• oke, ik moet echt iets kwijt.
    Ik ben verliefd op mijn oudere broer, ik ben veertien, en hij is 27. geen idee waarom ik gevoelens voor hem heb maar het is gewoon zo. Hij is al 4 jaar samen met iemand, en elke keer als hij haar vastpakt word ik jaloers, echt ik schaam me zo hard. ik heb dit nu al 4 jaar. Vanaf mijn tien jaar begon ik gevoelens te hebben. Het gaat gewoon niet weg, ookal moet het echt weg. Iemand raad?


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Ik denk dat het gewoon broedergevoelens zijn ofzo... Hoop ik toch.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik denk dat het gewoon broedergevoelens zijn ofzo... Hoop ik toch.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    Ik denk dat het gewoon broedergevoelens zijn ofzo... Hoop ik toch.


    Lijkt me wel. Ik ga er in ieder geval van uit dat je op je tiende nog niet zulke sterke gevoelens kunt ontwikkelen voor een persoon. Niet op die manier.

    En omdat het, zoals je zegt, precies gelijk loopt met de relatie van je oudere broer, geef ik Assassin gelijk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb dat ook als mijn broer dat doet bij zijn vriendin. Je wilt hem gewoon beschermen omdat je bang bent dat hij gekwetst zal worden. Ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken. (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    62442 schreef:
    (...)

    Lijkt me wel. Ik ga er in ieder geval van uit dat je op je tiende nog niet zulke sterke gevoelens kunt ontwikkelen voor een persoon. Niet op die manier.

    En omdat het, zoals je zegt, precies gelijk loopt met de relatie van je oudere broer, geef ik Assassin gelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    62442 schreef:
    (...)

    Lijkt me wel. Ik ga er in ieder geval van uit dat je op je tiende nog niet zulke sterke gevoelens kunt ontwikkelen voor een persoon. Niet op die manier.

    En omdat het, zoals je zegt, precies gelijk loopt met de relatie van je oudere broer, geef ik Assassin gelijk.

    Je moet in je hoofd houden dat het nooit iets gaat worden. Incest is strafbaar in Nederland. Je broer zal waarschijnlijk niks voor jou voelen. Je zit in de puberteit, dan zijn je gevoelens en hormonen in de war. Waarschijnlijk kijk je heel erg tegen hem op en oudere mannen zijn inderdaad leuker voor ons jonge meiden! Maar zet hem uit je hoofd en kijk naar jongens die wel bereikbaar voor je zijn en waarmee het niet verboden is om een relatie te beginnen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    Ik denk dat het gewoon broedergevoelens zijn ofzo... Hoop ik toch.


    26 - 02 - '16