• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.

regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.

Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:

Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:

Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes: VOL
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Cybele
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi

Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO

Mensen uit verboden bos:
    Meisjes: VOL
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe

Jongens: VOL
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 19:13 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Lelijke jongens maken gaat bij mij niet echt... XD Nog een ridder en dan hou ik op..

Don't be like the rest of them, darling

jaimyhoi schreef:
    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam: Sam Jason Moon
    Bijnaam: / heeft hij niet
    Leeftijd: 19 jaar
    Karakter: Sam is een koppige jongen die ook erg impulsief is, hij denkt te weinig na voordat hij dingen doet. Dat is ook de reden dat sommige hem niet mogen, hij is onvoorzichtig. Hij maakt wel makkelijk vrienden, die hij ook goed behandelt. Hij kan bot zijn, maar dat is alleen omdat hij geen blad voor de mond neemt en zegt wat hij denkt. Hij zal je dus zijn eerlijke mening geven. Maar dat wordt niet altijd gewaardeerd.
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto) klik
    Sam is een lange ietwat gespierde jongen. Hij heeft kort bruin haar dat hij altijd goed heeft zitten. En dat door er alleen een hand doorheen te halen. Hij is een slanke jongen met blauwe ogen. En een sportieve jongen.
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?) Toen de keuze gemaakt moest worden was het gelijk duidelijk dat hij tegen de koning zou zijn. Hij werd onderdrukt door de koning omdat hij dingen zei die de koning niet wilde. En als Sam érgens wel een échte hekel an heeft is het als iemand hem iets verbied. Daarbij is zijn familie door de koning uit elkaar gescheurd. Zijn zus is als dienares opgenomen voor een of ander familielid en zijn ouders zijn trouw aan de koning. Hij wil zijn familie terug.
    Extra: Not yet...

Ook klaar met mijn jongen ^^

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:13 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Zolang je hem maar geen Daniël maak vind ik het goed, haha

jaimyhoi schreef:
    (...)

Ook klaar met mijn jongen ^^

Jaim, nu ga ik echt zeuren, maar wil je als-je-blieft wel een goede reden maken waarom ie hier is. Want het is de bedoeling dat ze echt een groot probleem mee hebben gemaakt met de koning en dus alles geven voor hun nieuwe groep en de ondergang van de koning...

wait.. waarom geen Daniël? waarom is iedereen er tegen dat ik een daniël maak? XD

[Het is toch blonde Guinevere geworden. xd]

Naam: Clarisse Amelia Arthilde
    Bijnaam: Amelie, jonkvrouwe Clarisse - Zelf wilt ze Amelie genoemd worden.
    Leeftijd: 19, bijna 20
    Karakter: Amelie is een trotse jongedame. Ze is gewend te krijgen wat ze wil, juwelen te dragen en respect te krijgen van anderen. Tot voor kort kon ze er helemaal niet tegen om vuil te worden, om ook maar een spatje water op haar jurken te krijgen of warrig haar te hebben. Maar nu is ze een opstandig meisje dat weg wilt uit het paleis. Het kan haar niet meer schelen hoe ze genoemd wordt, dat er modder of vuiligheid op haar uiterlijk terechtkomt of eender wat.
    Uiterlijk:

Tamsin Egerton AKA Guinevere. :Y)
    Amelie heeft blond haar dat meestal krult en mooie bruine ogen. Ze heeft een koninklijk uiterlijk dat trots uitstraalt. Ze is niet al te groot, maar heeft een mooi figuur en krijgt in het paleis meestal wel blikken toegeworpen van jongens en mannen.
    Plaats in/rondom het paleis: In het kasteel. Ze is de dochter van een ridder die goed bevriend is met de koning.
    Verleden: Amelie heeft al altijd in het kasteel gewoond, ze heeft bijna nog nooit de buitenwereld gezien en vond dat niet erg tot voor kort. Om de een of andere reden is haar belangstelling voor de koning, het koninklijk leven en zelfs haar ouders omgeslagen naar een diepe haat jegens alles en iedereen in het paleis. Ze is al meerdere keren proberen naar buiten te glippen om in het verboden bos te gaan wonen, maar ze werd telkens weer opnieuw tegengehouden.
    Extra: Amelie heeft een pracht van een stem. Heel veel mensen vinden dat ze talent heeft en willen niet dat dat wordt verspild, aangezien haar ouders willen dat ze een goede huisvrouw met een behoorlijke echtgenoot wordt. Ze is ook een meesteres in boogschieten, maar het lijkt wel alsof niemand dat talent wil zien en kort geleden is ze begonnen dingen uit te pluizen over zwarte magie, waar ze dan nu ook mee betrokken is. Ze is nog niet echt een machtige heks, maar ze kent genoeg spreuken om kattenkwaad op grote schaal uit te halen.

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:36 ]

help

WillNotLearn schreef:
    wait.. waarom geen Daniël? waarom is iedereen er tegen dat ik een daniël maak? XD

Omdat ze zo belachelijk knap en leuk zijn!

I need a guuuuuuy!!!

help

Ben ik de enige die iemand heeft gemaakt die niet in het paleis werkt? :'D ( van de trouwelinge dan )

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

TheseWords schreef:
    (...)

Omdat ze zo belachelijk knap en leuk zijn!

Dat is de meest onlogische reden ever XD

Cybele schreef:
    Ben ik de enige die iemand heeft gemaakt die niet in het paleis werkt? :'D ( van de trouwelinge dan )

tot nu toe wel ja, maar ik ben eerlijk gezegt wel blij dat je dat gedaan hebt

Cybele schreef:

Idk. xd Amelie werkt niet, ze smeedt gemene plannetjes. ^^

help

WillNotLearn schreef:
    (...)

Dat is de meest onlogische reden ever XD

Toch de enige reden die er is, haha

Waarom is die foto zo grappig?

help

Oke, haha, viel me nu ineens op, allemaal ridders en jonkvrouwen. En ik een werkster in een winkel ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'