• Nog twee weken en school start=(, daar heb ik geen zin in maar in mijn nieuwe dansseizoen wel. Ik ga na 9 jaar Jazz-Ballet naar een andere dansschool. Ik vond het niet meer leuk met 2 dansjes per jaar.
    Nu ga ik elke maand een nieuwe dans leren, dat in 4 verschillende stijlen: Jazz-Ballet, Moderne Dans, HipHop en Streetdance. 2x een grote optreden, 4x een kleine en mijn groep is heel actief dus ook bij Roosendaal zingt en winkelopeningen en soms bij een feest=). Ik heb er echt stik veel zin in want vaak spreken ze af om tussendoor te repeteren en de groep is heel hecht en je word gelijk geaccepteerd.

    Om het topic nutig te houden, waar kijk jij naar uti?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naar een beter leven


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Eigenlijk naar de eerste schooldag (: al mijn vriendinnen zitten daar en ik vind het heerlijk om ze terug te zien


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb werkelijk géén idee.
    Oh ja, op mezelf wonen. Daar kijk ik wel naar uit. ^^
    Nog minimaal twee jaar te gaan. *zucht*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als ik eindelijk ga verhuizen.
    Nog een paar weken te gaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik kijk uit naar wanneer ik weer ga afspreken met mijn vrienden van deze vakantie <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kamperen met mijn vriendinnen over twee weken... (:


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Een huis waar niet alles kwijtraakt.


    26 - 02 - '16

    Ik kijk uit naar mijn verjaardag (in maart) want dat betekend dat ik al wat meer gewend zal zijn aan de nieuwe school en hopelijk wat vrienden heb gemaakt. :\

    Ik kijk eigenlijk nergens naar uit.

    Overmorgen wanneer ik dit landje een jaar zal achterlaten.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Confluence schreef:
    Ik kijk eigenlijk nergens naar uit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Naar vrijdag, dan ga ik op vakantie, eindelijk

    Lowlands! Nog anderhalve week! En in Muse, maar dat is helaas pas in December..

    Illusie schreef:
    Kamperen met mijn vriendinnen over twee weken... (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Leuk zeg ;D Ik kijk uit naar The Hobbit en dat geeft maar weer aan hoe levenloos ik ben :']


    Caution first, always.