• Ik geloof dat de Bieber fever weer een beetje gezakt is hier op Q en de One Direction flow er nu is.
    Man wat een topic's hier! O:

    No offence, maar 't lijkt wel spam, muahah.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Shtttt want die one direction viel me nog niet zo erg op dan bieber.. dus sshhttt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik denk dat het nu eerder HP is, niet dat ik daar een probleem van maak :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb, eerlijk gezegd, een beetje een hekel aan die rages. Maakt niet uit van wie hoor, echt niet. Maar dan wordt het zo vol gespamt met dat alleen. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het wordt nu wel een beetje heel erg One Direction Infection inderdaad, haha :')


    JDN.

    Die "we love underaged guys"-rages hier ook altijd.. =')


    ars moriendi

    What is seen cannot be unseen. ):


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Joszie schreef:
    Het wordt nu wel een beetje heel erg One Direction Infection inderdaad, haha :')


    What's so bad about being different?

    Ach, wat maakt het uit. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Tortuga schreef:
    Die "we love underaged guys"-rages hier ook altijd.. =')


    Voor mij zijn ze eigenlijk altijd over-aged.
    Maar, ik let er niet op en gil alleen maar bij andere dingen.


    Food.

    Het maakt mij niet veel uit wat de rage is. Ik ben altijd goed in dingen negeren die me niet boeien (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Romanian schreef:
    Ik heb, eerlijk gezegd, een beetje een hekel aan die rages. Maakt niet uit van wie hoor, echt niet. Maar dan wordt het zo vol gespamt met dat alleen. D:

    Exactly what I mean, maar joh. Ik laat ze allemaal fan zijn en samen fan zijn. Doe ik ook alleen doe ik het niet op 20 topics, haha.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Volgens mij is Harry Potter ook nog een grote rage, naast 1D. Ach, ik vind het niet erg, zolang mensen 't leuk vinden, heb ik er geen problemen mee. Als het me niet aanstaat, kijk ik er gewoon niet naar ^^


    “Love is a contradiction.”

    Moiety schreef:
    (...)
    Exactly what I mean, maar joh. Ik laat ze allemaal fan zijn en samen fan zijn. Doe ik ook alleen doe ik het niet op 20 topics, haha.

    Hé, jouw signature is van NeverShoutNever, isn't it? :3
    Sorry, moest ik even zeggen.


    JDN.

    Ballad schreef:
    Volgens mij is Harry Potter ook nog een grote rage, naast 1D. Ach, ik vind het niet erg, zolang mensen 't leuk vinden, heb ik er geen problemen mee. Als het me niet aanstaat, kijk ik er gewoon niet naar ^^

    Ik vond het gewoon zo jammer omdat ik elk topic bij artietsen wou gaan dingensen, maar toen kwam ik erachter dat 3 kwart 'One Direction Fan dinges' was, hahah.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Joszie schreef:
    (...)
    Hé, jouw signature is van NeverShoutNever, isn't it? :3
    Sorry, moest ik even zeggen.

    Jaaaa! Ik hou van NSN, :3


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.