• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Darryll Wade
    "Ja volgens mij is deze kamer het ja" zegt ze. Ze loopt heupwiegend naar het bed en gaat er op liggen om me vervolgens uitdagend aan te kijken. Ze was me zo erg aan het uitdagen en het lukte haar verdomd goed ook. Ik ben echt heel erg opgewonden.
    Ik bijt even op mijn lip en loop dan ook naar het bed. Ik ga naast haar zitten. "Ben jij altijd zo'n plagerig Alleshia?" vraag ik met een lichte grijns. Ik laat mijn vingers over het blote stukje huid tussen Alleshia haar shirtje en broekje glijden, een beetje kietelig en een beetje plagerig


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Denken jullie er even om dat je nu niet samen door gaat en alles vol spamt? ;)]


    ~

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij beet even op zijn lip en loopt dan ook naar het bed, waar ik dus onder kan verstaan dat het me gelukt is hem iets op te winden. Ik hoop dat hij dan ook begint met zijn lippen op die van mij te drukken, want anders had ik het spelletje verloren.
    Toen hij naast me ging zitten, vroeg hij met een lichte grijns: “Ben jij altijd zo plagerig Alleshia?” Hij liet zijn vingers over het blote stukje huid dat tussen mijn shirtje en broekje was, glijden, waar het een beetje kietelig maar vooral plagerig bij me voelde.
    Om dit te maskeren, grijnsde ik, rolde om en ging behendig op zijn schoot zitten, dicht tegen hem aan. “Maybe…” Fluisterde ik zacht speels, terwijl ik verleidelijk op mijn lip beet. “Do you like it?” Ik legde mijn handen weer onder zijn shirt en streelde zijn gespierde buik weer, waarna ik persé mijn lippen weer tegen zijn nek moest drukken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [don't worry ga zo naar bed >.>]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [don't worry ga zo naar bed >.>]


    [Ik bedoel het niet verkeerd maar ook wij moeten ons aan de regels houden ;) we wijzen anderen er ook op:)]


    ~

    Rechazame schreef:
    [don't worry ga zo naar bed >.>]

    (Ik ga ook zo. :Y) Or else I'll hear my sister scream and yell..)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [is men laatste post van vandaag maybe ben ik er morgen, not sure. little irritated]

    Darryll Wade
    Alleshia rolt zich om en kruipt vervolgens behendig op mijn schoot om vervolgens dicht tegen me aan te zitten. "Maybe" fluisterd ze. Ze bijt even op haar lip en ik grijns even. "Do you like it?" vraagt ze. Ze laat haar handen weer onder mijn shirt kruipen en drukt haar lippen tegen me hals en weer moet ik me weer inhouden om te gaan kreunen.
    "Maybe I Do" fluister ik zacht op een verleiderlijke toon. Ik kijk haar even aan. Tijd voor mij om ook wat terug te gaan plagen. Ik laat mijn vingertoppen net een paar centimeters onder haar shirtje en streel haar huid vlinderlicht en druk mijn lippen tegen haar kaaklijn.

    [goodnight
    dont know why but i seriously hate that freaking wink...must be my friends foult....reallly hate it]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 0:54 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Maybe I do,” fluisterde hij zacht terug op een verleidelijke toon en ik stopte even met in zijn nek kusjes te drukken toen ik opeens zijn vingertoppen een paar centimeters onder mijn shirtje voelde gaan.
    Grijnzend keek ik hem aan en knipoogde even, maar hij drukte zijn lippen toen tegen mijn kaaklijn en voor een enkele seconde was ik mijn adem even kwijt. Ik hoopte dat hij het niet gemerkt had, maar ik was een beetje overdonderd doordat hij nu opeens actie ondernam, ten minste, wel plagerig, maar dat maakte me niet veel uit.
    De vederlichte aanraking die hij met zijn vingertoppen op mijn huid streelde en zijn lippen tegen mijn kaaklijn lieten me even snel nadenken. Zal ik het spelletje nog verder schoppen of zal ik me eroverheen zetten en hem als eerste kussen? De spanning was nu zo groot dat ik het wel wilde, maar toch koos ik voor de eerste optie, dus ik deed zijn shirt uit, waarna mijn shirt volgde en er een uitdagend zwart met rode BH tevoorschijn kwam. Hierna duwde ik hem achter op het bed waarna ik op hem ging liggen en streelde zijn bovenlichaam.

    (Dit is ook mijn laatste post, good night everyone. xox)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jayson Nathan Carlson

    Ik kijk haar grijnzend aan. 'Zozo een misterieus meisje.' Ik drink mijn cocktail op en zet het lege glas weer op de bar. 'Ik ben Jayson zoals ik al had gezegt net.' Ik bloos even een beetje en bekijk haar van top tot teen. 'En hoe moet ik achter jou naam komendan?' Vraag ik grijnzend. 'Door middel van een spel of zo iets?' Ze was een leuk meisje, misschien een tikkeltje brutaal maar het paste bij haar. Ik pak nog een nieuwe cocktail waar ik een slok van neem. 'Wat vind je eigenlijk van het idee dat we allemaal in een crew gaan dansen samen?'


    ~

    Alessandra Phoebe Mercer
    'Zozo een mysterieus meisje,' grijnst hij waarna hij zijn glas leeg drinkt. 'Ik ben Jayson zoals ik al had gezegd net'. Hij bloost even en bekijkt me dan van top tot teen. 'En hoe moet ik achter jou naam komen dan?' grijst hij. 'Door middel van een spel of zo iets?' Hij pakt een nieuwe cocktail.
    'Ik doe niet aan spelletjes,' antwoord ik simpel. 'Het enige wat ik je vertel is dat mijn naam met de A begint en ook daarop eindigt,' voeg ik er aan toe terwijl ik op één van de barkrukken ga zitten.
    'Wat vind je eigenlijk van het idee dat we allemaal in een crew gaan dansen samen?'
    'Raar,' antwoord ik eerlijk. 'Een crew zou van nature moeten ontstaan, als je begrijpt wat ik bedoel. Het moet vanzelf gaan en niet zoals dit dat we gewoon bij elkaar gegooid worden. Niemand is op elkaar ingespeeld. En serieus, ons nu al familie noemen. That's a bit too much,' vervolg ik. 'Maar dat is mijn mening'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayson Nathan Carlson

    Ik grijns even en kijk naar de rest. Iedereen kon het volgens mij al behoorlijk goed met elkaar vinden. 'Ik denk dat het wel iets kan worden' zeg ik rustig. 'Iedereen heeft vast zijn eigen talent die samengevoegd word tot onze crew.' Ik had er als klein jongetje altijd van gedroomd om deel uit te maken van een crew en nu heb ik die kan gekregen. Ik glimlach en neem een slok van mijn drinken. 'Waar ben jij met dansen goed in?' Ik bekijk haar lichaam. Ze lijkt me best lenig en soepel, net als alle andere meiden die ik al had gezien trouwens.


    ~

    Alessandra Phoebe Mercer
    'Ik denk dat het wel iets kan worden. Iedereen heeft vast zijn eigen talent die samengevoegd wordt tot onze crew,' zegt Jayson.
    Oh mijn god, dit wordt nog wat.
    'Waar ben jij met dansen goed in?' vraagt hij dan.
    'Dat ga ik niet over mezelf zeggen,' antwoord ik. 'Maar ik dans het langst hiphop dus ik denk dat,' voeg ik er schouderophalend aan toe waarna ik nog een cocktail van de bar pak.
    'Waar ben jij goed in?' vraag ik, meer uit beleefdheid dan dat ik het echt wil weten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Naar wie kan Anthony toe?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brian Everret Jones

    ik lach even als ze zielig doet als haar glas leeg is.
    "Ach joh, zo'n zuiplap ben je niet hoor als je er nog een neemt." lach ik en neem nog een slok van mijn eigen coktail. "Neem anders de rest van mijne?" ik houd het glas voor Julliët's gezicht. Ik heb nu pas door dat ik nog sta, ik wip mezelf op een barkruk en kijk naar Julliët en wacht op haar reactie. Het glas heb ik al voor haar neergezet. "Waar kom je eigenlijk vandaan?" vraag ik dan. Ik veeg een van haar lokken achter haar oor om d'r beter aan te kunnen kijken, opnieuw glimlach ik naar haar.
    Zo, dat haar is zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson Nathan Carlson

    Hmm pittige dame denk ik bij mezelf. Het was nu een half jaar geleden sinds Leona overleden was. Ik slik even als ik aan haar denk. Dit meisje was niet aan het flirten wat het makkelijker voor me maakte om met haar te praten. Ik glimlach even naar het meisje. 'Ik ben goed breakdance en ook wel een beetje hiphop' zeg ik en kijk haar aan. Ik was benieuwd naar haar manier van dansen. En ook wel naar de rest.


    ~