• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 24

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga, als ik niet kan slapen reageer ik nog wel denk]

    jasmine

    'drink voortaan maar niet meer zo veel goed' zeg ik lachend en geef hem weer een lange knuffel. 'ik hast het om ruzie met jou te hebben'

    Danny

    "Drew, kalm. Het is goed." zeg ik met een glimlach. "Dan heb jij gewoon wat meer." ik pak de croissant en neem er een hap van. "Lekkerrr." zeg ik en neem nog een hap. Hmm, ik sluit mijn ogen en kauw erop. Ja honger, ik heb honger. En hoofdpijn, maar bovenal honger.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    ik haal mijn schouders op, 'ik beloof niks' zeg ik envgrinnik even. Ik duw Jasmine voorzichtig van me af en sta op. 'ik ga even douchen' zeg ik en pak mijn spullen uit de tent. Daarna loop ik naar het doucegebouw en neem een snelle douche.

    Andrew
    'maar jij moet ook drinkken' zeg ik en neem een hap van mijn eigen croissantje. Ik glimlach even naar Danny en neem een slokje van mijn drinken.

    jasmine

    Ik loop vrolijk naar de tent van austin en isabella. 'wakker worden slaapkopjes. Lachend rits ik de tent open en zie alleen isabella liggen, en zie een snee in haar arm. 'isa wat heb je met je arm gedaan' zeg ik geschrokken.

    Isabella

    'Ik weet niet waar Austin is.' Ik leg vlug mijn arm onder de dekens. 'Ik weet niet wat ik met mijn arm heb gedaan.' Ik kijk Jasmine even aan en glimlach flauwtjes. 'Gaat het weer goed tussen jouw en Jayson?' Ik kijk haar even aan. Ik hoopte dat het zo was, dan was er tenminste iets gered. Ik glimlach even en draai me op mijn zij. Ik voelde me echt slecht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'ja het gaat weer iets beter, maar zeg me alsjeblieft wat er tussen jou en austin us en wat er met he arm us, ik beb echt niet achterlijk, ik ken jou en ik wil gewoin dat je mij de waaeheud vertekt'

    Austin
    ik loop langzaam terug naar de camping. Ik had vannacht een beetje door het bos heengelopen en trgen een boom aangelegen. Ik zie Jasmine staan en hoor nog net wat ze zegt. 'Jasmibe, er is niks tussen mij en Isabella en die snee heeft ze doordat ze gisteravond samen met mij een boswandeling is gaan maken en aan een taj geschaaft, best diep.' zeg ik en kijk haar aan.

    Isabella

    Ik ga recht op zitten en doe mijn haar in een hoge staart. Ik kon Jasmine niet de waarheid vertellen. 'Ik ben uitgeschotenmet een scherp voorwerp. Vandaar deze snee. En Austin en ik hebben ruzie.' dan hoor ik wat Austin zegt en kijk hem aan. 'Wat hij zei,' zeg ik vlug. ik kijk haar even aan en glimlach kleintjes. Ik kijk strak voor me uIt en voel een traan over mijn wang stromen. Ik kijk vlug weg en veeg de traan weg. Ik bijt op mijn lip en zucht.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:57 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik geef haar een knuffel. 'waarom hebben hullie ruzie, je weet dat je altijd eerlijk tegen me kan zijn he, waarover het ook gaat ik zou echt niet willen dar je tegen me loog'

    Lijkt me een leuke rpg! Kan ik nog een character aanmaken? (:


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Isabella

    Ik kijk Austin even aan en dan naar Jasmine. Ik zucht. 'Dronken gast in de club, dat is er gebeurd,' zeg ik vlug. Ik draai me op mijn buik en sluit mijn ogen. 'En Austin heeft het recht om boos te zijn,' mompel ik in het kussen. 'En je moet mij niet troosten. Het is allemaal mijn eigen fout,' mompel ik weer. Dan ga ik recht op zitten. 'Maar het spijt me echt,' zeg ik nu tegen Austin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmibe

    'nou ik weet niet wat er gebeurd, maar wat ik wel weet is dat jayson heeel erg dronken was, en ik wwet niet wat hij allemaak heeeft uitgespookt, maar hij lag met danny te rollen op het strand' lach ik

    Isabella

    Ik glimlach even, een glimlach die een grote leugen is. 'Ja, er waren er meer. Maar wij hebben Danny en Drew niet gezien.' Ik kijk haar even aan en zucht dan. 'Jasmine... Het doet er niet toe.' Ik kijk haar even aan. 'Ik ga douche.' Ik sta op, pak wat spullen. Ik kijk naar het Jurkje. Ik heb die nooit uitgedaan. Ik zucht en pak snel wat schone kleren. Dan loop ik vlug naar buiten, richting de douchejes. Met een bonzend hoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne