• Zoals de titel zegt. Ik ga het aankomend schooljaar proberen wat assertiever te zijn - yup, ben niet zo'n prater - en mijn goede prestaties door te laten gaan tot het einde van het schooljaar (zonder het af te raffelen, wat ik bijna elke keer doe, lol).

    Dus, wat zijn jullie voornemens voor het nieuwe schooljaar? (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Trafalgar schreef:
    (...)
    Ik heb er zelf voor gekozen om er verder mee te doen, en heb besloten om die laatste twee jaren alles te geven. :-)


    Ik heb het tot de tweede klas volgehouden, nu ga ik naar 3VWO. Ik heb gewoon nooit de naamvallen gekund, heb het duizenden keren geprobeerd te leren maar ik faalde toch. En dan krijg je met proefvertalingen 'Dus, wat klinkt het beste?', net zoals met Duits. Ik heb echt twee jaar overleefd op so's van woordjes en mijn iPod (Latijn & Grieks woordenboek), & de mensen naast mij :3

    Meer in mezelf geloven.


    Caution first, always.

    Aangezien ik op TL-VMBO zit en nu naar het vierde jaar betekend dat - dat ik meer ga leren en alles goed ga bij houden. Met het examen wil ik hoog halen zodat ik Havo kan gaan dus tja. c:


    Pretty is just a pretty word.

    Op tijd beginnen met leren en beter mijn best doen voor wiskunde^^
    zodat ik eindelijk geen reactie van jij kunt veel beter dan dit krijg. En ik sta nog wel zen dikke zeven:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hiddlestons schreef:
    Eerder beginnen met leren. XD


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    1. Huiswerk maken. ^^
    2. Op tijd naar bed
    3. Weer >8 gemiddeld staan.

    Dat tweede gaat lastig worden..


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    - op tijd naar bed
    - elke dag wiskunde leren
    - geen buis hebben voor geschiedenis en duits

    en dat laatste is zzooo onmogelijk x

    Mijn toetsen en taken éindelijk eens heel proberen houden tegen het einde van het schooljaar.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Minder Quizletten, meer leren, ik weet nu dat ik het kan.
    en me niets aantrekkEN van de pesters en bitches.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Met meer plezier naar school gaan, en zorgen dat ik ga slagen voor het examen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    geen idee.. gewoon mn best doen denk ik, en vrienden maken


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Door het jaar meer samenvatten zodat ik dat niet allemaal moet doen tijdens de blok.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dit jaar wel naar school gaan, lol. Op MBO heb ik behoorlijk wat gespijbeld, maar ik ga dit jaar naar de havo toe, dus kan ik beter maar wel aanwezig zijn.


    Alleen maar tranen van geluk

    Minder stil en verlegen zijn. En meer sociaal doen (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    - Mijn uitstelgedrag beperken