• Nilay Avani Tagoré is het meisje van de voorspelling die velen hadden gevreesd over zich te krijgen. De mensen van La push weten dat er om de 200 jaar een meisje wordt geboren met een moedervlek op haar heup, in de vorm van een pootafdruk van een wolfachtige. Deze voorspelling haalt het dreingende nieuws boven het hoofd van Nilay. Het preekt dat deze vrouwelijke gedaante een hechte verbintenis met wolvensoorten zal voelen, deze zullen dezelfde genegenheid voelen voor haar, en zullen haar proberen te verleiden. Maar, er moet worden voor gezorgd dat het meisjes zo ver mogelijk van de wolven wegblijft. De plek waar Nilay woont zorgt voor meer problemen dan eerst werd gedacht. Wat als Nilay de lokroep van de wolven niet meer kan weerstaan?

    Wat dachtje dan? Dat roodkapje enkel een stom verzinsel was?
    [Wolfpack Lovestory , probs Jake or Paul]

    Als het verhaal je aanstaat zoek ik enkele rollen

    - Beste vriendin van Nilay
    - jaloerse vriendinnen van Wolpackmembers (Quil, Embry, Seth,...)

    Invullen :

    Rol :
    Volledige Naam :
    Geboortedatum :
    Karakter :
    Uiterlijk :
    Crush/relatie :
    Bezigheden :
    Familie :
    Woonplaats :


    Alvast bedankt !
    (flower)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 0:55 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Rol : Beste viendin van Nilay
    Volledige Naam : Delilah Brooks
    Geboortedatum : 22-09-(dat Nilay geboren is...)
    Karakter : vriendelijk, behulpzaam. betrouwbaar. tikkeltje verlegen.
    Uiterlijk : donkerbruin stijl haar,lichtjes getint en blauwgroene ogen. voorderest slank maar niet te.
    Crush/relatie : verzin maar een :p die open is liefst paul ofzo kies maar haha :P
    Bezigheden : mensen in de buurt helpen met klusjes
    Familie : ?
    Woonplaats : La push

    ;) hoor ik t van je?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik hoef geen rol maar stuur me ASJEBLIEFT een link van het verhaal als het erop staat


    Me so good.

    Rol: Beste vriendin
    Volledige Naam: Santana Charlie Turner
    Geboortedatum: 21 Juni 1994.
    Karakter: Santana is een vrolijke en lieve meid. Ze is behoorlijk intelligent en zelfs hoogbegaafd. Ze heeft daarom vaak bijdehandte opmerkingen, omdat ze er niet tegen kan wanneer een mens een helemaal foute opmerking maakt. Ze zeurt ook altijd door totdat ze haar gelijk krijgt, want ze kan er nog slechter tegen als ze haar gelijk niet krijgt. Ze zit toch vol met flauwe humor en er staat bijna altijd een glimlach op haar gezicht. Ze houdt er bijvoorbeeld ook erg van om andere mensen te zien lachen, en dat is ook een van haar doelen. Ze kan het gauw met andere mensen vinden, omdat ze een van de gezelligste personen is die men leert kennen. Ze is wel een verschrikkelijke kattekop wanneer je ruzie met haar hebt óf als zij denkt dat ze ruzie met je heeft. Ze werkt altidj goed mee in de lessen en daarom mogen ook veel leraren haar. Ze is iemand die gauw met mensen op kan schieten, omdat ze is opgegroeid in een huis met nog 4 broers en 3 zussen. Ze is daarom makkelijk in omgang met andere mensen, omdat ze gewend is om te delen.
    Uiterlijk: Santana.
    Ze heeft donkere bruine, bijna zwarte, wilde haren. Ze vallen tot ver over haar schouders en afentoe zitten ze alsof ze door een zware storm heeft gefietst, wat haar extra nonchalant maakt. Haar ogen zijn felblauw en ze kunnen je aanstaren als je regelrecht je graf in moet verdwijnen. Ze is redelijk lang, ongeveer 1.77 M, en ze is erg slank. Ze draagt vaak spijkerbroek en gewone t-shirten, omdat ze totaal niet van jurkjes of rokjes houdt. Ze heeft ook vaak blousen aan met een spijkerbroek, als ze geen zin heeft om zichzelf helemaal mooi op te maken, aangezien er dan toch niemand langs komt óf als ze niet eens weg hoeft.
    Crush: Seth
    Bezigheden: Santana is graag aan het sporten, zoals dansen, joggen, fitniss of turnen. Ze is ook graag aan het lezen en dan is ze altijd erg in rust.
    Familie: Moeder, Angie. Vader, James. Broer, 23 jaar, Andrew. Broer, 21 jaar, Chase. Broer, 19 jaar, Alex. Zus, 19 jaar, Lucy. Zus, 18 jaar, Mary. Zusje, 15 jaar, Agness.
    Woonplaats: La Push



    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rooodkapje


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rol : jaloerse vriendinnen van Seth

    Volledige Naam : Julia Helling

    Geboortedatum : 25-11-1995

    Karakter : Julia kan over het algemeen wel goed met iedereen opschieten. Ze is goed met mensen en is meestal wel aardig. Julia houdt van lol maken met haar vriendinnen maar op dit moment komt Seth op de eerste plaats. Ze is helemaal gek van Seth en laat dat maar even graag iedere dag merken. Ze houdt van lol dus kan ook zeker wel tegen een grapje. Zelf maakt ze ook veel grappen maar ze blijven altijd leuk. Met haar grappen kwets ze niemand en ze weet ook heel goed bij wie een grap wel kan en bij wie niet. Als er een keer iets gemeens over Julia wordt gezegd weet ze haar mannetje zeker wel te staan. Dan zegt ze gerust iets terug en laat het er niet bij zitten. Seth komt dan ook nog eens voor haar op en dan is de gene die iets zei meestal wel stil. Vriendinnen komen vaak naar haar met geheimen of dingen waar ze mee zitten. Julia kan dus goed luisteren en geeft meestal ook wel goed advies. Ze vertrouwt mensen niet zo super snel maar als je eenmaal vriendinnen met haar bent heb je goud aan haar. Ondanks dat ze dus zo is kan ze behoorlijk jaloers worden als iemand met Seth staat te flirten. Maar ze weet dat Seth haar nooit zou bedriegen.

    Uiterlijk : Klik Julia heeft blond haar en grijze ogen. Meestal heeft ze haar ogen omlijnd met wat oogpotlood en mascara. Verder doet ze geen make-up op. Ze heeft altijd wel een paar armbanden om allebei haar polsen. Ze heeft altijd haar haren los hangen en dan een vlecht die ze achter vast maakt zoals op de foto. Ze heeft een normale lengte voor iemand van 15 en er is ook niks bijzonders aan haar huidskleur.

    Ze draagt altijd blousejes met shorts eronder. Ze heeft haar haar dus altijd zo en draagt veel armbanden. Meestal draagt ze ook nog sneakers maar ze vindt het heerlijk om op haar blote voeten door het bos te lopen.

    Crush/relatie : Seth

    Bezigheden : Julia vindt het heerlijk om samen met Seth gewoon lekker door het bos te lopen. Verder houdt ze van gitaar spelen. Ze heeft thuis 3 gitaren staan maar speelt er meestal maar op een. Die van haar moeder. Ze zingt er ook bij maar zelf vindt ze het niet zo mooi. Ze heeft wel al van verschillende mensen gehoord dat ze wel talent heeft met zingen maar geloofd het zelf niet. Ze kan dus best wel goed gitaar spelen en dat doet ze het liefste.

    Familie : Haar moeder stierf bij de geboorte. Ze woont nu als enigstkind bij haar vader in La Push. Ze heeft vaak ruzie met haar vader omdat haar vader nog altijd niet weet hoe Julia nou eigenlijk is.

    Woonplaats : La Push


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Nog ?
    terwijl de link naar het verhaal


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Lijkt me een geweldig verhaal, ik ga direct is kijken naar de link =D

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 19:15 ]


    Live life limitless.

    Ik hoef geen rol, maar ik heb gisteren de trailer van die film gezien en hij leek me echt spannend (:


    Home is now behind you. The world is ahead!