• [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 21:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol: Meisje 1 (dans en zang op het podium)
    Volledige naam: Dianna Garcia
    Bijnaam (Podiumnaam): Gabriella
    Photo:


    ~ Naya Rivera
    Uiterlijk beschrijving: Naya beschouwt zichzelf als een van de meest mooie meiden in Burlesque. Niet dat anderen haar lelijk vinden, maar ze heeft een redelijk groot gedacht van haarzelf. Ze heeft een tamelijk scherp gezicht wat geaccentueerd wordt door haar dikke, zwarte haren die sluik tot over haar schouders vallen. Ze heeft amandelvormige, donkerbruine ogen, een fijne neus en volumineuze lippen die ze altijd wel met wat lipgloss of lippenstift benadrukt. Ook haar volle wimpers verkrijgt ze mede door mascara. Dianna heeft een echt vrouwelijk lichaam, mager, maar ze heeft nog steeds de vrouwelijke rondingen. Ze heeft een getinte huid, wat ze door haar afkomst meegekregen heeft en ook is ze redelijk groot voor een meisje, namelijk 1.79m.
    Karakter:
    Waarom bij Burlesque?: Dianna heeft altijd al een passie voor dansen en zingen gehad. Wanneer ze een keer naar Burlesque ging met wat vriendinnen was ze meteen verkocht aan het grootse van de shows, de omgeving en de talenten van de andere meiden.
    Hobby's: Dianna haar grootste hobby's zijn zingen en dansen. Maar daarnaast heeft ze ook een grote passie voor muziek en voor lezen, wat je haar niet zou meegeven.
    Likes: Ze houdt er van om op het podium te staan en alle aandacht naar haar te trekken. Ook houdt Dianna van feestjes, om eens lekker los te gaan met vriendinnen en van shoppen. Waar ieder ander meisje toch ook wel van houdt.
    Dislikes: Dianna houdt niet van meiden die denken dat ze beter zijn dan haar. Ook is ze bang voor insecten en spinnen, of gewoon alles wat vliegt en kruipt en kleiner is dan enkele cm's.
    Crush or something: Dianna heeft al een jaar 'n half een relatie met Matt Carlson, die vroeger voor de muziek zorgde in Burlesque, maar al een half jaar geleden is opgestapt. Ze wonen nu nog steeds samen in een gezellig rijhuis midden in de stad.


    Hoe is je relatie met Tess (eigenares van Burlesque): Dianna heeft een goede, familiare relatie met Tess en beschouwt haar zelfs als een eventuele tweede moeder. Maar toch kan ze zichzelf soms hoger stellen dan Tess en doen alsof ze beter is en ook alles beter weet.
    Extra/ overig:

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 15:12 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vul morgen droomman in.:9~:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik wil wel een rol maar ik ga hem morgen invullen als ik terug op de pc kan (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mineur schreef:
    Ik vul morgen droomman in.:9~:9~

    Campeones schreef:
    Ik wil wel een rol maar ik ga hem morgen invullen als ik terug op de pc kan (:


    heheh, dat mogen jullie morgen doen, hoor. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol: Vijf meiden die daar werken, @ podium. Hun komen er ook vaak in.
    Volledige naam: Jessalyn Lea st.James( kort:Jessy)
    Bijnaam (Podiumnaam): Jessalyn
    Photo :

    Lea Michele
    Uiterlijk beschrijving: Jessalyn heeft lang donkerbruin en donkere kastanje bruine ogen. Haar huid is lichtgetint met een subtiele glans. Jessalyns lippen zijn vol en hebben een mooie roodachtige tint. Haar ogen zijn aangezet met een mooie volle rij lange wimpers. Jessalyn heeft zich nooit het allermooiste gevoelt en is daarom ook best onzeker tussen al die mooie meisjes, toch is het geen probleem voor haar om een jongen te vinden, want de mannen vallen als een blok voor haar.
    Karakter: Jessalyn heeft een zachtaardig karakter en probeert iedereen te vriend te houden. Ze is dapper, en heeft een fantastisch doorzettingsvermogen. Ook is ze erg strijdlustig en doet ze er alles aan om op het podium te schitteren.
    Waarom bij Burlesque?: Jessalyns moeder was vroeger ook een burlesque ster en zo heeft Jessalyn het dus van jongs af aan meegekregen. Ze heeft zowel het talent als het doorzettingsvermogen van haar moeder geerft.

    Jessalyn''s moeder ( idina menzel)

    Hobby's: Natuurlijk houd Jessalyn van dansen en zingen, maar ook het schrijven van liedjes behoort tot haar grootste passies.
    Likes: zingen,dansen, haar kostuums en haar hond Travor( berner sennen pup)
    Dislikes: ruzie, onrecht en de jaloezie tussen de vele meisjes backstages.
    Crush or something: Jessalyn is al tijden verliefd op de barman van Burlesque (Darren, die vul ik hieronder ook nog wel in), ze heeft een goede band met hem maar weet niet goed hoe ze een relatie met hem moet beginnen.

    Darren Criss
    Hoe is je relatie met Tess (eigenares van Burlesque): Jessalyn heeft een erg goede relatie met Tess, Tess kende haar moeder en verteld altijd vol lof over haar moeders optredens.
    Extra/ overig: Jessalyn''s ouders zijn gescheiden, met haar vader heeft ze geen contact meer.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 15:43 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Rol: Barman
    Volledige naam: Darren Brad Mcclay
    Bijnaam (Podiumnaam): gewoon Darren
    Photo (beroemd iemand graag, dan kan ik meerdere plaatjes opzoeken):


    Darren Criss
    Uiterlijk beschrijving: Darren heeft kort, zwart, krullend haar en prachtige groen,bruine ogen. Hij heeft een egale tint en soms wat stoppeltjes op zijn kin. Hij is ongeveer 1.90 en heeft een gespierde torso verder heeft hij een tatoeage op zijn pols met de woorden : Don't stop believing!
    Karakter: Darren is het beste wat je je ooit kan wensen. Hij is zorgzaam, rechtvaardig en bovenal super lief. Hij houd ervan om mensen het naar hun zin te maken en hun te helpen. Hij doet er dan ook alles aan om jessica te helpen om haar dromen waar te maken.
    Waarom bij Burlesque?: Darren is de zoon van Tess, de eigenares. Hij vond het moeilijk om een baan te zoeken dus bood zijn moeder aan om bij Burlesque als barman te komen werken.
    Hobby's: Gitaar spellen, liedjes schrijven en basketbal
    Likes: Gitaar spellen, liedjesschrijven, basketbal spellen en het kijken naar de optredens van de Burlesque dames.
    Dislikes: Ruzie, onrecht en jaloezie
    Crush or something: Darren heeft al sinds dat Jessalyn bij Burlesque een crush op haar, jammer genoeg heeft zijn moeder hem verboden om een relatie te beginnen met een van haar meisjes. Toch probeert Darren Jessalyn stiekem voor zich te winnen.

    Lea Michele
    Hoe is je relatie met Tess (eigenares van Burlesque): Hij is haar zoon en heeft een goede band met haar.
    Extra/ overig: -


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Rol: Barman die haar helpt
    Volledige naam: Daniel Charles Strycker.
    Bijnaam (Podiumnaam): Charlie.
    Photo (beroemd iemand graag, dan kan ik meerdere plaatjes opzoeken): Alex Pettyfer
    Uiterlijk beschrijving: Daniel heeft blond haar en bruine ogen. Hij is 1.89 lang en goed getraint. Hij heeft een licht getinte huid en heeft rond zijn neus een paar kleine sproetjes die bijna niet zichtbaar zijn. Hij heeft een beetje een wipneus.
    Karakter: Daniel is een spontane sociaale jongen. Hij kan het met bijna iedereen goed vinden en krijgt door zijn goede uiterlijk vaak aandacht van meisjes. Daniel is gek op dansen zo vind hij het ook geweldig om naarde dansende meisjes te kijken. Verder speelt hij klassiek piano ookal weer bijna niemand dat. Hij kan het goed met Tess vinden en werkt daarom ook al het langst als barman. Hij kan soms wat koppig zijn en probeerd altijd zijn zin door tev drijven als hij te ver gaat maakt hij dat goed met een lieve glimlach.
    Waarom bij Burlesque?: Hij heeft het geld nodig om naar een consefatorium te kunnen gaan en verder te komen met zijn muziek.
    Hobby's: Piano (geheim) dansen, uitgaan
    Likes: Werken, Piano, Fastfood, Trainen, wortels :D
    Dislikes: te mannelijke vrouwen, bankhangen, de metro
    Crush or something: Nog niet
    Hoe is je relatie met Tess (eigenares van Burlesque): Heel goed, Daniel kan bij Tess alels maken en dat weet hij ook. Hij noemt der ook wel mam ookal zijn ze geen familie.
    Extra/ overig: Daniel heeft op zijn pols een litteken van ongeveer 7 centimeter. Hij heeft een jaar geleden een auto ongeluk gehad en heeft daar dat litteken aan over gehouden. Verder heeft hij er niks ernstigs aan overgehouden. Verder is hij half spaans en spreekt ook heel goed spaans

    mag ik meerdere invullen? Ik wil de droom man ook doen (A)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 15:56 ]

    SofieShan schreef:
    Rol: Barman die haar helpt
    Volledige naam: Daniel Charles Strycker.
    Bijnaam (Podiumnaam): Charlie.
    Photo (beroemd iemand graag, dan kan ik meerdere plaatjes opzoeken): Alex Pettyfer
    Uiterlijk beschrijving: Daniel heeft blond haar en bruine ogen. Hij is 1.89 lang en goed getraint. Hij heeft een licht getinte huid en heeft rond zijn neus een paar kleine sproetjes die bijna niet zichtbaar zijn. Hij heeft een beetje een wipneus.
    Karakter: Daniel is een spontane sociaale jongen. Hij kan het met bijna iedereen goed vinden en krijgt door zijn goede uiterlijk vaak aandacht van meisjes. Daniel is gek op dansen zo vind hij het ook geweldig om naarde dansende meisjes te kijken. Verder speelt hij klassiek piano ookal weer bijna niemand dat. Hij kan het goed met Tess vinden en werkt daarom ook al het langst als barman. Hij kan soms wat koppig zijn en probeerd altijd zijn zin door tev drijven als hij te ver gaat maakt hij dat goed met een lieve glimlach.
    Waarom bij Burlesque?: Hij heeft het geld nodig om naar een consefatorium te kunnen gaan en verder te komen met zijn muziek.
    Hobby's: Piano (geheim) dansen, uitgaan
    Likes: Werken, Piano, Fastfood, Trainen, wortels :D
    Dislikes: te mannelijke vrouwen, bankhangen, de metro
    Crush or something: Nog niet
    Hoe is je relatie met Tess (eigenares van Burlesque): Heel goed, Daniel kan bij Tess alels maken en dat weet hij ook. Hij noemt der ook wel mam ookal zijn ze geen familie.
    Extra/ overig: Daniel heeft op zijn pols een litteken van ongeveer 7 centimeter. Hij heeft een jaar geleden een auto ongeluk gehad en heeft daar dat litteken aan over gehouden. Verder heeft hij er niks ernstigs aan overgehouden. Verder is hij half spaans en spreekt ook heel goed spaans

    mag ik meerdere invullen? Ik wil de droom man ook doen (A)


    Haha, natuurlijk, je mag zoveel invullen als je wilt. Maar of je 't word is een tweede vraag. ;)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol: 1 van de meisjes die er werkt.
    Volledige naam: Lexandra Levi Morrison - Lex
    Bijnaam (Podiumnaam): Levianne
    Photo:


    - Anna Popplewell
    Uiterlijk beschrijving: Lex heeft lange donker bruine krullen. Door haar helder blauwe lijkt het wel of ze recht door je heen kan kijken. Ze heeft een bleke huid dat zelden bruint en rond haar neus staan een paar sproetjes. Lex is tevreden over haar uiterlijk, alleen haar volle lippen vindt ze storend. Maar al bij al trekt ze het aan niet zoveel aan. "I'm born this way" is haar moto & daar kan je niets aan veranderen.
    Karakter: Lex is een zeer realistisch iemand. Je zal aan haar niets wijs moeten maken, want ze weet maar al te goed wat de waarheid is. Ze kan ook helemaal niet tegen liegen en roddels.
    Ze staat altijd klaar om iemand te helpen, alleen als ze weet dat die persoon het waard is. Iemand die nooit iets terug doet voor een ander zal ze dan ook compleet negeren. Lex is het meisje waar je bij moet gaan als je een serieus gesprek wilt voeren. Ze is een luisterend oor en geeft ook altijd eerlijk haar mening. Ook heeft ze een droge en sarcastische humor, dat door sommige niet altijd gewaardeerd wordt.
    Ondanks dat Lex een op het eerste gezicht een heel serieus en rechtuit iemand is, heeft ze ook een andere kant. Eenmaal de muziek start is Lex een echte losbol. De muziek neemt helemaal controle over haar en komt ze helemaal los. Dan wordt ze de vrolijke en goedlachse Levianne.
    Waarom bij Burlesque?: Lex houdt van dansen. Maar in het kleine dorpje waar ze vier geleden nog woonde was er geen carrière voor haar in dans. Lex verhuisde naar Los Angels en huurt er nu een klein zolder appartement. Ze ging opzoek naar verschillende audities. En dan drie jaar geleden, toen ze een affiche zag hangen van Burlesque, was ze auditie gaan doen. Nu is ze één van de beste danseressen bij Burlesque.
    Hobby's: Dansen. Lex zingt, niet als de beste, maar haar stem is wel oké. Lex houdt ook enorm veel van surfen. Als Lex vrijaf krijgt, gaat ze naar Miami Beach. Een heel stuk reizen, maar om te surfen op het perfecte strand heeft ze dat zeker over. Ook staat Miami bekend voor de wilde feestjes en dat slaat ze zeker niet over.
    Likes: Lex eet enorm graag donuts en cheeseburgers. Hierdoor vliegt ze vaak in conflict met Tess. Van haar mogen haar werknemers amper fastfood eten want daar worden ze te dik van. Lex eet bijna elke week wel fastfood en vindt dat ze zelf moet kunnen beslissen wat ze eet.
    Lex houdt ook van dansen en zeker op feestjes. Ze daagt graag andere uit op de dansvloer en wint ook vaak het dansduel.
    Dislikes: Ze haat mensen die geen respect tonen en denken dat niemand beter is dan hem of haar. Leugens en achterklap zijn vaak de druppel voor haar en is ze dan ook niet bang om de confrontatie aan te gaan.
    Crush or something: Lex heeft een slecht verleden gehad met jongens en heeft daarom voor haarzelf besloten om de komende jaren geen relatie met iemand aan te gaan. Ze flirt wel enorm graag, maar weet op tijd wanneer ze moet stoppen.
    Hoe is je relatie met Tess: Tess is niet de beste vriendin van Lex. Ze zitten vaak in discussie en er vallen ook vaak wat scheldende woorden. Lex zegt nu eenmaal wat ze denkt en dat valt bij Tess vaak in verkeerde aarden. Maar Tess kan Lex niet zomaar ontslaan, want Lex is nu eenmaal een ven de beste danseressen dat ze heeft. Over haar stiptheid en goede werk kan Tess niets aanmerken.
    Extra: /

    Ik hoop dat je er wat aan hebt ;D


    Forlife.

    Ik wil ook nog een rol invullen, maar dat doe ik morgen wel. Nu heb ik er even geen zin in. :$

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 18:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Danseres
    Volledige naam: Camilla Cambridge
    Bijnaam (Podiumnaam): Cam of Cami
    Photo: Taylor Momsen
    Uiterlijk beschrijving: Camilla heeft blond haar en blauw grijze ogen. Ze krult en stijlt haar haar ligt aan waar ze zin in heeft en wat Tess wilt. Verder heeft ze een vrij lichte egale huid. Ze heeft een beetje een wipneusje en wisseld vaak van soort make-up. De ene keer rode lippen met een beetje mascare en de andere keer houd ze het heel basic.
    Karakter: Camilla is eigenlijk best verlegen en vind het moeilijk contact te leggen maar zodra ze op het podium staat en danst verandert ze volkomen. Ze durft dan veel meer en vind dat ook geweldig. Verder is het een hele slimme meid. Ze is 100% eerlijk en geeft goedadvies. De meeste mensen vinden het heel prettig om met haar te praten zo is ze een luisterent oor.
    Waarom bij Burlesque?: Een vriendin van haar zei altijd dat ze een groot talent had voor dansen en zag dat ze nog een baan vrij hadden. Ze had de baan nodig omdat ze nergens anders terecht kon. Toen ze aangenomen was ontdekte ze dat ze het eigenlijk wel heel erg leuk vond.
    Hobby's: Dansen, Lezen, fotografie
    Likes: Fotocamera's en foto's maken, Gummiberen
    Dislikes: Zondagen, vuurwerk
    Crush or something: Daniel Charles Gryfter van hier boven (A) als dat kan
    Hoe is je relatie met Tess (eigenares van Burlesque):Wel goed, Tess vind haar wat bescheiden en wilt dat ze wat opener word maar heeft daardoor wel een beetje een zwak voor der.
    Extra/ overig: niks

    xx


    We Keep It Going, No One Will Tear Us Down

    Ik ga droomman invullen, maar moet die ook invullen waarom in Burlesque enzo? want ik heb de film namelijk niet gezien :'D


    all I want is the taste that your lips allow

    Zou je het btw willen vertellen als ik een rolletje heb (A) ?


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Mineur schreef:
    Ik ga droomman invullen, maar moet die ook invullen waarom in Burlesque enzo? want ik heb de film namelijk niet gezien :'D

    Eh, nee, tsja, dan gaat het moeilijk. Vul maar gewoon in wat je wel weet, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    shithead schreef:
    Zou je het btw willen vertellen als ik een rolletje heb (A) ?

    Ja hoor, ik wacht nog even op de laatste paar. Daarna zal ik alles in dit topic zetten. ;3


    Quiet the mind, and the soul will speak.