• Ik heb een paar ideeën voor verhalen en zou een verhaal met iemand willen schrijven. dus hier zijn de ideeën:
    *THG- Effie en Haymitch hebben samen een dochter en ze gaan in de winnaarswijk van district 12 wonen. Effie is weer terug naar het capitool want ze wil niks met haymitch te maken hebben maar als ze haar dochter mee wil nemen kan dat niet. Later kan dat wel maar net als ze haar op komt halen moet ze blijven voor de boete en Effie's dochter moet meedoen. Ze lijkt heel erg op Effie dus niemand verwacht veel van haar maar eigenlijk kan ze wel goed vechten.
    *Perkamentus krijgt een dochter, Fayline. iedereen verwacht van haar dat ze geweldig goede dingen gaat doen maar ze is gefasineerd door de donkere kant. Uiteindelijk denkt ze dat voldemort beter is dan haar vader. Komt ze er nog achter dat hij heel slecht is of neemt ze met hem de hele wereld over. (ze is de enige die hem echt kan vermoorden).
    * Lily Potter gaat vreemd met Sneep en raakt zwanger van hem. Op de dag dat Voldemort langs komt in het huis van de potters is lily er niet en dus sterft Harry ook. is er nog iemand die voldemort kan verslaan?

    als iemand een van deze verhalen met me wil schrijven moet je even zeggen welke.
    als je zelf een goed idee voor een verhaal hebt is het ook goed maar als het maar niet over 1D of Justin Bieber gaat.

    ik weet niet zoveel van het forum af dus als dit op de verkeerde plaats staat, sorry...


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Die van Lily is leuk:') daar wil ik wel aan mee doen:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    oke dus die schrijf ik met moonly
    als iemand nog een ander verhaal met me wil schrijven is dat ook goed hoor


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    ik vindt het leuke ideetjes maar ik zou echt geen inspiratie en ik heb een slachtte ervaring met samen werken - ik moest alles bedenken en alles schrijven en die ander kapte later af na een paar hoofdstukjes -


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Die van Perkamentus dochter is wel leuk:)

    Daar wil ik wel aan meedoen:)

    maar als je iemand hebt kan ik misschien wel aan een andere story mee werken

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:50 ]

    Ik zou wel willen maar heb geen tijd...
    Misschien later(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."