• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Darryll Wade
    "Als je lief bent, zul je dat snel genoeg merken" Zegt Alleshia. Ze knipoogt plagerig. Ze drinkt van haar Coctail tot het leeg is. Ik glimlach weer even gewaagd. "En wat is dan lief volgens jou?" vraag ik verleiderlijk en laat mijn hand een stukje over haar arm strelen.
    "Misschien ben ik wel helemaal niet zo lief" zeg ik met een twinkeling in mijn ogen. "Misschien ben ik juist well.." ik zwijg even met een geamuseerde glimlach. "heel er stout"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ik knikte bij haar voorstel. dat zou best eens waar kunnen zijn. Ik besloot er verder geen aandacht aan te besteden wat die gedachtes leide me meteen weer naar mijn oude crew waar ik uit was gegooit omdat ik het een keer niet eens was met de leider. Ik had er altijd spijt van die gebeurtenis gehad, maar als ik nu naar mijn nieuwe crew keek. -Waar ik alleen nog maar Demi van kende. was dit al een stuk better. De mensen die ik net had zien dansen waren een stuk better dan de gasten waar ik vroeger mee danste. 'Danste je alleen of met een crew' Voeg ik belangstellend terwijl ik nog een paar dansmove's uit mijn mouw schudde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kate Charlize Skye Woods
    Ze begonnen Spaans te praten en ik kon dat ook verstaan. Het was mijn tweede taal thuis geweest naast Engels. Maar ach. Ik liep door. Ik loop al naar de bar waar ik een Coctail haal bij Jason. Jason was het neefje van Darryll, maar we waren alleen vrienden. Ik deed de laatste tijd niet aan vrienden. Ten eerste. Ik werd er door gekwetst. Ten tweede ik werd gewoon niet verliefd. En anders kon ik het liefdes gevoel niet onderscheiden van het ik hou van je, maar als vrienden. Gevoel. Misschien merk ik het wel niet omdat ik al veel geef en hou van een iemand. Wie weet. Dan zie ik een jongen naast me op een kruk zitten. Hij zag er leuk uit, maar was overduidelijk jonger als mij. Niet dat ik er zo oud uit zag. Nee mensen schatte mij 20 tot 22. Toch had ik er wel profeit van. 'Hee Kate.' Zg ik vriendelijk tegen de jongen.
    [Ben]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Demi jones
    'Crew' antwoordde ik. 'Of eigenlijk... een familie, maar daar ben ik uit gezet. Daarom heb ik het eerlijk gezegt ook niet zo op "families".' gaf ik eerlijk toe. Toen er vervolgens een ander nummer kwam waar ik niet zo goed op kon dansen stopte ik. 'Ga je mee naar de bar?' vroeg ik daarom.

    [sorry voor korte reactie]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik knikte. ik begreep het wel. en al hellemaal omdat ik deze mensen niet kenden, vond ik het al snel ons een familie te noemen, al voor het echt vrienden waren. het volgende nummer begon en Demi stelde voor om naar de bar te gaan. Ik knikte. Voor meer alchol was ik altijd in. Ik liep naar de bar en liet me op een kruk vallen terwijl ik nog een coctail van de bar afpakte. 'Ik hou niet van coctails.' zuchte ik, terwijl ik naar het goedje keek en het glas in een keer achterover sloeg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Wanneer ik terugkeek, zag ik dat hij gewaagd glimlacht. “En wat is dan lief volgens jou?” vroeg hij verleidelijk en liet zijn hand een stukje over mijn arm strelen, waardoor ik weer als automatisch wat naar hem toedraaide met een nieuwsgierige blik in mijn kristalblauwe ogen. “Misschien ben ik wel helemaal niet zo lief,” Een twinkeling kwam er in zijn ogen wat me een grijnsje bezorgde op mijn volle lippen. “Misschien ben ik juist wel…” Hij zweeg even met een geamuseerde glimlach. “heel erg stout.” Ik zal maar niet zeggen dat ik op die woorden gehoopt had, of juist wel, ik zie wel wat er gebeurd. Een ondeugende blik kwam er in mijn ogen wanneer ik weer verleidelijk over mijn lippen likte en mijn handen laag op zijn lichaam legde, mijn gezicht weer enkele centimeters van die van hem verwijderd. “Wie zegt dat ik dat niet gehoopt had?” Fluisterde ik weer in het Spaans. Ik had er toch voor gekozen het te zeggen, I don’t care. Plagerig beet ik in mijn onderlip en keek hem aan vanonder mijn wimpers.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [je kan ook iets anders vrage hoor xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Demi Jones
    Samen met Anthony liep ik naar de bar, waar hij een cocktail pakte maar vervolgens vertelde dat hij niet van cocktails hield, waardoor ik begon te lachen. 'Waarom bestel je dan een cocktail?' vroeg ik lachend, waarna ik zelf ook maar een cocktail bestelde en deze begon te drinken. 'Ze zullen vast ook wel andere drankjes hebben'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ben James Edwards

    Ik stond aan de bar wat te drinken en te praten met de bartender. Er kwam een meisje rond de 20 naast me staan. 'Hey.' Zei ik en bekeek haar even. Ze zag er goed uit, ik had er al eerder op de avond zien dansen met Darryll.
    'Je hebt een paar goede dance moves.' Zeg ik en schenk haar een glimlach. Ik neem een slok van mijn drinken en kijk richting Kate.

    [sorry beetje inspiratieloos]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:15 ]


    Blub.

    Darryll Wade
    Alleshia likt weer langs haar lippen en plaatst haar handen laag op mijn lichaam “Wie zegt dat ik dat niet gehoopt had?" vraagt ze verleiderlijk in het spaans en ik kan een speelse grijns niet onderdrukken. Ik bekijk haar eventjes, met alleen de grijns op mijn gezicht zonder een woord te zeggen.
    "Klinkt interesant vind je ook niet?" antwoord ik op dezelfde verleiderlijke toon en haal mijn wenkbrouwen even vragend op.
    Ik weet zeker dat ze me aan het uitproberen is. Ik weet ook dat ik het aan het terug doen ben. Het kan geen kwaad, ik ben een single man. Af en toe een avontuurtje kan geen kwaad. Als het niet gebeurt is het ook prima. Het maakt me ook niks uit als er niks gebeurd. Ze is hier gekomen voor haar dans talenten, niets meer en niets minder.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Fijn, ben er even niet en mis een half topic... Mag ik een samenvatting? En waar moet ik beginnen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ze hebben allemaal een sms gekregen, zijn naar het feest van darryll gekomen die heeft uitgelegd dat in de sms stond of ze naar hun crew wilde en dat ze hun komst beschouwden als een acceptatie van het aanbod. Verder is iedereen een beetje aan het dansen, praten en elkaar leren kennen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Wat kan ik doen met Brian dan? :}]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [@Klaine4ever je kan wel bij Julliët en Daniël gaan staan, die staan aan de bar ^.^ Julliët is nu even verveeld omdat Daniël offline is (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate Charlize Skye Woods
    'Hey.' Zegt hij en zijn ogen glijden over mijn lichaam. Ik bekijk hem ook even snel en ik moet zeggen voor iemand die jonger is als mij is hij wel knap. Maar ik was 23 dus zocht liever iemand van mijn eigen leeftijd. 'Je hebt een paar goede dansmoves.' Zegt hij terwijl hij mij een glimlach schenkt. Ik glimlach liefjes terug. 'Tja. Jaren en jaren trainen. Maar zonder Darryll was het me ook niet gelukt.' Zeg ik vriendelijk. Ik kijk hem in de ogen aan. 'Wat is je naam?' Vraag ik nieuwschierig. Ik neem een slok van mijn Coctail er zat zoals gewoonlijk Alcohol in, maar zoals ik nu zou drinken zou ik in No time dronken zijn. En als ik dronken ben weet ik niets meer. Niet meer wie ik echt ken en wie niet. Dat is bij mij een nadeel. Dat betekende dat ik op moest letten.


    I'm finally back, Finally after a Year break