• Zoals de titel zegt. Ik ga het aankomend schooljaar proberen wat assertiever te zijn - yup, ben niet zo'n prater - en mijn goede prestaties door te laten gaan tot het einde van het schooljaar (zonder het af te raffelen, wat ik bijna elke keer doe, lol).

    Dus, wat zijn jullie voornemens voor het nieuwe schooljaar? (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Voldoendes halen voor wiskunde.


    Take risks and conquer your fears.

    Proberen mezelf te blijven, hoe moeilijk dat ook voor mij is. Iedereen zegt dat altijd wel, maar het is moeilijk als voor de mensen uit mijn klas een definitie voor anders, raar is....
    Op school hoef ik ook niet te zeggen dat ik een Alien (Tokio Hotel) fan ben, dan word ik vierkant uitgelachen en genegeerd. Dan ben je 'de emo die zichzelf snijd'. Ik weet het .., rare wereld.
    Ze kunnen er niet mee leven dat ik gothic ben .... Ik kan er ook niet zo goed met iemand over praten dus stop ik het weg. Ik vind dat erg lastig ....


    Life is full of fake people

    Heel veel lol hebben en proberen alleen tijdens de saaie lessen in slaap te vallen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eerder beginnen aan het leren voor mijn toetsen, en het vervolgens dan ook bijhouden in plaats van laten liggen tot de laatste week (cat)


    Inspiration can hit you any time

    Alles meer plannen en meer mijn best doen, ook op het einde van het jaar. Want zoals jou gaan mijn punten op het einde van het jaar naar beneden.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    goede cijfers halen, beter leren en huiswerk maken xD


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Meer studeren en gewoon in het algemeen wat zelfzekerder worden.


    Save me from myself.