• Hello,

    Zo'n paar maanden geleden had ik verschillende The Hunger Games verhalen in mijn abonnementenlijst staan. Jammer genoeg werd er aan sommige niet geschreven waardoor ik die moest verwijderen. Nu heb ik er nog een paar, maar daar wordt ook niet zo heel veel aan geschreven.
    Mijn vraag aan jullie is dus of jullie goed Hunger Games verhalen weten/hebben. Je mag ze hier gerust posten, ik kijk dan wel of ik ze zal lezen of niet. Een eis is wel dat er regelmatig aan geschreven wordt. Daarmee bedoel ik dus 2 à 3 keer in de week.
    Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, wat ik ben echt aan de boeken - en de verhaallijn - verslaafd!

    Groetjes! (flower)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    In mijn '101 fandom-stories of pure love' schrijf ik one-shots over 8 verschillende onderwerpen, waaronder ook The Hunger Games. De eerste die online is gegaan, is de ontmoeting tussen Katniss en Peeta. Het is alleen geen lopend verhaal en je hebt nog 7 andere fandoms waar je aan vastzit, dus ik begrijp het als het niet naar je zin is, hahaha.


    Searching heavens for another earth

    Ja ik lees er nu 1 hij heet Heaven tears volgends mij


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Mysterions schreef:
    In mijn '101 fandom-stories of pure love' schrijf ik one-shots over 8 verschillende onderwerpen, waaronder ook The Hunger Games. De eerste die online is gegaan, is de ontmoeting tussen Katniss en Peeta. Het is alleen geen lopend verhaal en je hebt nog 7 andere fandoms waar je aan vastzit, dus ik begrijp het als het niet naar je zin is, hahaha.


    Sorry, ik lees liever een langer verhaal. Ik vind dat in een One Shot te weinig gebeurd, hoewel dat niet zo kan zijn, maar zo denk ik erover. Sorry.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.