• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes: VOL
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Cybele
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes: VOL
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens: VOL
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:13 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Kan ik een meisje uit het verboden bos reserveren?


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb je erbij gezet


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag ik een jongen en meisje uit het verboden bos reserveren?


    Don't be like the rest of them, darling

    Sure, je staat erbij


    Keep your head up, keep your heart strong

    Meisje die trouw is please ^^

    Ik ga je erbij zetten


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Alexandra Demi McGreggor
    Bijnaam: Alex
    Leeftijd: 19
    Karakter: Ze is mistirieus, nieuwschierig en stiekem. Ze is snel en lijkt ontschuldig en breekbaar, iets waar ze graag gebruik van maakt. Ze lijkt mischien breekbaar maar kan daarnaast aardig snel vechten, ze kijkt naar dingen die andere mensen niet opvallen en vertrouwt mensen niet snel.
    Uiterlijk:





    Alex heeft lang blond haar en velblauwe ogen, ze lijkt mischien ontschuldig en lief maar schijn kan bedriegen.. En daar maakt ze dan ook graag gebruik van.
    Verleden: Toen haar moeder doodziek werd waren er medicijnen nodig, deze werden niet gegeven en haar moeder stierf uiteindelijk waardoor ze samen met haar broer geen ouders meer had aangezien haar vader op jonge leeftijd al nergens te bekennen was en toen er mensen werden gestuurd om hen naar een ander gezin te brengen liepen ze weg naar het verboden bos.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 14:08 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mag ik meisje uit het verboden bos reserveren? En jongen die trouw is aan de koning?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Natuurlijk Demi, ik zet je er zo bij


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: Faye Julia Bellamy Dubois, maar iedereen kent haar als Julia Bellamy.
    Bijnaam: Juul
    Leeftijd: 18
    Karakter: Julia is niet echt in een paar woorden te beschrijven. Zo is ze een heel lief meisje dat altijd voor iedereen klaar staat, maar aan de andere kant kan ze ook heel goed vechten en traint ze met de jongens mee, zodat ze mee kan vechten als ze aangevallen worden of tegen de tijd dat ze zelf aan gaan vallen.
    Uiterlijk:




    Hoewel Julia maar 1,65 is, is ze wel heel erg sterk. Iets wat je niet zou zeggen als je haar niet zou kennen of nooit tegen haar gevochten hebt, iets wat natuurlijk in haar voordeel werkt. Verder heeft ze blonde, krullende haren die ze meestal in een knot draagt zodat ze niet voor haar gezicht hangen en grote, blauwe ogen.
    Verleden: Julia is de enige nog overgebleven dochter van de oorspronkelijke koning en koningin. Iets wat ze alleen nooit aan iemand verteld heeft, dit omdat ze niet wil dat iemand haar anders gaat behandelen dan alle anderen hier, die misschien nog wel een erger verleden dan haar hebben. Julia was als één van de eerste naar deze bossen gevlucht, omdat ze wist dat ze ook gedood zou worden als ze op een plek zou zijn waar de nieuwe koning haar kon vinden.
    Extra: Julia is een meisje dat voor iedereen zorgt, zo zorgt ze er elke dag weer voor dat er genoeg eten is, dat er schone kleding is en stuurt ze alle andere activiteiten ook een beetje aan. Ze is een soort van leider van de groep, die ervoor zorgt dat alles goed verloopt.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naam: William Riley Smith
    Bijnaam: Will
    leeftijd:20
    Karakter: William is trouw, doet wat hem opgedragend wordt en kent geen angst. Hij doet er alles voor om de mensen van wie hij houd te beschermen. Zijn ouders zijn heel belangrijk voor hem en soms zet hij daar zijn eigen wil voor aan de kant. Hij is sterk, kil en heeft als hij aan het werk is als ridder een emotieloze uitstraling. Diep vanbinnen is hij totaal anders. Hij is lief, kwetsbaar en zorgzaam. Dat laat hij alleen nooit tonen omdat hij dan makkelijk verslagen kan worden door de vijand.
    Uiterlijk:




    William heeft donkerblonde haren en helder blauwe ogen. Hij is vrij lang, namelijk 1.90 en heeft een gespierde bouw. Hij is sterk door de trainingen als ridder. Zijn kledingstijl is in het paleis netjes en buiten het paleis meestal zijn ridderskleding. Alleen als hij naar het dorpje of iets gaat loopt hij in een spijkerbroek en shirt.
    Plaats in/rondom het paleis: Ridder
    Verleden: William zijn ouders zijn voorstander van de koning. Ze doen alles wat de koning zegt dat ze moeten doen. Zijn ouders hebben het niet breed. hij is in ridderschap gegaan om zich te bewijzen voor de koning, alhoewel dat niet zijn keuze is, maar hij dat doet om zijn ouders te helpen. Zijn zusje daar in tegen is weggelopen naar het verboden bos (Mijn andere personage). Hij heeft haar nooit meer gesproken en wilt haar eigenlijk terug vinden, maar als ridder kan hij dat niet doen. Hij leeft dus in een tweestrijd.
    Extra: Williams moeder was erg ziek en toen ze op het punt lag om dood te gaan vroeg ze hem of hij wilde beloven altijd trouw te blijven aan de koning. Dat deed hij. Zijn moeder werd beter, maar hij moest zich aan de belofte houden en zal die dan ook niet breken. Zijn ouders wonen in het paleis als bediende voor de koning. Hij zelf woont ook in het paleis.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 12:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zeventien is wel heel jong voor een jongen hoor Demi, aangezien de rest ongeveer 19 is

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 21:55 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Heb het al aangepast, maar wist niet hoe uit ze moesten zijn. Tussen welke leeftijd...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zou ik misschien de dochter van de koning mogen zijn? Dat lijkt me best wel awesome. (cat)


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Zou ik misschien de dochter van de koning mogen zijn? Dat lijkt me best wel awesome. (cat)


    Dochter van de nieuwe koning bedoel je? Want dat is niet echt een lieve koning hea (lees intro). Tevens wou ik zelf al zijn zoon maken, dus als je het niet erg vind om het zusje van mijn personage te zijn?


    Keep your head up, keep your heart strong