• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes: VOL
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Cybele
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes: VOL
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens: VOL
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:13 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    [@Demi: vechten is meer iets voor jongens, dus dat heb ik liever niet, sorry.

    @stornoway: Niemand weet dat Julia de prinses is, dus kan ze ook niet het "gezicht" zijn. Zoals jij het nu uitlegt is het ook een beetje alsof zij heel dom is en hem nodig heeft bij alles wat ze nodig heeft. Maar Julia is echt heel erg slim en kan echt zelf wel plannen bedenken. Wel kunnen we doen dat hij haar kent als de prinses omdat hij een trouwe ridder van haar ouders was en dat hij dan de persoon is die het vechten en alles, met toestemming van Julia, regelt]


    Nee, ik bedoelde ook helemaal niet dat iedereen dat wist, gewoon omdat ze zo zelfstandig enal is. En ik bedoel al helemaal niet dat zij heel dom is ofzo. En dat vechten regelen gedoe was ook wat ik bedoelde, ik had alleen geen idee hoe ik het moest verwoorden. xd Mag hij dan een goeie vriend van Julia zijn?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:59 ]


    help

    [Boogschieten dan, net zoals pocahontas? Er zijn ook meisjes die kunnen vechten... En wat gaan ze dan eigenlijk tegen de koning doen? Maar wil je dan wel even kijken of mijn personage dan wel goed is met extra? Want daat staat dat dus in met vechten.]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 17:00 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Boogschieten dan, net zoals pocahontas? Er zijn ook meisjes die kunnen vechten... En wat gaan ze dan eigenlijk tegen de koning doen?]


    Net zoals Pocahontas. XDD Amelie is ook een beetje zo meesteres in boogschieten, ook al woont zij niet in het verboden bos.


    help

    @Stornoway: Ja, dat vind ik wel goed. Dan doen we gewoon dat ze samen een beetje de leiding hebben. Dat hij haar helpt omdat hij veel meer van vechten af weet dan haar, en dat zij dan de rest zoals het eten, onderdak en alles regelt (ze gaan namelijk nog niet gelijk aanvallen). Dan doen we gewoon dat ze samen naar het bos zijn gevlucht en er steeds meer mensen naar hun zijn gekomen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    @Demi: Ze kan ook wel vechten enzo. Maar ze is niet de persoon die daarin bepaald wat anderen moeten doen. Dat is de jongen van Stornoway.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    @Stornoway: Ja, dat vind ik wel goed. Dan doen we gewoon dat ze samen een beetje de leiding hebben. Dat hij haar helpt omdat hij veel meer van vechten af weet dan haar, en dat zij dan de rest zoals het eten, onderdak en alles regelt (ze gaan namelijk nog niet gelijk aanvallen). Dan doen we gewoon dat ze samen naar het bos zijn gevlucht en er steeds meer mensen naar hun zijn gekomen.


    Ish goed. Is Julia ontsnapt uit het paleis of heeft de nieuwe koning haar buiten gezet?


    help

    O okeee, mag ze wel af en toe helpen. Want in haar karakter is ze ook een beetje leidinggevend... Of iets anders? Maakt me dan niet uit wat. Verzin dan maar iets.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    O okeee, mag ze wel af en toe helpen. Want in haar karakter is ze ook een beetje leidinggevend... Of iets anders? Maakt me dan niet uit wat. Verzin dan maar iets.


    Voortaan heb ik wel liever dat je zoiets eerst vraagt, zoals Stornoway, inplaats van het zomaar vermeld. Maar uhm, ik verzin wel even iets.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Stornoway schreef:
    (...)

    Ish goed. Is Julia ontsnapt uit het paleis of heeft de nieuwe koning haar buiten gezet?


    Julia is ontsnapt ja, de koning wil haar (nog steeds) dood hebben.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Julia is ontsnapt ja, de koning wil haar (nog steeds) dood hebben.


    Kee. Had ik nodig voor Lancies verleden. ^^


    help

    @Demi: Ik kan even niks verzinnen, dus nee. Ze heeft geen speciale rol en is net als alle anderen. Vooral ook omdat ze geen hele heftige reden heeft om naar het bos toe te komen. Ze zal zich eerst, net als alle anderen, moeten bewijzen en misschien dat Stornoways personage en mijn personage er dan nog eens over na kunnen denken om haar een hogere functie te geven.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Okee is goed... Dan werkt ze gewoon wel hard en doet ze heel hard haar best :)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wil er nog iemand een jongen die trouw is aan de koning maken?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Landon Arthur Van Gwendor
    Bijnaam: Lance, Gwendorn, Lancie - hangt er vanaf wat je relatie vergeleken Lance is. Meestal Lance.
    Leeftijd: 22
    Karakter: Lance is heel erg opstandig en impulsief. Hij zegt vaak gewoon wat er in zijn gedachten opkomt en heeft een goed gevoel voor oorlogs- en gevechtsstrategie. Lance kan ook een hele goeie vriend zijn tegenover mensen die hij graag mag. En tegenover mensen die al lang zijn vriend(in) zijn, of gewoonweg zijn vertrouwen hebben gewonnen, zou hij alles doen.
    Uiterlijk:



    Jon Kortajarena
    Lance heeft donkerbruin haar dat altijd in de war zit en diepe, donkerbruine ogen. Hij is redelijk lang en heeft een sterk, gespierd, atletisch lichaam dat bedekt is met littekens en brandwonden.
    Verleden: Lance was een ridder die trouw gezworen had aan de vorige koning, maar omdat hij een goede vechter was met veel levenskracht, mocht hij onder het vaandel van de nieuwe koning blijven dienen. Iets wat hij dan ook voor een lange tijd deed. Toen hij vernam dat Faye Bellamy, de dochter van de oude koning het paleis was ontvlucht aangezien de nieuwe koning haar probeerde te vermoorden, stormde hij de troonzaal binnen om koning Cruz te vermoorden. Maar hij werd gevangengenomen en ontdaan van zijn titel als Ridder Landon de Strijdvaardige. Lance kon ontsnappen uit de diepe kerkers van het paleis en kwam zwaargewond aan in het verboden bos, waar hij nu de mensen helpt.
    Extra: Lance heeft een zwaard, Xèmeroma, wat Grieks is voor dageraad. Hij en dat zwaard zijn onafscheidelijk met elkaar verbonden en iedereen die er ook maar één vinger op legt, kan het meteen op zijn of haar keel verwachten. Het is het enige dat hij heeft weten te redden van zijn ridderschap. Een van de bewakers mocht het als beloning voor zijn gevangenschap hebben en is er zelf aan doodgegaan.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 17:27 ]


    help

    TheseWords schreef:
    (...)

    Voortaan heb ik wel liever dat je zoiets eerst vraagt, zoals Stornoway, inplaats van het zomaar vermeld. Maar uhm, ik verzin wel even iets.


    Ja sorry... Maar ik dacht ze houd van leidinggeven en toen gingen jullie het daar over hebben en toen dacht ik nou ja misschien kan zij ook iets doen. Want ik bedoel een personage kan toch wel gewoon leidinggevend karakter hebben? Want ze is ook eigenwijs enz. Dus dat past er een beetje bij, maar zal ik doen. Ik laat Lauren het wel niet zo heel erg doen en misschien dat het een beetje botst ofzo af en toe?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne