• Ik heb echt geen idee of het hier hoort, maar het is een probleem en het hoort bij een story. Misschien beter bij creativiteit. Het is dus niet erg als dit topic verplaatst wordt.

    Hoi!

    Ik heb een vraagje voor degenen onder jullie die iets afweten van trailers. Ik vroeg me namelijk af hoe je aan die filmpjes komt. Want voor zover ik weet wordt een trailer gemaakt van korte filmfragmenten die aan elkaar geplakt worden, met muziek eronder en tekst erbij. Zo niet, voel je vrij om me te verbeteren. Ik zou namelijk erg graag een trailer maken, of laten maken voor bij mijn story, maar heb geen idee hoe dat in zijn werk gaat. Is er iemand die me dat wilt uitleggen?
    Bedankt!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Download een filmpje, plak het in film bewerkprogramma zoals movie maker, knip stukje eruit en plak ze dan weer samen met andere stukjes etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eh, hèhè. Oké, maar waar vind je die filmpjes?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    YouTube.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    YouTube.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    OVeral, gewoon op internet, isohunt.com etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    isohunt = win. Maar daarvoor moet je wel een bittorent client shizzle hebben, zoals uTorrent. Er zijn er meerderen ;]
    Overigens, het maken van trailers is een kunst op zich. Je moet de juiste beelden op het juiste moment bij het juiste muziekstuk af laten spelen om een bepaald gevoel over te brengen. Ik neem mezelf nog voor om een keer een trailer te maken omdat ik dat serieus nog nooit heb gedaan, maar 't is niet niks :].

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 17:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste