• Zoals de titel zegt. Ik ga het aankomend schooljaar proberen wat assertiever te zijn - yup, ben niet zo'n prater - en mijn goede prestaties door te laten gaan tot het einde van het schooljaar (zonder het af te raffelen, wat ik bijna elke keer doe, lol).

    Dus, wat zijn jullie voornemens voor het nieuwe schooljaar? (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Sowieso op tijd beginnen met leren en huiswerk.
    Dit jaar moet ik écht gaan knallen anders ga ik zakken voor mijn examen en dat wil ik zeker niet!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn voornemens:
    - Sociaal zijn
    - Nieuwe vrienden maken
    - En toch mezelf blijven
    - Mijn best doen


    You are beautiful, you are love.

    Ik ga goed mijn best doen en vrienden maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    razorsdown schreef:
    Niet BIJNA blijven zitten deze keer (cat)
    En eh, meer tijd besteden aan m'n wiskunde. God, ik haat dat vak uit de dieptes van mijn hart.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lancaster schreef:
    Hetzelfde voornemen als elk jaar, maar die ik nooit waar maak; beter en eerder beginnen met leren, m'n huiswerk maken, alles niet op het laatste moment laten afraffelen.

    Dit.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Niets, voor mij komt er geen nieuw schooljaar meer. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Bijna alles wat er hier is genoemd, zijn mijn voornemens.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Mijn huiswerk doen :')

    Nee, jk, tuurlijk wil ik dat wel doen. Maar gewoon eerder beginnen haha, ik deed vorig schooljaar alles op het laatste moment.

    De pc uit het raam smijten.
    Alles goed bijhouden en het lievelingetje van een van mijn nieuwe leerkrachten worden.. (;


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het schooljaar uherhaubt halen. Ik doe nu voor het eerst vwo, terwijl ik eerst havo deed. Eerst was ik er zeker van dat ik het kon, maar ik begin steeds meer te twijfelen... En ik wil meer organiseren op school.

    Minder tekenen tijdens de les en in plaats daarvan opletten. (behalve dan tijdens de keuzeuren. Ik hou van keuzeuren, als je tenminste het juiste uur hebt gekozen met een leraar die echt geen fuck aan het doen is. Dan ga ik meestal muziek luisteren en schrijven).
    Ik zou ook wel minder zenuwachtig willen worden voor presentaties e.d. maar ik vrees dat dat voor altijd mijn zwakke punt zal blijven... En vrienden maken op school hoeft van mij niet echt. De meeste van mijn klasgenoten staan niet echt open voor mensen met een andere stijl en levensovertuiging dan zijzelf. Het is ook wel fijn, een beetje onzichtbaar te zijn op school. Heb je ook geen last van al die roddelcircuits en dergelijke. En een paar mensen zijn wel aardig en ik heb best veel vrienden buiten school so who caresss.
    Oh, en ik ga het wiskunde werkschema bijhouden, want eigenlijk heb ik dat bij dat vak wel nodig. Verder doe ik eigenlijk geen hw en ik leer amper, het is zo nutteloos... En ik stond vorig jaar op acht vakken een acht en op de rest een zeven, dus ik heb niet het gevoel dat ik er meer voor hoef te doen hehe.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Zie ik volgend jaar wel. Ik ga een nieuwe opleiding doen, dus ik wil eerst zien wat het inhoudt haha.


    SLOAN.

    Een betere, succesvollere poging doen om de leraren niet steeds te willen wurgen. - en dit dus ook niet steeds proberen c:
    Wat in my deffence, zeer moeilijk is aangezien het feeksen zijn


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Cydonia schreef:
    Mijn voornemens:
    - Sociaal zijn
    - Nieuwe vrienden maken
    - En toch mezelf blijven
    - Mijn best doen

    Niet mijn huiswerk verwaarlozen. :')
    Op de basisschool kan ik er nog wel onderuit komen door er niet over te beginnen, we mochten het toch zelf nakijken.
    Juist, dat gaat op het middelbare niet zo, denk ik.