Ga je gang x'D]


    || Thanks, peeps van 1e klas die wat aan het drinken zijn, vrees voor de gevaarlijke invaller Tillie xd ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    WillNotLearn schreef:
    William ''Will'' Edward McGreggor

    'William, dit zijn Amelia, Damian, rue, Cora en Mary,' Stelde ze de mensen voor, en de gezichten die aan de tafel zaten hadden nu plots een naam.. Al kon ik hun niet verzekeren dat ik die onthield. 'Dit is William, mijn verloofde,' Zei ze met een glimlach, zelf had ik eerder gedacht dat ze dat niet eens uit kon brengen. Zelf nam ik een slok van mijn wijn terwijl ik nog een keer de tafel rondkeek.

    {Sorry.. Beetje inspiratie loos}

    Elisàbeth
    Ik keek William even aan. Hij was stil, viel me op.
    ''Will, wat vind jij van het schip?'' vroeg ik maar om de stilte te verbreken, en wenkte de ober voor een glas water om de alcohol een beetje weg te spoelen.
    Ik streek met mijn slanke vingers een blonde haarlok achter mijn oor, en keek William aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Stornoway schreef:
    (...)

    TILLIEEEEEEEEEEEEE! Is ze in deze RPG eigenlijk ook seksverslaafd? :8


    || Nee, hahaha. Alleen Tilya in jou rpg is dat, ik houd van de naam Tillie dus had ik hem omgevormd tot Tilya :3 Eigenlijk is ze heel anders dan Tillie maar het oudjes principe is het zelfde xd ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    || Thanks, peeps van 1e klas die wat aan het drinken zijn, vrees voor de gevaarlijke invaller Tillie xd ||



    help

    Tillie Annemarie Van 't Hek || Schoonmaakster + Invaller

    Het wordt al aardig druk in de keuken. Inmiddels heb ik mijn werk gestaakt en zit ik languit op een stoel in de keuken, pratend en lachend met de bediening en de chefkok. Twee serveersters komen de keuken binnen met ieder een dienblad vol lege glazen. Een van de keukenhulpen struikelt met een pan vol gloeiend heet water over mijn uitgestrekte benen, en die waren daar echt niet met opzet. De pan vliegt door de lucht en de twee serveersters worden bedolven. Gelijk worden ze geholpen door mensen en ze komen ook gelijk naar mij toe, aangezien ik de hoofdschoonmaakster ben. "Gaat het, Tillie?" vraagt een van de koks bezorgd. "Godver de godver.." scheld ik luid terwijl ik over de dikke plek op mijn kuit wrijf. Hugh, de leidinggevende en hoofdpurser komt naar ons toegesneld samen met de scheepsdokter Francis William Norman O'Loughlin. Hugh neemt mij apart. "Je zal moeten invallen, Tillie." zegt hij zorgelijk. "Ja, ja tuurlijk." mopper ik. "Geef me die kleding dan maar en schiet een beetje op, wil je?" ik gooi er een paar scheldwoorden uit en trek de serveersterkleding aan. Een van de chefs duwt me een dienblad met drinken in de handen en zegt nog een paar woorden tegen me: "Netjes blijven, opgewekt, haal legen glazen weg, vraag ze dan of ze nog iets willen, en niet schelden." ik mopper maar zet een neutraal gezicht op als ik naar buiten loop.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Hahahahahaha *plat*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Elisàbeth
    Ik keek William even aan. Hij was stil, viel me op.
    ''Will, wat vind jij van het schip?'' vroeg ik maar om de stilte te verbreken, en wenkte de ober voor een glas water om de alcohol een beetje weg te spoelen.
    Ik streek met mijn slanke vingers een blonde haarlok achter mijn oor, en keek William aan.


    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Will, wat vind jij van het schip?' Vroeg Elisabeth vervolgens waarna ze de ober wenkte voor een glas water, 'Van wat ik er tot nu toe van heb gezien vind ik het een mooi schip' Andwoorde ik met een korte glimlach waarna ik de laatste slok van mijn wijn nam en ik ook de ober wenkte voor een glas water.


    Don't be like the rest of them, darling