• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.

regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.

Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi

Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO

Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe

Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

Het begin:
    We beginnen dat het ochtend is en iedereen in het bos net wakker wordt. Bij het kasteel beginnen de ridders net aan hun trainingen en worden de jonkvrouwen wakker gemaakt door hun slaven/dianaren. Als je in een winkel werkt, inplaatsvan op het kasteel, mag je zelf weten of je al met je winkel bezig bent of nog aan het slapen bent

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:52 ]

Keep your head up, keep your heart strong

William Riley Smith

Ik kijk haar even aan en knik. Ik kon het me wel voorstellen. 'Ik snap je,' glimlach ik kleintjes en kijk haar aan. 'Maar ik denk niet echt dat het de bedoeling is dat ik vind dat je ergens een punt hebt.' Ik grijns even naar haar. 'Mijn ouders werken als bediende in het kasteel... Nadat ik begon als ridder opgeleid te worden hebben we het dorp eigenlijk definitief verlaten. Het was anders, maar nu ben ik het daar gewend, maar ik snap wat je bedoeld.' ik kijk haar aan. 'Ik zou alleen oppassen met wat je zegt. Maar de jonkvrouwen zijn de ergste niet als je ze kent. Het is alleen niet helemaal eerlijk met geld en alles.' Ik haal mijn schouders op en kijk haar met een kleine glimlach aan. Dan besluit ik over een ander onderwerp over te gaan. 'Zijn de omstandigheden wel erg veranderd?' ik kijk haar vragend aan.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Cybele schreef:
    [Juist, maar dat weet Aowynn toch niet? Dit is een beeld wat zij heeft gekregen van de jonkvrouwen die ze wel heeft gezien en de manier waarop deze tegen haar deden ;D ]

Maar e denkt ook zo over Amelie. OF NIET SOMS??! *dreigende blik* xd

help

Dank jullie wel :)

Ik ga slapen, denk ik. Heb hier tcoh niets meer te doen. But first %'ll try to make a cat ^^

^-^
    >.<
    -

That doesn't look like a cat at ALL.

help

Demi1309 schreef:
    Lauren Bella Smith

Ik kijk hem verbaasd aan en glimlach dan. 'Dank je.' Ik glimlach en pak zijn Pols. 'Dan ga ik het je toch leren?' Ik glimlach even en kijk om me heen. Dan zie ik een geschikte boom en laat hem los. Ik glimlach en pak de pijl en boog. 'Oke let op.' Ik zoek naar iets waarmee ik kan aangeven waar ik op richt. Ik denk even na en loop dan naar de boom toe. Ik trek een beetje schors eraf en veeg mijn handen dan weer schoon. Ik loop achteruit en ga op een best grote afstand aan. Ik concentreer me op de boog en het doelwit. Ik laat het touw los en zie de pijl in het doelwit vliegen. Ik grijns en haal de pijl er weer uit. 'Heel moeillijk is het niet.'

Aowynn Rune Savan

Ik beet even op mijn lip toen hij me wees om op te letten met wat ik zei, en wierp vervolgens een kleine onschuldige blik naar Bo. ‘Je vroeg me er wel naar,’ mompelde ik en glimlachte even flauw. Dit was pas de eerste keer dat ik iemand had verteld hoe ik dacht over de vrouwen uit het kasteel, behalve mijn gespui tegen mijn ouders omdat er die dag toevallig een was langs geweest en het nodig vond mijn winkel af te kraken. Ook had hij ergens wel gelijk, wie zegt dat elke jonkvrouw zo was? En dat de rollen nu eenmaal niet helemaal eerlijk verdeelt waren was ook geen geheim. Een zucht verliet mijn mond. Dit was een gewoonte, een leven die we hadden gekregen en inmiddels een waar we allemaal aangewend waren. Ik knikte kort toen hij vroeg naar de omstandigheden en glimlachte flauw. ‘De een is er op vooruit gegaan, en de ander juist op achteruit. Zelfs in het dorp is te zien waar de wat rijkere en juist de armere leven,’ reageerde ik en keek vooruit. Dan sprak ik maar niet over de slechte tijd die we hadden toen de koning zijn plek op de troon innam.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Nathan Jack Dalfson

Ik glimlach. 'Graag gedaan en ik wil het graag leren.' Ik kijk naar Lauren die een stukje schors van de boom veegt en dat als doel gebruikt. Dan loopt ze terug, richt de pijl en schiet hem zo in het doel. 'Wauw' zeg ik met een glimlach. 'Heel moeilijk is het niet' zegt ze en haalt de pijl weer op. 'Mag ik eens proberen?' vraag ik.

~

William Riley Smith

Ik knik en kijk haar aan. 'Misschien dat ik mijn oude huis nog kan herkennen,' mompel ik. 'En je hebt gelijk. Ik had je er niet naar moeten vragen.' ik zucht en kijk om me heen. Dan pak ik een stok. 'Pebbe,' Roep ik de hond. Ik grijns als hij/zij omkijkt en komt aan rennen. Ik houd de stok voor de neus van Pebbe en gooi die dan weg. Glimlachend kijk ik de hond na en dan naar Aowynn. 'Ik ben blij dat je bent langsgelopen,' zeg ik gemeend. Het idee dat ik weer naar het dorp zou gaan! Dat voelde heerlijk!

Lauren Bella Smith

Ik kijk hem aarzelend aan en knik dan langzaam. Ik leg de pijl al goed en ga dan achter hem staan. Ik zet hem in de goede houding en klem dan zijn vingers om de boog heen. Ik leg mijn hand om de Zijne heen, zodat ik kan bij sturen. 'Je moet je buitenste oog dicht doen.' Ik doe mijn oog dicht. 'Het is de bedoeling dat je hier langs kijkt.' ik wijs even snel naar een dingetje op mijn boog. 'En dan naar je doelwit met je binnenste oog open en die ander gesloten. Trek het touw dan tot naast je oog.' Ik trek het touw naar achter. 'En laat los.' ik wacht af tot hij het touw los laat, ik heb hem al los gelaten, maar hij had hem nog vast.

Aowynn Rune Savan

‘Wie weet,’ glimlach ik en knikt licht als hij zegt dat hij me er inderdaad niet naar had moeten vragen. Stilletjes kijk ik toe hoe hij Pebbe roept. Zoals altijd komt het vrolijke dier op ons afgerend, al helemaal met de stok die voor zijn neus gezwaaid wordt. Het werd weer eens tijd om met hem naar het open veld te gaan zodat hij kon gaan jagen op konijnen of fazanten. Terwijl William de stok weggooide wierp ik een schuine blik op Bo. ‘Ik ben ook blij langs gelopen te zijn,’ reageer ik dan met een welgemeende glimlach naar William. ‘Al kwam ik er stiekem al vaker langs,’ voegde ik er zacht aan toe en grinnikte even toen Pebbe weer terug kwam. Ik zou er maar niet bij vertellen dat ik de stallen ookal eens van binnen had bekeken. Mijn nieuwsgierigheid liep nog een keer verkeerd, al wist ik me met een vlotte babbel overal redelijk goed uit te spreken.

[ Ik ga slapen, mijn ogen willen niet meer :'D ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

[slaap lekker! x]

[Ik ben er weer ]

That is a perfect copy of reality.

Nathan Jack Dalfson

Ik luister goed naar Lauren haar instructies. 'Buitenste oog dicht, touw tot naast mijn oog en dan los laten' herhaal ik. Ik voel dat Lauren mijn hand die het touw vast houd al heeft los gelaten. Ik haal even diep adem en richt op de boom waar Lauren net ook op had geschoten. Ik laat de pijl los en zie hem recht in het doel vliegen. 'Yes' roep ik grijnzend en omhels haar. 'Dank je Lauren' zeg ik blij en druk een kus op haar wang.

~

[Sorry dat ik nog niet heb gereageerd, maar er logeert een vriendin hier, dus dat is dan zo asociaal.D:
    Zij gaat morgen om half 3 'pas' weg. Ik doe wel alsof Mia eh, oké, bedenk maar iets. Ze is iig even weg.:'D of ze is ziek en mag niet buiten komen.(cat)]

everything, in time

Lauren Bella Smith

Ik grinnik en loop naar de boom toe. Ik pak de pijl eruit. 'Nu zelf.' Ik lach en zet een paar stappen opzij. 'Voor de zekerheid blijf ik een stukje uit de buurt,' grinnik ik. 'En pas op. Als je verkeerd schiet en je raakt een beest, dan is die dood.' Ik kijk hem even waarschuwend aan en kijk dan om me heen. 'probeer maar.' Ik focus me op de pijl. Ik moet hem wel terugvinden als hij ver mis schiet. 'En je moet een eigen boog maken,' lach ik. 'Ik leen de mijne eigenlijk nooit uit.' Ik kijk hem even aan en glimlach.