• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    Ik schud mijn hoofd. "We moeten zo alleen iets hoger gaan vliegen anders kunnen ze ons wel zien" zeg ik en ga iets hoger vliegen. "Met een beetje geluk zijn we er zo"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik stijg ook wat en ga naast Fred vliegen. 'Gelukkig.' mompel ik. De wind giert in mijn oren en ik begin zacht een liedje te neurien.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley


    "Is het eigenlijk niet handiger dat we naar het Grimboudplein gaan inplaats van naar huis gezien we de orde gaan waarschuwen?" vraag ik. "Pa en ma zullen daar dan ook wel naartoe komen als ze bericht krijgen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik was een monster, net als hem. Ik snapte niet waarom George dit accepteerde, maar ik was er blij mee.
    Ik sloeg mijn armen om hem heen, en schokschouderde van het huilen. ''Ik snap.. h-het niet,'' prevelde ik tegen zijn shirt aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    'Dat lijkt me wel. Als ik zou horen dat mijn zoon met de dochter van jeweetwel heeft dan zou ik echt me dood schrikken.' Jemig, ik begon echt een watje te worden. Ik durfde zelfs jeweetwels naam niet uit te spreken. Oke, vanaf nu zeg ik Voldemort.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Kak, Ellie is offline. Grr. :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    "Ben blij dat je het ermee eens bent, want daar waren we namelijk opweg naartoe en ik zou me inderdaad ook dood schrikken" zeg ik en na een paar minuten kijk ik naar beneden aangezien we er zijn. "Toch voor de zekerheid een onzichtbaarheisspreuk uitspreken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    [Kak, Ellie is offline. Grr. :c]


    {Niet meer :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Niet meer :3}

    [Hello, sweetie. :'D. George is lieffff]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik knik en pak mijn stok. Ik geef een harde tik op Freds hoofd, die langzaam verwijnt. Ik wacht even en zeg. 'Je bent nu ontzichtbaar. Wil jij mij ontzichtbaar maken?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aragog schreef:
    (...)
    [Hello, sweetie. :'D. George is lieffff]


    {Haha, ik moet me inhouden voor een opmerking als: 'Madison niet' XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Oke waarom heb ik dat verdient, want vervelend ben ik niet dus dat is geen reden" zeg ik en wrijf even over mijn hoofd. Ik haal mijn stok tevoorschijn en geef haar ook een harde tik op haar hoofd en zet dan een landing in. "Die verdien je"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Haha, ik moet me inhouden voor een opmerking als: 'Madison niet' XD}

    [Tegen George wel! :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik was een monster, net als hem. Ik snapte niet waarom George dit accepteerde, maar ik was er blij mee.
    Ik sloeg mijn armen om hem heen, en schokschouderde van het huilen. ''Ik snap.. h-het niet,'' prevelde ik tegen zijn shirt aan.


    George Weasley

    'Wat snap je niet?'' vraag ik haar terwijl ik mijn shirt weer nat voelde worden, dat was de tweede keer nu en gekgenoeg vond ik het niet erg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    (...)
    [Tegen George wel! :c]


    {Tegen George wel ja.. And George loves her.. EN ZIJN EIGEN FAMILIE IS VANPLAN ER IETS AAN TOE DOEN (cat)}


    Don't be like the rest of them, darling