• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    jaimyhoi schreef:
    [Ik geloof dat de training is afgelopen. Alison heeft meegetraind, ze wil ridder worden ^^ en dat terwijl ze jonkvrouwe is :Y)]




    xd


    help

    Stornoway schreef:
    [What happened en waar kan ik heen?]


    help

    jaimyhoi schreef:
    [Ik geloof dat de training is afgelopen. Alison heeft meegetraind, ze wil ridder worden ^^ en dat terwijl ze jonkvrouwe is :Y)]


    En toen mocht ik de hele dag niet meer op de computer.. Tot morgen.. D:


    Don't be like the rest of them, darling

    [Volgens mij is er niet zo heel veel gebeurd na gistere..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik vraag het anders: Waar kunnen Amelie en Lancie heen?]


    help

    Stornoway schreef:
    [Ik vraag het anders: Waar kunnen Amelie en Lancie heen?]


    [Lancie kan wel naar Jules? (waar hij volgens mij nogsteeds is)]


    Keep your head up, keep your heart strong

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    En toen mocht ik de hele dag niet meer op de computer.. Tot morgen.. D:


    okeeee ): baaaibaai girl!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Lancie kan wel naar Jules? (waar hij volgens mij nogsteeds is)]


    [Dat is hij ook, maar wat moet hij doen? xd Is Vanessa nog online, of staat die al ergens anders?]


    help

    Bo Cruz / kasteel (dorp)
    'Je kwam vaker langs en hebt nooit de moeite genomen om ons even gedag te komen zeggen?' vroeg ik plagend. Eigenlijk had ze helemaal geen toegang tot het kasteel en de trainingsvelden, maar zolang het alleen bij de trainingsvelden bleef zou ik het door de vingers zien, al betwijfelde ik erover of mijn vader hier hetzelfde over dacht. Waarschijnlijk had hij haar gelijk weg gestuurd als hij haar bij de trainingsvelden zag staan en werd hij kwaad als hij erachter zo komen dat ik met een normaal dorpsmeisje naar het dorp was gegaan. Dat noemde hij "onder mijn niveau" ofzo.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Die is al met iemand anders aan het praten, dus die heeft hem (volgens mij) ook niet meer nodig voor haar training]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    [Die is al met iemand anders aan het praten, dus die heeft hem (volgens mij) ook niet meer nodig voor haar training]


    [Kunnen we geen tijdsprong of zo maken dat ze aan het praten zijn? XD Want ik weet echt niet wat ik nu moet posten als Vanessa weer weg is.]


    help

    [Ja, is goed. Maar niet een hele dag ofzo hoor, maar gewoon dat het 's middags is, want dat hebben Bo enzo ook al gedaan]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    [Ja, is goed. Maar niet een hele dag ofzo hoor, maar gewoon dat het 's middags is, want dat hebben Bo enzo ook al gedaan]


    [Neenee. xd Ik vind Amelie zo zielig. XD]

    Landon Arthur van Gwendor
    Een tijdje later zitten Lance en Julia in het gras een beetje te praten over van alles. Lance's zwaard staat een meter of wat voor hem in de grond geplant en zit er nu zo half en half naar te staren.
    "Ik vraag me af of er eigenlijk nog veel mensen op het paleis wonen die ik nog ken van de tijd dat je v- van vroeger", mijmert Lance terwijl hij nog steeds afwezig naar de weerkaatsing van het zonlicht op het zwaard staart.


    help

    [Mag ik Amelie na verloop van tijd trouwens uit het paleis laten ontsnappen? Zo ergens als er al veel gepasseerd is ofzo, nog niet direct in het begin.]


    help

    [Uhm, ja is goed. Maar ze mag nog niet gelijk de plek vinden waar iedereen zich in het verboden bos schuil houdt. Anders zou het namelijk ook heel makkelijk voor de ridders te vinden zijn natuurlijk]


    Keep your head up, keep your heart strong