• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    (Kee.)

    Clarisse Amelia Arthilde

    "Ik begrijp het al", fluistert Amelie smalend en kwaad eerder tegen zichzelf dan tegen de rest. Die nu toch al een heel stuk verder staat. "Ga maar gewoon." Ze gaat weer op haar bankje zitten terwijl ze het groepje met een ijskoude blik achterna kijkt en haar tiara van haar hoofd rukt. Waarom moet ze dat stomme ding uberhaupt aandoen? Het is niet alsof zij prinses is of zo. Iemand van haar stand leek nooit veel aandacht te krijgen... Het was altijd ja nee, tuurlijk, excuseert u mij en zulke formaliteiten. Ze smijt het puur gouden ding ergens midden op het plein en haalt alle haarspelden uit haar haar. Het liefst zou ze nu naar het bos gaan, maar de bewakers van de poort zouden haar nooirt van haar hele leven meer doorlaten zonder gezelschap van haar iuders of zelfs haar echtgenoot.

    Fuu- zoveel schrijffouten... XD


    help

    Aowynn Rune Savan

    Wederom keek ik stilletjes toe toen William op de jonkvrouw reageerde. Als deze even niet op let werpt hij me een verontschuldigende blik toe, een die ik beantwoord met een flauwe glimlach. Op dit moment zat ik niet in de positie om tegen iemand in te gaan, hoewel ik geen blad voor mijn mond nam had ik ergens nog wel het respect beleefd te zijn. Behandel andere zoals je zelf behandeld wil worden, wijze woorden ingegoten door mijn vader. Zodra Bo en William met me meelopen luister ik naar wat William zegt voordat ik hem een schuine blik toewerp. ‘Ik denk niet dat het heel erg veel verandert is,’ reageer ik dan. ‘Er zijn een paar oude vervallen huizen opgeknapt door een groep dorpelingen, en een aantal winkeltjes zijn erbij gekomen,’ voegde ik eraan toe en keek even naar Bo. ‘Welk deel heb je gewoond?’ vroeg ik vervolgens weer aan William. Ikzelf had mijn winkel in het midden van het dorp en woonde er een paar straten vanaf.

    [ Ik reageer wat trager als normaal, maar ik slaap half >< Let dus niet op evt schrijffouten..]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 23:59 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    (She should've said her name. Dan had het misschien tot iemand doorgedrongen dat ze dat rebelse kind is dat probeerde te ontsnappen uit het paleis. XD)


    help

    Cybele schreef:
    Aowynn Rune Savan

    Wederom keek ik stilletjes toe toen William op de jonkvrouw reageerde. Als deze even niet op let werpt hij me een verontschuldigende blik toe, een die ik beantwoord met een flauwe glimlach. Op dit moment zat ik niet in de positie om tegen iemand in te gaan, hoewel ik geen blad voor mijn mond nam had ik ergens nog wel het respect beleefd te zijn. Behandel andere zoals je zelf behandeld wil worden, wijze woorden ingegoten door mijn vader. Zodra Bo en William met me meelopen luister ik naar wat William zegt voordat ik hem een schuine blik toewerp. ‘Ik denk niet dat het heel erg veel verandert is,’ reageer ik dan. ‘Er zijn een paar oude vervallen huizen opgeknapt door een groep dorpelingen, en een aantal winkeltjes zijn erbij gekomen,’ voegde ik eraan toe en keek even naar Bo. ‘Welk deel heb je gewoond?’ vroeg ik vervolgens weer aan William. Ikzelf had mijn winkel in het midden van het dorp en woonde er een paar straten vanaf.

    [ Ik reageer wat trager als normaal, maar ik slaap half >< Let dus niet op evt schrijffouten..]


    Ich ook, heur. Ich ziet up mijnen gsm.


    help

    [ Aowynn komt uit het dorp, de enige die ze kent is Bo Cruz en dat is zelfs alleen maar van horen omdat hij de zoon van de koning is.. De naam van jou jonkvrouw zegt haar dan ook niet veel :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cybele schreef:
    [ Aowynn komt uit het dorp, de enige die ze kent is Bo Cruz en dat is zelfs alleen maar van horen omdat hij de zoon van de koning is.. De naam van jou jonkvrouw zegt haar dan ook niet veel :'D ]

    Haha, nee, maar die andere twee misschien wel. xd And stop calling her "jonkvrouw" ze is die benaming niet echt waardig... xd)


    help

    William Riley Smith

    Ik kijk even om naar de jonkvrouw en zwijg. Dan loop ik met Bo en Aowynn richtin het dorp. Ik ga even met mijn Hand door mijn haren. 'Waar?' Ik denk even na. Herinneringen van vroeger gaan langs me heen. 'Volgens mij ergens in het midden,' Zeg ik nadenkend. 'Ik hoefde nooit ver om brood te halen.' ik glimlach even flauwtjes en zucht. 'Lang geleden...' ik kijk haar even aan. 'Wat voor een winkeltje heb jij dan?' ik kijk haar vragend aan en glimlach. 'Je hebt het niet zo met jonkvrouwe hè? Of met dat hele hoge gedoe niet?' Ik kijk haar even aarzelend aan en zwijg. Dat gaat ze nooit toegeven. Ik kijk even naar Bo en kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Niet het handigste om te zeggen. 'Ik bedoel, voel je je dan ongemakkelijk of iets?' Ik kijk haar Even aan en glimlach snel. 'Maar ik ben heel benieuwd naar het dorp.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {JARIG:) sorry moest ik even kwijt:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Arme Amelie. Snif. Twee jaar geleden werd ze uitgehuwelijkt aan Lance die haar hielp uit het paleis te komen wat mislukte en nu de koning probeerde te vermoorden. Snif. Wat een drama. Sorry, ik verveel me gewoon dood. >.<)


    help

    Demi1309 schreef:
    {JARIG:) sorry moest ik even kwijt:)]


    HAPPY BIIIIIIIRTHDAY! Is er iets waar je obsessed mee bent? Dan kan ik een topic voor je maken. (: )


    help

    [haha nee hoeft niet hoor, maar wel heel erg bedankt:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    ‘Mijn winkel ligt in het midden van het dorp. Het is een mengeling van allerlei dingen, voedsel, kruidens, verzorgingswaar en dergelijke,’ reageer ik en veeg een losse pluk haar achter mijn oor terwijl Pebbe een sprint vooruit trekt. Mijn gezicht verbleekt licht als William me vraagt het niet zo te hebben op jonkvrouwen. Voor ik werkelijk een antwoord geef kijk ik van hem even naar Bo, ik kon toch makkelijk op een nette manier uitleggen hoe ik er tegenover stond? Vrouwen die altijd moesten laten merken dat ze boven de rest van het dorp stonden. Ik haalde mijn neus licht op en keek weer naar William. ‘Ik heb het er inderdaad niet zo op,’ antwoorde ik. ‘Ze komen over alsof ze beter zijn dan elk andere vrouw, terwijl ik mijn dagloon erop durf te zetten dat wij dorpsvrouwen harder werken dan hun.’ Het was eruit voor ik het goed door had, en hoewel het precies was wat ik dacht kon ik me ergens wel voor mijn achterhoofd slaan dat ik het er zo onbeschoft uit had gegooid. Misschien hielp het kleine feitje dat ik het wel op een beleefde manier had uitgesproken.


    [Demi, Happy birthsday!!!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nu is Amelie heel erg lonely en gaat ze depri liedjes zingen en depri spreuken uitoefenen op haar broers teddybeer. >•<


    help

    Cybele schreef:
    Aowynn Rune Savan

    ‘Mijn winkel ligt in het midden van het dorp. Het is een mengeling van allerlei dingen, voedsel, kruidens, verzorgingswaar en dergelijke,’ reageer ik en veeg een losse pluk haar achter mijn oor terwijl Pebbe een sprint vooruit trekt. Mijn gezicht verbleekt licht als William me vraagt het niet zo te hebben op jonkvrouwen. Voor ik werkelijk een antwoord geef kijk ik van hem even naar Bo, ik kon toch makkelijk op een nette manier uitleggen hoe ik er tegenover stond? Vrouwen die altijd moesten laten merken dat ze boven de rest van het dorp stonden. Ik haalde mijn neus licht op en keek weer naar William. ‘Ik heb het er inderdaad niet zo op,’ antwoorde ik. ‘Ze komen over alsof ze beter zijn dan elk andere vrouw, terwijl ik mijn dagloon erop durf te zetten dat wij dorpsvrouwen harder werken dan hun.’ Het was eruit voor ik het goed door had, en hoewel het precies was wat ik dacht kon ik me ergens wel voor mijn achterhoofd slaan dat ik het er zo onbeschoft uit had gegooid. Misschien hielp het kleine feitje dat ik het wel op een beleefde manier had uitgesproken.


    [Demi, Happy birthsday!!!]


    NIET ALLEMAA-HAAL. Hoe vaak moet ik het nog zeggen? -.-


    help

    [Juist, maar dat weet Aowynn toch niet? Dit is een beeld wat zij heeft gekregen van de jonkvrouwen die ze wel heeft gezien en de manier waarop deze tegen haar deden ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'