• Ik was net iets aan het kijken met "enge" clowns erin. En toen dacht ik aan mijn vader, die bang voor clowns is.
    Nu is de vraag, zijn er hier mensen bang voor clowns of spinnen? Ik wil me even richten op die twee, omdat die best vaak voorkomen.
    En dan vooral: waarom ben je er vang bang voor?
    En nou wil ik geen antwoord als : ze zijn eng. Dat is onzin. Ze zijn niet eng, jij vindt ze eng.
    Bijvoorbeeld, ik ben bang voor spinnen, ik houd er niet van hoe ze zo lopen en hoe ze eruit zien.
    Dus. Please, answer.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:21 ]

    Nou ik ben niet echt bang voor spinnen maar vind ze nogal walgelijk. Je zou ze eens van dichtbij moeten bekijken dat lijf en dan zitten er allemaal van die kleine haartjes aan. En hoe ze lopen is inderdaad ook nogal vreemd.
    Maar clowns die mag ik gewoon ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nou ik vind spinnen eng, omdat ze zo klein zijn. Dat ding kan gewoon een spinneweb maken! D: En zoals je zelf al zei, hoe ze er uit zien c:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben bang voor spinnen om dezelfde redenen als jij
    ik ben bang voor clowns omdat die horror IT gezien heb toen ik 8 was en daarna nog een nare ervaring met een clown heb gehad.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb geen probleem met spinnen en 'enge'clowns. Ik heb een probleem met de vriendelijke clowns. Ik vind gewoon dat ze te vriendelijk en onschuldig lijken met hun grote lach en rode neus. Daarom ben ik bang voor ze.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik ben eigenlijk wel bang van die miniatuur clowns, zeker door allemaal die griezelfilms die er nu bestaan over clowns. Echt waar, ik heb er een hekel aan.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:24 ]


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    HALLELUJA. I ACTUALLY GOT ANSWERS.
    Als ik aan mensen vraag krijg ik altijd "ze zijn vies" en "ze zijn gewoon eng". :')
    Ik heb IT niet gezien maar volgens mij wel wat foto's van die clown, ik kan niet zeggen dat ik daar 's nachts van wakker lig. (;

    Oh. En als ik een foto van een enge spin zie denk ik altijd dat 'ie achter mijn rug zit meteen, of dat die dichtbij is.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:27 ]

    Dragneel schreef:
    HALLELUJA. I ACTUALLY GOT ANSWERS.
    Als ik aan mensen vraag krijg ik altijd "ze zijn vies" en "ze zijn gewoon eng". :')
    Ik heb IT niet gezien maar volgens mij wel wat foto's van die clown, ik kan niet zeggen dat ik daar 's nachts van wakker lig. (;


    ik was 8....toen der tijd was dat heel eng


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Eigenlijk ben ik niet bang voor spinnen ofzo... maar ik had laatst even zo berekend dat de maatschappij ons laat denken dat ze eng zijn. Van wie heb je anders geleerd dat ze vies, eng of iets anders zijn? Ik leerde het niet van mijn moeder of dergelijke maar door andere mensen die me er op wezen dat ze eng vies gruwelijk enzo zijn.


    Life is hard, just break it with your head <3

    clowns zijn oke en ik ben niet bang voor spinnen.
    Je moet ze eens van dichtbij zien: eng veel poten die zo kunnen kraken xD. maar ik vind ze niet allemaal eng. ik heb ooit eentje gezien van een soort donker- witte kleur met hier en daar blond haar :|


    -

    Ik ben bang voor spinnen omdat ze zo vies en snel zijn. Als er eentje in mijn buurt is kunnen ze met die 8 harige poten zo snel bij me zijn... en dat idee vind ik vreselijk. De manier hoe ze bewegen en lopen, hoe ze eruit zien...
    Ik haat ze :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben niet echt bang voor spinnen maar het voelt gewoon onprettig zls je een spin ziet die heel dichtbij is :]
    voor clowns omdat ze heel nep zijn en omdat ze me aan prikken laten denken, aangezien die er altijd waren toen ik als klein kind prikken ginf halen :] Nu vindt ik ze wel leuk eigenlijk maar ik snap wel als mensen ze eng vinden


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind spinnen niet echt eng..
    Alleen als ze in mijn kamer zitten, dan ben ik bang dat ze 's nachts mijn bed in kruipen. Dan mogen ze van mij of in een heel ver hoekje van de kamer zitten, of ik gooi ze eruit! Dat laat ik wel mijn broer doen!
    Als het kleintjes zijn, geen probleem... Papiertje en hup weg! Maar van die grote... Ieh, nee dankje!
    *Ik heb ooit eens een keer een nachtmerrie gehad dat allemaal spinnen over me heen kropen, dus vandaar het idee! Oh en ik ben bang van grote spinnen, aangezien er vroeger 's nachts een hele grote dikke zwarte spin op de wc zat xD


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben bang voor spinnen omdat ze er zo vies en eng uit zien en die pootjes ew, en sommige lopen heel snel en zijn groot en ze kriebelen baaah, ik krijg al de rillingen als ik er aan denk.


    As travars

    Emrys schreef:
    Nou ik ben niet echt bang voor spinnen maar vind ze nogal walgelijk. Je zou ze eens van dichtbij moeten bekijken dat lijf en dan zitten er allemaal van die kleine haartjes aan. En hoe ze lopen is inderdaad ook nogal vreemd.
    Maar clowns die mag ik gewoon ;D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben bang voor spinnen. Zelfs voor de kleinste die in mijn kamer rondspookt, roep ik mijn moeder om hem te killen. Clowns en van die levensgrote poppen vind ik ook eng .__.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.