• Ik was net iets aan het kijken met "enge" clowns erin. En toen dacht ik aan mijn vader, die bang voor clowns is.
    Nu is de vraag, zijn er hier mensen bang voor clowns of spinnen? Ik wil me even richten op die twee, omdat die best vaak voorkomen.
    En dan vooral: waarom ben je er vang bang voor?
    En nou wil ik geen antwoord als : ze zijn eng. Dat is onzin. Ze zijn niet eng, jij vindt ze eng.
    Bijvoorbeeld, ik ben bang voor spinnen, ik houd er niet van hoe ze zo lopen en hoe ze eruit zien.
    Dus. Please, answer.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:21 ]

    Clowns vind ik doodeng omdat ze er gewoon te 'onschuldig' uitzien met die make-up. Die grijns en alles brrr. Nu is mijn angst veel erger geworden dankzij Nancy en haar leuke topic. Ik durf niet meer in het donker naar boven te gaan omdat ik bang ben dat er zo'n clown ergens staat.. Ik check elk hoekje voor ik verder durf te lopen. Mijn vriend plaagt me er wel eens mee maar laatst ben ik in huilen uitgebarsten omdat ik zo bang was, dus bij mij is het nogal erg :') Schaam me ook dood hiervoor.


    -

    Feline schreef:
    Ik vind niks eng aan spinnen of clowns.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn moeder heeft laatst onbewust wat gemeens gedaan. :')
    Mijn vader had zijn motorpak op een stoel gezet. Mijn moeder kwam thuis en die schrok zich kapot, denken dat er iemand zat. Zette ze een clownshoofd als hoofd op de stoel, komt mijn vader thuis, schrikt die zich kapot. :"D
    Was ze vergeten dat hij bang was voor clowns.

    Spinnen lopen zo creepy en lijken altijd maar naar je toe te willen gaan i.p.v. weg van je.. En ze hebben gewoon te veel poten en het idee dat ze zo overal kunnen komen in je kleding, bed en dergelijke bevalt me ook niet :A
    Bah. Ik stond paar weken terug te douchen en elke keer als ik de douche aanzette kwam dezelfde spin weer aangerend. Vreselijk D:
    Clowns en poppen vind ik niks engs aan :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Clowns vind ik niet zo eng, tenzij ze in horrorfilms plots in het beeld verschijnen met van die starende ogen.

    Spinnen daarentegen... Ze worden enger naarmate ze groter worden. Verder vind ik spinnen met harige poten of hele lange poten eng. Ik wou dat ik er iets tegen kon doen, dat ik ze gewoon aan durfde te raken, maar het gevoel van "straks kruipt ie langs mijn arm omhoog" houd me daarvan tegen.

    Gek eigenlijk, als kind pakte ik die dikke brrrr kruisspinnen ook altijd op.


    You are beautiful, you are love.

    Endure schreef:
    Spinnen lopen zo creepy en lijken altijd maar naar je toe te willen gaan i.p.v. weg van je.. En ze hebben gewoon te veel poten en het idee dat ze zo overal kunnen komen in je kleding, bed en dergelijke bevalt me ook niet :A
    Bah. Ik stond paar weken terug te douchen en elke keer als ik de douche aanzette kwam dezelfde spin weer aangerend. Vreselijk D:
    Clowns en poppen vind ik niks engs aan :p

    Wut. o_o
    Neh, spinnen willen altijd weg, ze zijn bang voor ons maar ik toevallig ook voor hen.

    Spinnen. Gigantisch erg.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dragneel schreef:
    (...)
    Wut. o_o
    Neh, spinnen willen altijd weg, ze zijn bang voor ons maar ik toevallig ook voor hen.


    Nou die niet, ik ging allemaal water naar hem gooien en dan kwam ie gewoon weer terug. Geen idee wat er mis was met dat beest..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben voor geen van beiden bang, maar waar ik als de dood voor ben zijn schimmels en draadalg. En ook wortels (die uit planten komen) maar dat wordt op de een of andere manier minder naarmate ik mezelf dwing om bijv. onkruid te wieden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind spinnen niet eng als ze stil zitten, maar als ze beginnen te lopen kan ik wel gillen. En clowns associeer ik vaak met enge pedofielen of psychopaten in een pak.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik ben bang voor spinnen én clowns, ja. Ookal zeg ik tegen mezelf als ik een spin zie: "Nee, je bent niet bang. Laat hem leven." Maar ik weet dondersgoed van mezelf dat ik bang ben voor spinnen. En clowns, tja.. Ik weet het niet precies. Ik denk vooral door de film 'It'.

    Inperfection schreef:
    Ik ben eigenlijk wel bang van die miniatuur clowns, zeker door allemaal die griezelfilms die er nu bestaan over clowns. Echt waar, ik heb er een hekel aan.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik ben bang voor spinnen, omdat ze er zo vreselijk eng uitzien. Zo harig en die vele pootjes, ik krijg al de rillingen als ik eraan denk. En ik ben nog banger geworden dankzij die ene keer dat er een spin in het douchegordijn zat. Die was echt niet normaal groot, en dan overdrijf ik niet. Helemaal zwart en super harig, de dagen daarna durfde ik eerst niet in de douche te komen.