• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is er iemand met wie Naomi kan praten? ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb een in gedachten verzonken Sam voor je in de aanbieding ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik heb een in gedachten verzonken Sam voor je in de aanbieding ^.^]


    [Jeej, dan wil die weer niet zeggen waar hij aan denkt..... haha, en zit hij nog steeds bij de anderen of zit hij nu op zijn eigen bed? anders is zo lastig als iedereen erbij zit.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Eigen bed (: ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Nog stees zit ik verveeld op mijn bed en besluit dan maar naar Sam te gaan. Ik sta op van mijn bed en loop naar sams' bed toe en ga erop zitten. Ik zwaai met mijn hand voor zijn ogen, want hij zit te staren. 'waar zat jij met je gedachten?' vraag ik dan lachend.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 18:56 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kijk op naar het lachende gezicht van Naomi. 'Ik zat met mijn gedachten bij dit alles. Of er een mogelijkheid is om te ontsnappen,' zeg ik zacht. En dan op normale toon, 'Niets ernstigs dus.' en ik glimlach even kleintjes naar Naomi. 'En jij? Nog gedachtes gehad?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Niet echt, meer hoe ik mezelf hier kan vermaken, maar na 2 minuten gaf ik het al op.' zeg ik dan lachend. 'Ik kon echt niks bedenken, er is hier gewoon niks.' zeg ik dan zuchtend. 'Maar als je een plan hebt met ontsnappen, I'm in.' zeg ik dan en glimlach naar hem. 'Weet jij iets wat we kunnen doen.' vraag ik hem dan lachend.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    'Ik zal je tegen die tijd wel roepen,' zeg ik. En ik denk even na. 'Volgens mij is het enige wat toegestaan is dansen. En zelfs dan kan je waarschijnlijk nog gestraft worden.' en ik zucht even. 'Zullen ze zo aardig zijn om kaarten te geven?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Wel als je danst" Zeg ik zacht. "Goed danst. Geef toe: Je danste daarnet nier op je best?"

    Julio Martinéz
    "Geen idee.." Zeg ik zacht. "Maar jouw straf is erger" Opnieuw stoot ik een pijnkreetje uit, mijn rug doet toch echt pijn. Of ik wil of niet.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'serieus kaarten? Ja, ik denk dat ze kaarten geven, tuurlijk.' zeg ik dan onozel. 'Je deed toch hiphop, he? Het lijkt best op streetdanc toch? Maar wil je me misschien wat leren?' vraag ik dan aan Sam en kijk hem vragend aan? 'en in de danszalen komen ze volgens mij niet zo snel controleren, dus je kan daar niet snel gestraft worden.' zeg ik erachteraan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Het is zo moeilijk om me rustig te houden. Om hem niet te gaan slaan ofzo. 'Ik geef niets toe,' zeg ik. Laat hem denken wat hij wil denken. Hij had het toch al geraden. 'Ik kon haar niet weer een straf laten ondergaan. Maar dat boeit jou toch niets' bijt ik hem toe. Ik sta op en loop heen en weer. Ik. Wil. Hier. Weg. 'Ben ik nou nog steeds niet rustig genoeg geweest?' zeg ik met opeengeklemde kaken. Ik tril heel even, ik heb nog steeds pijn.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik knik even, 'Ehh.. Tuurlijk. Wil je nu al gaan?' en ik kijk haar vragend aan. Ik moet mijn gedachten afleiden. Anders blijf ik maar telkens weer naar de deur kijken in afwachting of Les al terug komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik lach. 'Ja nu.' Zeg ik dan en pak lachend zijn pols vast en trek hem mee naar de deur. 'Jij moet denk ik ook nodig even aan iets anders denken.' Zeg ik dan en lach en laat zijn pols los.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    "Nee.. en.." Ik twijfel even. Maar ik word toch al gestraft. "Dat boeit me wel" Fluister ik er achteraan. Oke, officieel bijna de domste daad ooit. Leslie vertelt natuurlijk alles door en mijn straf wordt er niet lichter op.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora wreef zachtjes met haar duim over de hand palm van Julio, terwijl ze hem aan keek. "Ik weet het..." zei ze zachtjes. "Maar dat van jou is ook erg" Eleadora plaatsten haar hoofd op Julio zijn borstkast. "Ik wou dat ik iets kon doen" fluisterden ze waarna ze een kusje op zijn lippen drukten en haar hoofd weer terug plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.