• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Ik vertel wel verder aan hun.' ik wijs op de orde. 'Madison is de dochter van...' kom op, ik had afgesproken dat ik voortaan zijn naam uit zou spreken. 'Voldemort. Ze heeft Adelaine geslagen in haar gezicht en mij bijna vermoord. Het probleem is dat George haar leuk vind. Wat kunnen we doen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Sorry dat ik er de hele dag zowat niet was. Mijn nicht was er, want we gingen eerst thuis Step up 3 kijken en vervolgens 's avonds naar de bios om Step up 4 te kijken. Wat heb ik gemist?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ah, ik heb al alles gelezen. Ik laat Adelaine toch maar achter hen aankomen. Ze vertrouwt de uitleg van Fred en Ginny niet helemaal ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik ijsbeer zenuwachtig heen en weer door de slaapkamer. Er is gelukkig verder niemand. Ik bedoel, de meiden zijn echt geweldig en ik kan heel goed met ze opschieten, maar het gaat moeilijk worden ze buiten alles te houden. Vooral nu ik zo nerveus ben als het maar kan.
    Ik plof op mijn bed neer en een zucht verlaat mijn lippen. Ik had mee moeten gaan. Ginny is altijd veel te direct of te snel en Fred.. tja, I don't know. Hij kán best serieus zijn. Al is hij dat wat mij betreft nu veel te lang. Maar ja, zijn broer en beste vriend is ook in gevaar.
    Misschien moet ik er toch maar heen gaan. Waar hadden ze het nu ook alweer over? 12 Grimmauld Place. Ik vis een kaar tevoorschijn en ga alle straten langs. Ik heb geluk, want binnen een paar minuten heb ik Grimmauld Place al gevonden.
    'Time to go,' mompel ik in mijzelf. Snel pak ik mijn jas, prop de kaart in één van de zakken en ga opzoek naar een bezemsteel. Ik speel dan geen Quidditch, maar vliegen is nooit een probleem geweest.

    Het is koud, heel koud. Ik vlieg extra hoog, want ik ben vergeten van tevoren een camouflage spreuk uit te spreken over mijzelf en ik ben bang dat er wat mis gaat als ik het in de lucht alsnog probeer. Mijn bezem lijkt wel bevroren en ik vraag mij af of ik straks nog wel los kan komen.
    Ik kijk weer even op de kaart en besluit als ik de Big Ben in zicht krijg, om lager te gaan vliegen. Het moet hier ergens toch zijn. Voorzichtig land ik in een verlaten parkje en kijk nog eens op de kaart. Het is hier vlakbij! Snel loop ik het park aan de noordkant uit en kom op een plein. Mijn ogen schieten naar het naambordje.
    'Oké Cat, nu alleen nog nummer 12 vinden.' Ik noem mijzelf altijd Cat. Adelaine is veel te lang en heel slecht af te korten. Mijn tweede naam is daarentegen gemakkelijk korter te maken.
    Ik zucht als ik tussen 11 en 13 geen nummer 12 zie. Heel fijn, de Fidelius Charm. Wat nu...
    'Fred, Ginny?!' roep ik in de richting van de plek waar 12 zou moeten zitten. Natuurlijk is het voor hen onmogelijk mij te horen. Verslagen plof ik op de grond neer. Er moet een manier zijn. Dat moet gewoon!


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik pak nog een koekje. 'Ik ga pap en mam halen.' zegt Bill en hij staat op. 'Wil je mee Fleur?' Zeur staat op en loopt mee. Als ze de deur uit zijn zucht ik opgelucht. 'Fred? Ginny? Er staat een meisje met wit haar en een bezem voor de deur. Ze roept jullie naam.' roept Bill. Ik sta snel op 'Adelaine!' zeg ik en ik ren langs Bill en doe de deur open. 'Kan ze me nu zien?' vraag ik aan Bill 'Nee, weet je zeker dat het Ade nogwat is?' ik kijk hem boos aan 'Natuurlijk weet ik dat! En het is Adelaine!' ik loop naar haar toe 'Hoi!' zeg ik dan 'Hoe heb je het huis gevonden?'

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 9:08 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Een blos verscheen op Astoria haar wangen terwijl ze toekeek hoe Draco de mascara van haar wangen haalden terwijl ze hem verlegen aankeek en grinnikte om wat hij zei. Astria ging op haar tenen staan en drukten een kus op zijn lippen terwijl ze haar handen in zijn nek legden en haar hoofd weer terug tegen zijn borstkast legden. Nogsteeds liet het zwart vlekken achter onder haar ogen en wangen, terwijl haar haar in een slordige knot op haar hoofd zat en ze zich toen pas bedacht dat ze haar pyjamaaan had en eruit zag als een wrak.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik zucht van opluchting als Ginny naar buiten komt gerend. Blijkbaar heeft iemand mij toch gezien. 'Heel simpel. Je hebt het vaak genoeg over het adres gehad. Ik kan alleen het huis niet zien en kan niet naar binnen. Wie is de geheimhouder?'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Perkamentus.' zei ik meteen. 'Wanneer kan je wel naar binnen?' ik keek even om me heen. Geen dreuzels, mooi zo.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik trek een gezicht. Laat die nou net zijn waar ik zojuist vandaan ben gevlogen. 'De geheimhouder moet mij het adres vrijwillig geven. Aangezien die hier niet is kan ik dus waarschijnlijk net zo goed weer gaan.'
    Langzaam sta ik op, klop het vuil van mij af en pak de bezem van de grond.
    'Nou, tot str-' Ik stop metpraten en kijk verbaasd naar een zilvere vogel die naar ons toe komt vliegen. Het moet haast wel een patronus zijn.
    'Adelaine, gebruik dit bezoek wijs. Het adres 12 Grimmauld Place zal zijn deur nu voor je openen,'zegt hij met de stem van Dumbledore. Daarna verdwijnt hij weer. Vreemd...
    'Nu kan ik dus wel naar binnen.'

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 9:59 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik kijk verbaast naar de vogel. 'Kom, dan ga ik je aan iedereen voorstellen.' en ik loop naar binnen. 'Dit is mijn broer Bill en zijn verloofde Zeur.' Fleurs ogen schoten vuur. 'Ik bedoel Fleur.' voeg ik er snel aan toe. Bill liep naar de deur en Fleur liep met hem mee. 'Ze gaan pa en ma ophalen.' verklaarde ik. Ik liep door naar de woonkamer. 'Dit is Tops.' ik wees op een vrouw met, nu, muisbruin haar. 'Dit is Remus Lupos, die gaf ons in het tweede jaar DADA.' ik wees op Lupos. 'Romeo Wolkenveld.' zei ik en ik wees op de donkere man. 'En Levinius Lorrebos.' zei ik en ik wees op hem. 'En dat is mijn andere broer Fred.' eindingde ik lachend.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 10:12 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Haha, Ik hou van Zeur XD

    Maargoed.. Wat word de reden dat er Dooddoeners achter George, Fred en geen idee wie allemaal nogmeer aanzitten? (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Haha, Ik hou van Zeur XD

    Maargoed.. Wat word de reden dat er Dooddoeners achter George, Fred en geen idee wie allemaal nogmeer aanzitten? (A)}


    (ik ook:')

    Ik ben nogal slecht in redens verzinnenXD misschien hebben ze iets gestolen ofzo)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WillNotLearn schreef:
    {Haha, Ik hou van Zeur XD

    Maargoed.. Wat word de reden dat er Dooddoeners achter George, Fred en geen idee wie allemaal nogmeer aanzitten? (A)}


    (Misschien komen ze er achter dat Adelaine aura's kan zien en willen ze haar in de val lokken door Fred te kidnappen alleen nemen ze George mee? xD )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Misschien komen ze er achter dat Adelaine aura's kan zien en willen ze haar in de val lokken door Fred te kidnappen alleen nemen ze George mee? xD )


    {Oke dat faalt heel erg dan echt zo 'IK BEN FRED NIET! IK BEN GEORGE! }


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Het is een eer u te mogen ontmoeten, Fred Weasley,' zeg ik grappend, waarna ik mij tot de rest wend. 'Ik ben dus Adelaine Catherina Bluejay. Ik heb geen idee wat die twee jullie al verteld hebben, maar ik weet wel zeker dat de helft ervan mist.' Ik weet zeker dat sowieso Ginny nu wel heel verontwaardigd zal zijn of zo, maar dat is ze wel vaker. Ze overleeft het wel.
    'Behalve een uitermate interessant picknickverhaal van Fred en Ginny die zo gouw de feiten op een rijtje zet dat de helft nog niet begrepen heeft wat nou het probleem is, weten we niks.' De donkere man die Ginny Romeo noemde, lacht vrolijk naar mij. Ik draai mij even om naar Fred, trek mijn wenkbrauwen op en draai mij vervolgens weer om.
    'Oké, nou er zit dus iets meer achter. Ik heb geen idee hoe groot de orde is, maar ik ga mijn verhaal niet tien keer vertellen, dus misschien is het handig als iedereen er is voor ik begin.' Ik lijk wel volwassen zoals ik nu praat.


    Happy Birthday my Potter!