• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Bo Cruz
    'Dan ga je je toch even omkleden?' antwoordde ik tegen William. Hoewel ik hem als vriend zag en hij mij ook bleef hij mij toch altijd om toestemming vragen. Iets wat soms irritant was, maar ook een groot teken van respect toonde. Na dat gezegt te hebben draaide ik me weer naar Aowynn, een naam die ik echt snel zou gaan vergeten. 'Nee' antwoordde ik. Ik was dan wel niet opgegroeit in het kasteel, maar dat betekende niet dat ik ooit in het dorp was geweesd. Ik kwam namelijk van het platteland, helemaal aan de andere kant van het land. Het dorp waar zij woonde had ik nog nooit gezien.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    (Ik kan niet slapen. Zit op mn mobiel. Kan er echt niemand van de trainende mensen aandacht besteden aan Jonkvrouw Arthilde? Dochter van Caldric Arthilde de Grootmoedige en Vrouwe Leonie Arthilde?)


    help

    [Ze kan ook naar iemand toekomen inplaatsvan dat iemand op haar af moet stappen...]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik grijns en loop vlug weg om me om te kleden. In simpelere, maar toch netjese kleding kwam ik terug. Het omkleden kon ik nu wel snel. Ik spring over het hek waardoor ik nu naast Aowynn sta. Ik kijk Bo met een glimlach aan. 'Als jij je omkleed kunnen we gaan,' grinnik ik en kijk naar Aowynn. 'Of komt het je nu niet uit?' ik kijk haar even vragend en met een glimlach aan. Ze was aardig. Ik ging niet snel zo veel met mensen van buiten af om. Maar ze was echt aardig en bovendien had ik nu een reden om naar het dorp te gaan. En ze was leuk gezelschap, daar kon je ook niet om heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    ‘Oh,’ bracht ik uit. Het was werkelijk iets wat ik niet verwacht had, maar als ik erover nadacht, ik had hem ook eigenlijk nog nooit in het dorp gezien. ‘Dan wordt het inderdaad maar eens tijd om een kijkje te nemen in het dorp,’ voegde ik er met een glimlach aan toe. Ik woonde er al mijn hele leven en kende het dorp als een van beste, vooral gezien mijn winkel midden in lag en ik als klein meisje al door de straten heen wandelde. Ik grinnikte even zacht toen William terug kwam en over het hek heen sprong. ‘Ik heb nu wel tijd, maar dan moet ik wel eerst langs mijn winkel om hem af te sluiten,’ reageerde ik. Veel mensen verwachte ik nu toch niet meer, en zowel dan kwamen ze morgen maar terug.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    TheseWords schreef:
    [Ze kan ook naar iemand toekomen inplaatsvan dat iemand op haar af moet stappen...]


    (Da's waar, de post die nu gaat volgen gaat verschrikkelijke faal zijn)

    Clarisse Amelia Arthilde

    Amelie staat op en loopt op de twee heren en het meisje af, geen zin om nog langer onzichtbaar te doen.
    "Goede voormiddag, Heer Cruz en Heer Smith. Ik dacht ik zeg hallo", zegt Amelie op een toontje waar haar moeder vast en zeker een beroerte van zou hebben gekregen. Ze schenkt de twee jongens een glimlach. "Waar gaan julie heen?"

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:41 ]


    help

    Bo Cruz
    'Oké, dan ga ik me nu even omkleden' zei ik glimlachend, waarna ik weg wou lopen. 'Hallo, mevrouw' zei ik glimlachend tegen de jonkvrouwe wiens naam ik was vergeten, waarna ik nu echt weg liep en binnen vijf minuten alweer terug kwam ik kleding die er nog redelijk mooi uit zag, maar waaraan niet te zien was dat ik prins Cruz was. 'Mag ik zo mee?' zei ik nadat ik weer terug was gelopen en ook soepel over het hek heen was gesprongen.

    [Ik ga slapen]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:41 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    'O... Je hoeft niet voor ons de winkel te sluiten hoor. Als het je en jouw ouders inkomsten zijn....' ik kijk haar even aarzelend aan en draai me dan om naar nog een meisje. 'Hallo,' glimlach ik vriendelijk. Ik kijk haar even aan. Jonkvrouwen... Niet dat ik iets tegen ze had, maar ik had er wel genoeg gezien. 'Dus als het echt uitkomt komen we mee,' glimlach ik en kijk haar in haar ogen aan. Ik glimlach even en kIjk dan naar de hond. Ik grijns en ga op mijn hurken voor de hond zitten. Ik geef hem een aai over zIjn kop.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn

    Als er een vrouw op ons komt afgelopen voel ik me even weer heel klein. Overduidelijk was dit een hooggeplaatste jonkvrouw, al kon ik het niet helpen een zuur gezicht te trekken bij het horen van de toon waarop ze tegen Bo en William sprak. Dit was zo niks voor mij, bedacht ik me. Nee, geef mij het dorpsleven en mijn vale jurken maar. ‘Van mij mag je zo mee,’ zeg ik tegen Bo als hij ook teruggekomen is en over het hek springt, negeer daarbij de vrouw die was komen aangelopen omdat ik niet wist hoe op haar te reageren. ‘Het is geen probleem om de winkel te sluiten, we verdienen genoeg om hem een middag dicht te kunnen doen,’ reageer ik op William. ‘Dus, laten we gaan,’ voeg ik eraan toe en wenk Pebbe met me mee als ik aanstalten maak om aan te lopen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan Jack Dalfsen

    Ik glimlach naar Lauren. 'Misschien moet ik ook eens pijl en boog leren schieten, het lijkt me best wel leuk namelijk.' Ik zie een bosje met een paar rozen staan en pluk er twee. 'Voor jou' zeg ik en steek hem achter haar oor. De andere steek ik in het kleine borst zakje voor mijn zusje.


    ~

    Clarisse Amelia Arthilde

    "Waar jullie ook heen gaan, mag ik mee?", mompelt Amelia, zonder er echt aan te denken dat ze nogal statige kleren aan heeft. Tja, desnoods scheurt ze er wel een stuk van. "Anders moet ik weer de hele dag n de bibliotheek asociaal zitten doen", voegt ze met een stralede glimlach toe. Ze had in ieder geval geen superongemakkelijk corset of zo aan, dus dat scheelde ook al een stuk. Er gaat een steek door haar hart akls het andere meisje haar zuur aankijkt. Oh. Even vergeten. Ik ben hooggeplaatst.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:46 ]


    help

    William Riley Smith

    Ik glimlach even naar de jonkvrouwe van wie ik de naam even kwijt was, maar wel hoorde te weten. 'Wie ben ik om je tegen te houden om naar het dorp te gaan,' glimlach ik vriendelijk. Ik kijk even naar Aowynn en aarzel even. Zou ze er problemen mee hebben. Ik kijk haar even verontschuldigend aan, maar zo dat de jonkvrouwe het niet ziet. Dan begin te lopen. De weg kende ik wel. Ik wacht geduldig op Aowynn en Bo. Ik glimlach even naar ze en kijk om me heen. Ik weet niet zeker of we zomaa weg zouden mogen, maar zolang ik met Bo was zou het goed komen. Ik kijk naar Aowynn. 'Het is heel raar om nu weer naar het dorp te gaan. Ik ben er geboren en heb er best lang gewoond. Sinds ik in het kasteel ben gaan wonen, ben ik er alleen nooit meer geweest,' zucht ik.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:50 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Hé, wat zijn dat nu voor manieren bij een hoogeplaatste jonkvrouw? Je laat haar gewoon staan waar ze staat. Ja sorry hoor, nu gaat ze wel een spreuk over je moeten uitspreken. XD)


    help

    [nee nee heb het al aangepast:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk hem verbaasd aan en glimlach dan. 'Dank je.' Ik glimlach en pak zijn Pols. 'Dan ga ik het je toch leren?' Ik glimlach even en kijk om me heen. Dan zie ik een geschikte boom en laat hem los. Ik glimlach en pak de pijl en boog. 'Oke let op.' Ik zoek naar iets waarmee ik kan aangeven waar ik op richt. Ik denk even na en loop dan naar de boom toe. Ik trek een beetje schors eraf en veeg mijn handen dan weer schoon. Ik loop achteruit en ga op een best grote afstand aan. Ik concentreer me op de boog en het doelwit. Ik laat het touw los en zie de pijl in het doelwit vliegen. Ik grijns en haal de pijl er weer uit. 'Heel moeillijk is het niet.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne