• Hey, als eerst ik ben nieuw op Quizlet en wil gelijk mijn ei kwijt als dit kan.

    Ik schaam me heel erg voor mijn gevoelens die ik heb, ik ben namelijk verliefd op een oudere en getrouwde man, hij heeft een gezin en een hele lieve vrouw, ik snap volkomen en respecteer en weet dat hij nooit iets in mij zou kunnen zien en dat we nooit iets zouden kunnen hebben.
    Ik ben helemaal niet jaloers op zijn familie en zijn vrouw ik ben namelijk hartstikke blij voor ze, echt alleen schaam ik mij hierzelf heel erg voor en durf dit niet te vertellen omdat ik bang ben om bestempelt te worden.

    Ik hoop dat jullie hier mee raad hebben.

    Louisaaa schreef:
    Het gaat wel over, die gevoelens.
    Geef het alleen wat tijd.

    Frodo schreef:
    Ik denk dat iedereen ooit wel eens zo'n onbereikbare liefde heeft (of toch de meesten).
    Het beste is natuurlijk om hem te laten gaan maar ik weet dat dit heel moeilijk is. Het vergt tijd en veel.
    Je komt er wel uit, echt waar (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hoe wordt je verliefd op iemand die ouder is en getrouwd zonder veel tijd met deze persoon door te brengen? Begrijp me niet verkeerd, maar je bent niet verliefd. Je hebt bepaalde gevoelens inderdaad opgewekt door hormonen, maar dit is geen verliefdheid. Voor verliefdheid heb je communicatie nodig op intiem gebied. Lijkt me sterk dat deze oudere getrouwde man jou zulke aandacht geeft? Snap je een beetje wat ik bedoel? Je kent hem waarschijnlijk niet goed genoeg om echt verliefd op hem te zijn & hij ziet jou niet staan op die manier. Dus verder gaan met je leven.


    Here & Now