• Ik was net iets aan het kijken met "enge" clowns erin. En toen dacht ik aan mijn vader, die bang voor clowns is.
    Nu is de vraag, zijn er hier mensen bang voor clowns of spinnen? Ik wil me even richten op die twee, omdat die best vaak voorkomen.
    En dan vooral: waarom ben je er vang bang voor?
    En nou wil ik geen antwoord als : ze zijn eng. Dat is onzin. Ze zijn niet eng, jij vindt ze eng.
    Bijvoorbeeld, ik ben bang voor spinnen, ik houd er niet van hoe ze zo lopen en hoe ze eruit zien.
    Dus. Please, answer.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:21 ]

    Ik ben voor geen van beiden bang. Als ik een spin zie, schuif ik hem opeen papiertje of op mijn hand en zet hem buiten. En clowns zijn saai, misschien is dat eng aan ze, haha.

    Ik vind het alleen irritant als mensen een spin zien. Ze beginnen te gillen en te doen alsof die spin hen persoonlijk onrecht heef aangedaan, terwijl dat beest ergens hoog op het plafond zit. Dát is vervelend.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    62442 schreef:
    Ik ben voor geen van beiden bang. Als ik een spin zie, schuif ik hem opeen papiertje of op mijn hand en zet hem buiten. En clowns zijn saai, misschien is dat eng aan ze, haha.

    Ik vind het alleen irritant als mensen een spin zien. Ze beginnen te gillen en te doen alsof die spin hen persoonlijk onrecht heef aangedaan, terwijl dat beest ergens hoog op het plafond zit. Dát is vervelend.

    Dat deed ik vroeger dus, nu niet meer. Nu zeg ik gewoon "Oh, daar zit een spin" en dan zorgen mijn vader of moeder er wel voor dat 'ie of buiten wordt gezet, of opgestofzuigt. :') No reason to panic.

    Ik vind clowns echt super eng. Ik heb er geen reden voor, want ik vind ze al vanaf het begin echt eng.

    IT vind ik trouwens niet zo'n enge film, omdat mijn moeder meteen zei wie die clown was en de film is ook best... oud.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vind spinnen doodeng. Ze kunnen zomaar verdwijnen en kunnen echt gemeen bijten, dat heb ik vaak genoeg ondervonden. Daarnaast zijn ze vliegensvlug en daardoor onvindbaar. Ik kan er echt niet tegen als zo'n ding ergens hangt, die moet gewoon dood, want anders word ik weer gebeten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben bang voor spinnen en houdt niet van clowns om dezelfde redenen:
    Ze zien er creepy uit en ze zijn onvoorspelbaar, weet jij veel wat ze gaan doen?


    Caution first, always.

    Het is een irrationele angst, daar is geen reden voor, daarom zijn ze irrationeel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Spinnen vind ik echt griezelig. Vooral omdat ze zo snel zijn en ik krijg gewoon de kriebels van die acht harige poten. Ik heb ook een keer in een tent geslapen waar er heel veel rondliepen, ik wil absoluut niet gebeten worden, laat staan wakker worden met een spin op mijn voorhoofd.
    Je weet nooit wat ze doen, misschien vind ik dat het ergst.

    Met clowns valt het wel mee, normale clowns heb ik geen problemen mee. Hoewel ik moet toegeven dat ze een enge lach kunnen opzetten.

    Ik heb gelezen dat het bewezen is waarom mensen nou zo bang voor clowns zijn. Dat komt puur omdat je hun emotie en stuff niet achter die laag schmink kan zien waardoor je hersenen automatisch niet weten wat ze daar mee aanmoeten ofzo :Y) Ja ja, -voelt zich slim-

    Nee maar ehm ik vind spinnen enger dan clowns omdat spinnen van die lange dunne pootjes hebben en overal zo snel naar toe kunnen rennen (Onder andere in je mouw ofzo) Bahh =x

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 0:02 ]


    The walking dead <'3

    I love spiders after watching Spiderman and adore clowns. If you can make people scared by just putting make-up on you earn my respect.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind clowns eng omdat ze van die vrolijke en vriendelijke dingen horen te zijn, maar je nooit weet wie of wat er achter die make-up schuilt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Spinnen hebben toch echt wel de overhand bij mij, maar dat komt omdat ik er ook vroeger vaak mee gepest werd. Klasgenoten vonden het dan opeens erg leuk om mij ermee achterna te zitten en ze in mijn shirt te doen of zo... -zucht-
    En clowns vind ik eng om een privé reden, al kan ik die op zich nog wel hebben. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Spinnen, maar ik heb ook Arachnofobie.
    Maar ik kan het niet echt uitleggen, ik krijg gewoon de rillingen van die beesten.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vind spinnen wel leuk eigenlijk, want ze eten muggen en ik kan absoluut niet tegen muggen. Ik word al-tijd geprikt en ik heb ook nog eens een allergische reactie, waardoor je mijn hartslag door de bulten heen ziet gaan, echt raar.
    Dus als er een spin bij mij in de buurt zit vind ik het prima, maar ik wil hem eigenlijk wel kunnen zien dan. Anders krijg ik het gevoel dat hij straks op me loopt, en ik wil ze niet op mijn lijf hebben.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik vind niks eng aan spinnen of clowns.


    26 - 02 - '16

    Ik houd niet van spinnen maar vind ze niet heel erg eng. Ze zijn gewoon vies en veel te snel. Clowns vind ik ook niet echt eng maar ze zijn naar mijn idee te nep en te vrolijk. Daarom houd ik niet van ze.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!