• Ik was het haast vergeten, maar in de nacht van zondag op maandag was ik in een afgelegen dorpje waar de sterren extra helder waren en aangezien er nauwelijks bewolking was gingen we sterren kijken. In een half uurtje hebben we 11 vallende sterren gezien, waarvan nummer 8 de grootste vallende ster ooit was! Met zo'n feloranje kop en een hele felle blauwe streep erachter die zelfs nog een poosje bleef staan na het doven 8D
    Om de nuttigheid van dit topic:
    Hebben jullie nog vallende sterren gezien?


    yeehh

    Jaa! Ook best veel, echt heel mooi en leuk om dat eens te zien.


    As travars

    Ik heb van 12 tot half 3 's nachts buiten in het gras naar de lucht gekeken. Het was echt mooi om te zien! c:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ja!!!
    vorige week waren er super veel vallende sterren en ook satelieten!
    ik ben samen met mijn zus een nicht drie uur lang naar vallende sterren gaan zoeken op het strand en we hebben er wel een stuk of twintig gezien


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    In zeeland, op een camping^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Eentje, ik was 's avonds om half twaalf nog even naar buiten gegaan om shizzle op te ruimen en toen zag ik er opeens één. Pas de volgende dag herinnerde ik me dat iedereen het over die sterrenregen had, als ik dat nog wist was ik wel langer blijven kijken...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nein ):

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:36 ]


    Life is full of fake people

    Vrijdag of Zaterdag bleef ik met een groep vrienden bij 'n vriend van me in de tuin slapen toen hebben we er ook superveel gezien :3


    Let it come and let it be

    Ik wist niet eens dat er een sterrenregen zou zijn, haha. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb dat nog nooit gezien D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right