• Zoals de titel zegt. Ik ga het aankomend schooljaar proberen wat assertiever te zijn - yup, ben niet zo'n prater - en mijn goede prestaties door te laten gaan tot het einde van het schooljaar (zonder het af te raffelen, wat ik bijna elke keer doe, lol).

    Dus, wat zijn jullie voornemens voor het nieuwe schooljaar? (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Minder zenuwachtig zijn bij presentaties en spreekbeurten.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Minder zenuwachtig zijn bij presentaties en spreekbeurten.


    God, daar heb ik ook echt last van.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Niet meer zo impulsief in de klas zijn en eerder naar bed zodat ik mijn Franse lessen niet benut door op mijn tafeltje te gaan slapen.


    Searching heavens for another earth

    Mijn wiskunde beter bijhouden.

    Ennn ik weet nu al dat ik dat toch niet volhoud :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Op tijd aan mijn taken beginnen zodat ik niet steeds alles de laatste minuut moet doen, haha.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb opdrachten en leren voor toetsen altijd veel te lang uitgesteld. Soms leerde ik niet eens omdat ik er geen zin in had.
    Maar volgend jaar ga ik naar het HBO dus dan moet ik daar echt wat aan gaan doen wil ik het volhouden daar.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Nou, ik ga naar een nieuwe school waar ik niemand ken. Dus ik wil een sociaal wezen worden, én goede cijfers halen, én genoeg slapen.

    Minder zenuwachtig bij presentaties, als ik die moet doen. Beter leren voor toetsen, mijn best blijven doen tot het einde van het schooljaar. Wat socialer worden.


    Physics is awesome

    Al mijn vakken goed bijhouden, vooral Latijn en Grieks. En nu in de vakantie mijn grammatica Latijn en Grieks al terug herhalen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    mijn huiswerk niet pas om 10 uur 's avonds doen, en minder zenuwachtig zijn als ik voor de klas iets moet presenteren.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    -Wiskunde elke dag bijhouden
    -geen buizen/onvoldoendes (hoewel dat wss niet te doen is)
    -Voor alles minstens 60% hebben
    Dat is het zo wat.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Trafalgar schreef:
    Al mijn vakken goed bijhouden, vooral Latijn en Grieks. En nu in de vakantie mijn grammatica Latijn en Grieks al terug herhalen.


    Ik ben echt blij dat ik van Latijn en Grieks af ben D:

    Squido schreef:
    Op tijd aan mijn taken beginnen zodat ik niet steeds alles de laatste minuut moet doen, haha.


    Eigenlijk dit, maar ik ben bang dat ik dat niet ga volhouden (A)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eerder beginnen met leren. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Buttzville schreef:
    (...)

    Ik ben echt blij dat ik van Latijn en Grieks af ben D:

    Ik heb er zelf voor gekozen om er verder mee te doen, en heb besloten om die laatste twee jaren alles te geven. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."