• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Julia Bellamy / Verboden bos
    'Ik hoop het niet' antwoordde ik eerlijk. Iedereen in het kasteel wist namelijk wat er tussen die vreselijke man en mijn ouders was voorgevallen en hoe mijn ouders hun dood tegemoet waren gegaan. Iemand die eerst aan onze kant stond en daarna hém is gaan dienen noemde ik een verader. Als je trouw zweert is dat namelijk voor altijd, niet alleen voor de tijd dat de koning aan zijn troon staat. Daarom snap ik ook eerlijk gezegt niet waarom Landon daar een tijd door had gebracht.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    [Uhm, ja is goed. Maar ze mag nog niet gelijk de plek vinden waar iedereen zich in het verboden bos schuil houdt. Anders zou het namelijk ook heel makkelijk voor de ridders te vinden zijn natuurlijk]


    [Njé njé. Ze gaat zo ergens half in paniek in het bos proberen te overleven. Misschien kunnen in plaats van dat zij de schuilplaats vindt, mensen die eventueel weet ik veel waarom naar het minder diepe bos haar vinden. Klopte die zin? xd Ik ga het rustig aan doen, als het zo ver komt. En als je met iets in mijn posts niet akkoord bent, mag je het altijd zeggen. :]]


    help

    [Okay. :)
    Ik heb trouwens een manier gevonden om Demi's personage naar het kasteel te sturen :) even haar mailen]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Landon Arthur van Gwendor
    Lance zucht en staat op om een appel van de appelboom naast hem te plukken. Hij gooit er één naar Julia en neemt er zelf ook één, waar hij zijn tanden in zet na hem eerst gekeurd te hebben in zijn hand. Julia kijkt nadenkend voor zich uit.
    "Je vraagt je zeker af waarom ik bij de nieuwe koning ben blijven dienen, niet?", mompelt Lance tegen haar.


    [Nu vlug eventjes een reden bedenken.]


    help

    Aowynn Rune Savan

    ‘Je kwam vaker langs en hebt nooit de moeite genomen om ons even gedag te komen zeggen?’ Met een bedenkelijke blik en een kleine glimlach keek ik Bo aan. ‘Oh, sorry, helemaal niet aan gedacht,’ reageerde ik met eenzelfde, plagende ondertoon terug. Nee, hun gedag zeggen was iets wat ik twee dagen geleden nooit zomaar gedaan zou hebben. En misschien zelfs nu wist ik nog niet eens of ik hem zomaar durfde aan te spreken, misschien alleen maar niet in bijzijn van andere. Ik haatte die statusverschillen. ‘Ik sta er wel nog steeds van te kijken dat je nog nooit in het dorp bent geweest, ook niet met je va-.. zijne majesteit?’ Net op tijd slikte ik mijn woorden in en veranderde ze in een ietwat beleefdere zinsvorm.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Julia Bellamy / verboden bos
    Als Lance zuchtend op staat kijk ik zijn kant op, waardoor ik de appel die hij plukt en naar mij gooit makkelijk kan vangen. Na de appel even gekeurd te hebben, keek ik hem weer aan. 'Inderdaad' antwoordde ik. Ik had hem nog nooit naar de reden gevraagd, hoe graag ik die ook wou weten. Ik vond gewoon dat dat mij niks aan ging, zeker niet omdat hij mij weer aan het helpen was en ik zonder hem niks van dit alles gemaakt zou hebben.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Bo Cruz / Kasteel
    Toen ze "je vader" wou zeggen keek ik haar even verbaasd aan, maar toen ze zichzelf verbeterde kwam er weer een glimlach op mijn lippen te liggen. 'Nee' antwoordde ik 'De mensen uit dat kleine... uit jouw mooie dorp kwamen altijd naar ons toe als ze met ons wouden onderhandelen en als ik iets nodig had liet ik het mijn sla... mijn dienaar even halen. Wel bel ik in andere steden geweest, de grotere, maar de dorpjes die heel dichtbij lagen hebben we altijd over geslagen tijdens onze reizen.' Ik merkte dat het me moeite koste om lief tegen haar te praten, iets wat ik om de één of andere reden toch echt probeerde.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Landon Arthur van Gwendor
    "Wel, toen de oude koning werd vermoord en jij al weg was, ook al wist ik dat niet," dat laatste mompelt hij bijna onhoorbaar, "kwam koning Cruz bijna het hele kasteel uitmoorden, wat je waarschijnlijk al wist. Mannen met veel levenskracht mochten blijven, omdat die hem veel te bieden zouden kunnen hebben. Mijn moeder was doodziek en ik en mijn vader hadden geen geld meer om een heelmeester te betalen. Koning Cruz kwam met het voorstel om ons al onze eer en al ons geld terug te geven als ik en mijn vader ons bij zijn leger voegden. Ik begon te twijfelen, maar weigerde nog steeds om hem te dienen. Pas toen hij ons beloofde dat mijn moeder beter zou worden, stemde ik toe. Maar toen vernam ik dat hij jou wilde vermoorden," het volume van zijn stem gaat weer de laagte in. Het is niet echt een goed idee dat iedereen wist dat Julia de dochter van de oude koning is. En misschien bevinden er zich wel mensen rond de plek waar ze nu zitten, "drong het tot me door hoe stom ik was geweest. Mijn moeder overleed diezelfde dag aan de ongeneeslijke ziekte waaraan ze al zo lang leed en ik ontsnapte uit de kerkers waarin de koning me had opgesloten."

    [Ish dat goed? Of moet ik iets anders verzinnen. Dan ga je wel nog een dag of twee moeten wachten tegen dat ik dat post. Ik wil niet over komen dat Lance beter was dan de andere jongens van het kasteel, maar laten we het er even op houden dat koning Cruz manschappen nodig had om zijn koninkrijk op te bouwen, goed? Da's wel meer zo als je iemand van de troon stoot. XD]


    help

    Aowynn Rune Savan

    Tegen het einde van zijn reactie had ik mijn gezicht van hem afgewend en mijn kaken stevig opeen geklemd. Voor een seconde had ik gedacht dat die rijke stinkerds van het kasteel ook ergens nog het respect hadden beleefd te zijn, maar ik merkte dat het Bo op sommige punten aardig wat moeite kostte. ‘Wel, je slaven kunnen er in iedergeval mee instemmen dat dit kleine dorp inmiddels net zo mooi is als de grote steden,’ reageerde ik en wierp hem een schuine blik toe. Koningszoon of niet, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:02 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [wat heb ik gemist?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [wat heb ik gemist?]


    Nothin' much, I think. Ik ga een cakeje eten.


    help

    [Ik vind het goed]

    Julia Bellamy
    Even zuchtte ik, niet wetend of ik hem wel moest geloven. 'Je wist al dat je moeder niet meer geheeld kon worden, Landon' zei ik zuchtend 'We hebben de beste helers die er maar waren naar haar laten kijken maar jij en je vader wouden ons dus blijkbaar niet geloven en wouden zelf een heler betalen, iets wat je mij trouwens nog nooit verteld hebt' Waarom zou dit de echte reden zijn als de beste helers die er waren niet voor haar konden zorgen? Was hij echt zo eigenwijs of was hij gewoon een leugenaar die ik nogsteeds eigenlijk niet kon vertrouwen?

    [Vind je dat ook goed?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ik bedoel het gesprek tussen bo en Aowynn]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ze beginnen nu zo'n beetje ruzie te krijgen, maar verder niet]

    Bo Cruz
    Even zuchtte ik hoorbaar. Zo begonnen alle meiden te doen als er iets gezegt werd da ze niet beviel en dan werd er gezegt dat ík arrogant was en geen manieren bezat. Ik was hier met iemand van een veel lager niveau aan het praten, dan mocht ik wel wat meer respect van haar kant verwachten. Niet iedereen kreeg zomaar de kans om met de zoon van de koning te praten. 'Ik heb toch ook niet gezegt dat het niet mooi is' antwoordde ik net zo bot terug 'Ik zeg alleen dat we het niet bezoeken omdat het te dicht bij is en er niet veel mensen van een hoog niveau wonen.' Wat was in hemelsnaam ineens haar probleem?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:09 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Landon Arthur van Gwendor
    "Hoe zou jij reageren, denk je, als je weet dat je moeder ongeneeslijk op sterven ligt? En dan komt daar plots iemand aangelopen die je zweert dat ze kan genezen, dat je zo'n groot aanbod krijgt waar je tegenover alleen maar hoeft te vechten in veldslagen die nog maanden ver weg zijn, met schildknaap en al. En je weet best wel dat ik je nooit om zoiets zou vragen, Jules", zegt Lance. Zijn stem klinkt maar tegelijkertijd klinkt er een koude ondertoon door in zijn stem. Hij zou alles gedaan hebben voor zijn familie. Hij had er gewoonweg alles voor over gehad om zijn moeder te redden. Alles, zonder uitzonderingen. "En het was dat of de galg, en ik heb gezworen om altijd voor mijn ouders te blijven zorgen tot ik er zelf voor koos om te sterven of wanneer ik stierf in een veldlag of van ouderdom."


    help